Perspectiva lui Niall
Incercam sa par linistit, dar inauntrul meu era o adevarata petrecere a inimii.
De abia astept. Eu am planuit sa ii iau Lissei un cadou sau ceva. Vreau sa fie o cina simpla, dar speciala.
Vreau sa o am, vreau sa fie cu mine.Incercand sa imi aranjez parul ciufulit imi dau seama ca a deja este ora 5. La ora 7 planuisem sa mergem la cina.
O anunt pe Liss si ea da din cap afirmativ.
Perspectiva Lissei
Doua ore?!
Cum vrea ca eu sa fiu gata in doua ore?
In primul rand. Cu ce ma imbrac?
Dupa ce imi ia cam jumatate de ora sa ma decid, ma indrept catre o rochie turcoaz, fara maneci si pana deasupra genunchilor.
Imi ia inca jumatate de ora sa imi onduez parul, si inca jumatate de ora sa ma machiez.Dupa ultimele retusuri, cobor la sala de mese, cu 10 minute inainte de ora stabilita.
Niall e deja acolo. Este imbracat cum.. STAI. Cu ce e imbracat?! Este imbracat intr-un costum super elegant. Are chiar si cravata. Nu l-am mai vazut asa. De obicei este imbracat foarte lejer.
Cand ma apropii de el, nu e capabil sa spuna nimic.
-Hei, sparg eu gheata.
-Wow.. arati asa de...
-Da.. cred ca am exagerat putin, nu?
-Nu! Esti frumoasa.
La auzul vorbelor lui pulsul imi creste si nu sunt in stare nici macar sa ii multumesc.
Ma asez la masa.
Perpectiva lui Niall
E atat de frumoasa. Si i-am spus asta. Am vorbit cat se poate de serios. Vreau sa ii spun cat de mult o iubesc. Vreau sa ii spun ca vreau sa fie a mea. Vreau sa ii spun orice imi trece prin minte. Dar nu pot.
Sunt doar un las, la dracu cu mine.Dupa ce mancam, imi iau inima in dinti si ma hotarasc sa ii dau micul meu cadou.
Perspectiva Lissei
Niall a ramas destul de tacut pe parcursul cinei. Parca il framanta ceva.
Dupa ce terminam de mancat, el isi baga mana in sacou si acoate o cutiuta.Ce naiba?! Ma cere in casatorie?!
-Oh, nu, Niall, e prea rapid. spun eu ridicandu-ma de pe scaun.
-Doar deschide-l. spune el linistit si eu ma asez inapoi pe scaun.
Deschid cutiuta neagra.
Inautru este o bratara care pare sa fie din argint, cu o inima pe care scrie 'Infinity'.
-Oh, Niall. Nu trebuia sa faci asta. spun eu emotionata.
-Bineinteles ca trebuia sa o fac. Iti place?
Imi place la nebunie. O s-o port intotdeauna. O iubesc. La fel ca pe Niall.
Eu ma apropii de el fara sa vreau si il sarut timid.
-Cred ca o sa iau asta ca pe un da, spune el, iar eu chicotesc.
-O ador. spun eu soptit.
-Eu te ador pe tine.
La auzul cuvintelor sale ritmul inimii creste. Buzele sunt nemiscate, iar eu ma simt mai indragostita ca oricand.
-Deci.. acum.. noi.. suntem.. incepe el timid.
CITEȘTI
Prinsă cu fratele meu
FanfictionMelissa este o simpla fata de 15 ani, pana cand fratele sau devine celebru. Oare se va schimba radical viata ei?