Nu pot sa cred. Harry mi- a furat piesa si tot el e acum suparat.
Bine, recunosc ca si eu am fost cam dura cu el. Stiu cat de importanta e trupa pentru el.
Pe usa a intrat Megan, sora lui Niall, prietena mea cea mai buna. O iubesc! Ma ajuta tot timpul.- Hei, zice ea, ce e cu tine?
- Ce sa fie, doar nu Harry mi-a furat mie piesa care acum e la radio si apoi eu i-am spus ca mai bine nu forma porcaria asta de trupa si de 2 zile nici macar nu vrea sa ma mai vada.
- A facut ce?!
- Cum ai auzit. Mi-a furat piesa ca sa poata sa i-o arate producatorului. In curand vor scoate si videoclipul piesei.
- Stiu ca nu e momentul dar, pot sa ascult si eu piesa? Spune Megan
- Sigur, spun eu oftand.
Pornesc radioul si incepe melodia.- Liss, piesa asta este SU-PER!
spune ea incepand sa danseze pe piasa ritmata.Am inceput sa radem. Ea e cea care ma face sa rad chiar si atunci cand sunt suparata. Pur si simplu o iubesc.
In camera se facu liniste.
- Lissa, trebuie sa te intreb ceva.
- Ok, spune.
- Tu..tu il placi pe Niall?
- Ceeeeeeeeeeeee?? Zic eu incercamd sa nu dau de banuit. Normal ca il placeam pe Niall dar nu vreau sa stie..adica e fratele ei.. nu prea stiu ce sa fac.
- De ce ma intrebi? Spun eu
- Vad cum te uiti la el, spune ea.
- Nu, doamne, doar nu imi plac ochii aia albastrii ca cerul care sclipesc tot timpul ca niste stele si parul ala blond ciufulit. STAI. CE TOT FAC? trebuie sa ma opresc.
- îhîîîm. Zice ea lung. Se vede de la o posta ca il placi.- Da bine, bine. Si ce vrei sa fac?.
- Pai si el te place.
-SERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS??!?!?!!! Zic eu sarind din pat.
- Da, mi-a spus. A zis ca te-a placut de cand te-a vazut prima oara la auditie.
Megan a plecat, se facuse miezul noptii. Am adormit repede gandi du-ma la Niall si la tot ce s-a intamplat zilele astea.
Trebuia sa ma gandesc cum sa rezolv cu Harry. Ce sa ii spun? Ca sa fac? Chiar nu mai vreau sa fim certati. Niciodata nu am.fost atata timp certati. Tot timpul ne impacam cam dupa o zi maxim.
Ma gandeam sa le fiu de ajutor baietilor si sa le compun eu piesele..Totusi eu cred ca eram de acord daca Harry imi cerea piesa.
Nu stiu ce sa ii spun lui Harry sau cum sa ii spun.
CITEȘTI
Prinsă cu fratele meu
FanfictionMelissa este o simpla fata de 15 ani, pana cand fratele sau devine celebru. Oare se va schimba radical viata ei?