Capitolul 5

518 38 4
                                    

Niall, Louis, Liam si Zayn au venit la noi acasa.

- Vesti bune, lumeee! Tipa ei ca niste nebuni.

- Ce naiba?! Zic eu. Ati inebunit de tot?

- Aprinde repede radio-ul! Tipa Zayn la mine.

- Ho, omule, am inteles.

Aparu si Harry de la etaj dupa ce auzi toate tipetele.

- Ce aveti, oameni buni?

- Vroiam sa ii aratam Melissei noua noastra...

Harry il intrerupe pe Liam scurt .
- Noua noastra prietena!!
Liam ramane tacut.

- Ce naiba, Harry. Acum asuma-ti meritul. E doar meritul tau. Daca nu erai tu acum nu eram la radio.

Harry s-a inrosit si a plecat repede din camera.

- Ce rusionos. zice Niall.

- Deci sunteti la radio? Spun eu entuziasmata.

-Aprinde-l odata.

-Ok, Ok.

L-am aprins si am ramas pur si simplu muta.

- La radio se audea.. se audea piesa.. MEA.

- Cum ti se pare?

- Eu, eu... trebuie sa plec.

Am fugit aproape cu ochii in lacrimi la etaj unde sa dus Harry.

- Cum ai putut... cum ai putut sa imi furi piesa?! Tip eu simtind aproape ca o sa imi iasa fum pe urechi.

- Imi pare asa de rau, Liss... spune el incercand sa nu planga. Sti cat de importanta este trupa pentru mine si cat de mult imi doresc asta!

- Poate nu ar trebui sa te gandesti numai la tine, poate ca nu trebuia sa formati trupa asta de rahat, trupa asta doar ne-a adus necazuri!!! !ma rastesc eu la el.
Pe obrazul lui s-a rostogolit o lacrima mare. Si-a muscat buza si a plecat fugind.

- Ha..Harry! Nu am vrut sa spun asta...eu.. euu..spun eu printre sughituri.

Of.. Doamne. In ce m-am bagat??
Heii. Sunt Bibii. Vreau sa va stiu parerile sincere despre aceasta carte si sa imi mai dati idei. Ati vrea ca Liss sa fie managerul lor si sa le compuna ea melodiile? Ma rog. Astept parerile voastre. Puup. :*

Prinsă cu fratele meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum