*Dupa 1 an*
Concursul X Facor s-a terminat de mult.Trupa fratelui meu a primit numele One Direction. Trupa nu a castigat concursul, dar a castigat multi fani.
Eu stateam in pat si scriam in jurnalul meu pe care il iau cu mine peste tot.
In el scriam un cantec. Cum stiti, iubesc muzica. Sa va arat cantecul meu la care am muncit enorm. Piesa se numeste ' What makes you beautiful'.
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough
Everyone else in the room can see it
Everyone else but you-ou-ouBaby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But you when smile at the ground it aint hard to tell
You don't know (oh oh)
You don't know you're beautiful!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know (oh oh)
You don't know you're beautiful!
(Oh oh)
That's what makes you beautiful.Harry intra val vartej in camera.
- Ce faci?-Harry, m-ai speriat. Spun eu inchizand repede jurnalul.
- Ce tot scrii acolo?
- CHESTIIIII. zic eu rastindu-ma la el.
- Ce fel de CHESTIIIIIIIII?
Harry se purta ca un copil de 2 ani.
- E un cantec, ok? Spun eu dupa toate insistentele lui.
- Ok.Cum de nu a mai insistat? De obicei vrea sa vada etc. Ok. Nimic ciudat. Poate chiar s- a maturizat. Si subliniez POATE. Nu sunt sigura.
*perspectiva lui Harry*
Peste o saptamana avem intalnirea cu producatorul si trebuie sa ii aratam o piesa buna pentru a putea lansa One Direction pe piata cu un videoclip.Problema e ca noi nu avem nici o PIESA.
Cred ca piesa Melissei este cea care ne poate salva. Am muncit prea mult pentru asta.
Stiu ca daca i-o voi cere nu mi-o va da.Acum doar trebuie sa astept ca Melissa sa plece din camera si sa ii pot lua jurnalul cu cantecul.
- Melissa! Coboara putin sa ma ajuti cu rufele. Se auzi vocea mamei.
Wow. Parca m-a auzit cineva.
Norocul meu.
Am intrat in camera, am deschis jurnalul si am facut o poza cantecului.Apoi am mai aruncat o privire sa vad daca au ramas urme si apoi am plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
CITEȘTI
Prinsă cu fratele meu
FanfictionMelissa este o simpla fata de 15 ani, pana cand fratele sau devine celebru. Oare se va schimba radical viata ei?