Stateam in pat si pur si simplu ma gandeam la momentul cand l-am cunoscut pe Niall.
De ce ma tot gandesc atat la el...
Am coborat la masa. Mama, ca de obicei, cu zambetul ei bland era acolo si ne pregatea mancarea.
- Neata, mama, zic eu.
- Neata, Liss.
Coboara Harry.
- Neata mama.
- S-a intamplat ceva intre voi? De trei zile nu mai vorbiti deloc. Ce e cu voi? Stiti ca mie imi puteti spune orice.
- Nu imi mai e foame, zice Harry si pleaca de la masa.
- Care e problema lui? zice mama suparata.
-Nu conteaza. zic eu sperand ca mama sa nu mai continue cu bombardarea cu intrebari.
Am plecat si eu, chiar daca nu mancasem nimic.
Din fericire mama nu a mai continuat.
Eram decisa sa vorbesc cu Harry. Voiam sa imi cer scuze. Desi mi se pare ca el a gresit. Nu conteaza.
Am urcat pe scari si m-am intalnit cu Harry pe hol.
- Trebuie sa vorbim. am spus amandoi deodata.
- Da...
- Imi pare rau, ok? spune el.
- Si eu voiam sa imi cer scuze..
- Stiu ca am gresit ca ti-am furat piesa. In primul rand trebuia sa ti-o cer.
- Si mie imi pare rau ca te-am jignit. Stiu cat de importanta este trupa pentru tine si stiu ca ai facut asta din dragoste pentru ea.
Apoi am mimat o imbratisare.
- Deci acum suntem ok, nu?
- Da, spun eu.
Deci faza cu Harry am rezolvat-o. Ma simt mult mai bine acum.
*Dupa cateva luni*
Stateam in bucatarie si ma jucam cu lingurita in ceasca de cafea.
Deodata, intra baietii. Pe fata lor se vedea o mare fericire.- Ce e cu voi? zic eu ironica.
- Si noi ne bucuram sa te vedem. zice Niall.
Da, da, cum spui tu.
Eu eram imbracata in pijamale, cu papuci de casa si parul ciufulit.
Pe bune, era ora 7 dimineata. Ce fel de oameni vin la ora asta.
- Ar trebui sa te obisnuiesti cu asta, Liss. O sa stai ceva vreme cu noi.
- Ce?! Cum adica? zic eu iritata.
- De asta am venit aici. Sa te anuntam ceva. zice Lou crezandu-se smecher.
- Vreti sa spuneti odata?
Harry cobori pe scari.
- Noi vom pleca in primul nostru turneu, iar tu vei veni cu noi. zice Harry autoritar.
Pesemne piesa lor a avut mare succes.
Ce? Eu cu One Direction? Atata vreme? Stiti cat dureaza un turneu? O sa mor. O sa mor. O sa mor.
Stiu ca alta fata ar da orice sa stea cu ei. Dar eu nu sunt ca ele.- Nu, fara nici o indoiala. Eu nu vin cu voi.
Se vazu pe fata lui Niall o tristete mare.
Veni inspre mine si imi spuse:
-Trebuie sa vorbim intre 4 ochi.
Nu am cum sa il refuz. E atat de draguut.
- Stiu ca poate nu vrei sa vii, dar mai gandeste-te, te rog. Pentru mine.
Apoi se apropie si ma saruta timid.
-Cred ca o sa vin, spun eu.
Niall a zambit si m-a imbratisat. Era asa calda imbratisarea lui, nu voiam sa imi mai dea drumul niciodata.
Acum sunt convinsa ca m-am indragostit de Niall.
Partea buna este ca o sa petrec mult timp cu el.
Yayy.
Ne-am intors in bucatarie unde erau baietii, si le-am apus ca vin.
S-au bucurat enorm. Si eu la fel.
- Imbratisare de grup? zice Niall.
- Imbratisare de gruuup!! Tipa toti baietii.
Imbratisarea aia mi-a facut foarte bine, ma simteam ca intr-o familie. Cred ca o sa fie bine. Adica sper.
Cum ne imbratisam toti 6, am cazut. Doar Niall a ramas in picoare si a inceput sa strige:
- GRAMADA CERE VAARF!
- Nu, nu nuuu!
A fost o dimineata frumoasa, cat de cat.
- Ai o ora sa iti faci bagajul si sa te imbraci. Plecam la ora 9. imi zice Niall facandu-mi cu ochiul.
- Bine, sefu'! zic eu ironica.
*cateva minute mai tarziu*
Eu eram aproape gata. Mai trebuia doar sa ma machiez putin.
De obicei nu ma dau in vant dupa machiaj, dar zic si eu, doar mergem in turneu, in toata Europa.
Trebuie sa fac impresie buna.-Melissa, vii azi?! se aud niste voci de afara.
-Daa, vin acuuum.
Am mai aruncat o privire spre oglinda, eu consideram ca arat bine.Cand am iesit pe usa casei, am ramas cu gura cascata.
Un autocar mare, pe care scria *One Direction, on the road*
Am intrat inauntru, unde baietii erau nerabdatori sa plece.-A dat domnul sa vina. zice Louis rontaind un morcov.
-Ai face bine sa taci, domnul morcovila. zic eu putin iritata.
-Plecam odata? spune Harry plictisit.
Liam si Niall priveau spectacolul, parca uitandu-se la un film.
-Stai ca dureaza putin pana baga in masina 10 geamantane cu haine. zice Harry
-HEII, nu sunt 10, sunt 9. il corectez eu.
-Oooo, acum mai e si profesoara. zice domnul morcovel.
Voiam sa ii mai zic cateva lui Louis, dar Simon, managerul lor a intrat in autocar.
-GATA!! tipa el
-Suntem aici, nu trebuie sa tipi. spune intelectual Liam.-Nu mai face pe desteptul si taci. Trebuie sa va fac instructajul!
1. NU radeti.
2. NU zambiti.
3. NU faceti nimic prostesc.-Adica nu avem voie sa facem nimic, nu? zice Zayn trezindu-se din somnul sau profund.
-Vai, s-a trezit domnisoara perfectiune. zice Harry razand pe infundate.
Zayn si-a dat ochii peste cap.
Prima noastra oprire era la Vienna. Avem ceva de mers.
M-am asezat comod pe o canapea din spate, si am aprins unul dintre televizoare.
CITEȘTI
Prinsă cu fratele meu
FanfictionMelissa este o simpla fata de 15 ani, pana cand fratele sau devine celebru. Oare se va schimba radical viata ei?