Capitolul 8

433 31 4
                                    

Am intrat in receptia hotelului *Vienna*. Da, e un  nume sugestiv de vreme ce ne aflam in Vienna.

Eram in receptie. Harry vorbea cu o doamna cu vocea ascutita de la ghiseu.

-Ne-au dat camerele. spune Harry si pe fata sa aparu un ranjet.

'Oh nu, asta e de rau' spun eu in gandul meu.

Harry se uita la mine de parca m-a auzit. Ma omoara privirea aia.

Dupa cateva momente de tacere, Harry ne spune:

-Sunt trei  camere. O sa stam cate doi.

Eu imi dau ochii peste cap.
Ei isi permit un autocar de lux si tot ce vor si nu pot sa ia si ei mai multe camere?

-Presupun ca o sa stau cu Harry, nu? spun eu sigura pe mine.

-Defapt eu o sa stau cu Louis. zice el ferindu-si privirea de a mea.

-Si eu o sa stau cu Zayn. spune Liam.

-Si eu cu cine dracu o sa stau? spun eu ironica.

Toata lumea se uita spre Niall care manca o felie de pizza de parca nu a mai mancat nimic de zece ani. Ah, scuze, de 10 minute de cand a mancat 3 shaorme XXL.

Mie mi se opreste respiratia. Buzele mele raman intredeschise si nu sunt capabile sa spuna nimic.

-Oh, nu, nu, nu ,nu ,nu. Nu pot sa stau cu Niall!  Spun eu cat de serioasa pot.

Inima mi se zbate cand Niall face contact vizual cu mine si am impresia ca o sa sara din piept.

Perpectiva lui Niall

Ochii ei gri-albastrui pareau nelinistiti si in acelasi timp minunati, ca de obicei.

Parul ei blond si ondulat e lasat ca de obicei pe spate. Buzele ei carnoase, inca intredeschise nu spun nimic.

-Camera 402. imi spune Harry in timp ce imi da cheile.

Harry si Louis stau in camera 401, iar Liam si Zayn stau in camera 400.

In timp ce asteptam liftul, Lissa e inca tacuta. Ea se uita pe tavan incercand sa gaseasca ceva de facut.

Ea se uita la mine si observa ca ma holbam la ea de ceva vreme.

Eu imi feresc privirea si ma prfac ca ma uitam la altceva.

Cu coltul ochiului vad cum pe fata ei apare un zambet si isi da parul dupa ureche.
E asa frumoasa.
Prea frumoasa pentru mine, eu nu o merit.

Cand in sfarsit se aude sunetul acela  care anunta ca a sosit liftul. Eu si Lissa intram in liftul luxos in care se aude o muzica lenta.

-Deci... spun eu asteptand ca ea sa imi raspunda.

-Deci ce, Niall?! Ma rastesc eu.

-De ce esti nervoasa? Spun eu asezandu-mi mana pe umarul ei.

-Nu sunt nervoasa doar ca...spun eu dar sunt intrerupta de buzele lui Niall care se strivesc de ale mele.

Se aude sunetul care anunta ca liftul a ajuns la etajul nostru.

Harry si Liam, care ajunsesera deja se uita cu ochii mari la noi si cu gura cascata.

Perpectiva Lissei

-Mm noi.. eu rebuie sa plec , spun eu departandu-ma de Niall.

Cand ajung in holul larg, incerc sa caut camera mea... noastra.

E atat de ciudat ca trebuie sa stau cu Niall. Si ma gandesc ca acum cateva minute l-am sarutat.

Deodata ma opresc amintindu-mi ca cheia este la Niall. Super. Ma intorc pe calcaie iar el e chiar in spatele meu.

-Sfinte Sisoe. Tip.

-Ssst. spune el soptit. Privea mea coboara la buzele lui.

-Mm. Imi trebuie cheia spun eu revenindu-mi dupa cateva momente de tacere.

-Chiar aici. Spune el facandu-mi cu ochiul.

Intram in camera care este foarte mare.
Oh, nu.
In camera este doar un pat.

-Tu unde o sa dormi? Spun eu, dar deja stiam raspunsul

-In pat, presupun, nu? Spune el ridicand o sparnceana.

-Care e problema ta?! Tip eu la el.

-Ce?! Incearca el sa isi pastreze calmul trecandu-si degetele prin parul lui blond perfect.

-Nici macar nu ne cunoasteam, tocmai m-ai sarutat in lift si acum vrei sa ne culcam in acelasi pat?! Tip eu simtind ca gesticulez cam mult din maini.

-Mie.. Eu.. Imi.. imi pare rau. Spune el uitandu-se in pamant.

-Doar ca... nu.. nu am mai intalnit pe  nimeni... ca tine. Spune el incercand sa faca contact vizual.

Respiratia mea se opreste la auzul cuvintelor lui.
Inima mea bubuie iar el se apropie de mine.

-Cator fetele le-ai mai spus asta? Spun eu dand-umi ochii peste cap incercand sa imi ascund emotia.

Distanta dintre buzele noastre este de doar cativa centimetri.

-Nu am  mai spus la nimeni asta. spune el soptit si cu un zambet in coltul gurii.

-Eu.. noi, trebuie sa coboram la masa. Ma retrag eu cand el incerca iar sa ma sarute. Care e problema lui?! Cum putem ajunge de la liniste la tipete si invers, in doar cateva secunde.

Dar fix asta iubesc la el. Stai. Il iubesc?! Oh nu. Fix asta am zis, nu?







Prinsă cu fratele meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum