M-am trezit si Niall dormea.
Era asa draguut. M-am apropiat de el.
Deodata el a tipat ca un nebun.-Fereasca Domnul Niall esti cel mai prost...
El ma intrerupe sarutandu-ma apasat.
-Ramai aici. Practic imi ordona Niall.
Nu am putut sa il refuz. Am dat drumul la televizorul din camera si la stiri eram eu.
"O fata misterioasa prinsa impreuna cu cunoscutul si doritul Niall Horan. Acesta neaga ca ar fii impreuna. Fata pare a fii sora colegului sau de trupa, Harry Styles pe nume Melissa Styles aceasta are in prezent 18 ani.
Melissa a participat la X Factor insa nu a avut parte de succesul fratelui sau."Dupa asta au dat pe post auditia mea la X Factor.
Eu ma uitam si nu stiam ce reactie sa am cand a intrat Niall in camera cu o tava mare cu mancare.
El m-a vazut ca ma uitam la stirile despre mine asa ca a inchis televizorul repede.
-Lasa asta. Acum doar bucura-te de micul asta dejun la pat.
-Multumesc, Niall. Esti un scump. Spun eu si il sarut pe frunte.
-Doar atat?! Dupa toate eforturile mele?! Se smiorcaie el ca un copil.
Atunci eu ma apropii de el si il sarut. Este un sarut mai lung decat de obicei. Devine unul pasional si imi place. Niall vrea sa imi dea tricoul jos dar eu il opresc.
-Nu acum.
-Dar de ceee? Se smiorcaie iar.
-Pentru ca e tarziu si trebuie sa mergem sa mancam si tu ai concert in seara asta.
- Bine. Dar cum ramane cu micul dejun la pat?
-Le-am spus baietiilor ca la 9 ne intalnim jos.
-Bine. Spune el incrucisandu-si mainile.
Ma schimb si imi prind parul intr-un coc lejer.
Perspectiva lui Louis
Sti ce e ciudat? Pentru ca eu tin la Melissa. Si am tinut intotdeauna. Insa nu i-am spus niciodata. Nici macar semne nu i-am dat. Nu stiu ce se intampla cu mine. Cand sunt in prezenta ei ma comport ciudat, inima incepe sa imi bata puternic si spun numai prostii. Doamne sunt atat de retardat. Nici eu nu inteleg.
Si in plus, chiar daca as vrea sa ii spun... e cu Niall. Iar el e mult mai dragut, nu numai ca aspect... ci ca comportament. E genul "baiatul perfect" pe care sa il arati mamei ( mor "i might never be the one you take home to mother" stiti? Stiti? Nu? Bn.).
Tin atat de mult la ea si ea nici macar nu isi da seama. Cred ca ma uraste. Fuuuckkkk.
Perspectiva lui Niall
Eu cu Melissa ajungem la masa. Restul sunt deja acolo. Ea se aseaza langa mine tinandu-ma strans de mana.
Toti sunt tacuti pe parcursul mesei.
"Deci" zice Harry.
"Deeeeci" zice si Louis.
"Da, eu si Melissa suntem impreuna" incepe Niall."Sigur o sa fie totul in regula?" Intreaba Harry "adica, trupa si... stiti voi... totul o sa fie ok da?"
"Stai linistit Harry, totul o sa fie bine." Spune Lissa imbratisand-ul pe Harry strans.
"Gata cu sentimentalismele" spune Louis care pana acum a tacut. Se ridica si pleaca.
" Ce e cu el?! Spune Liam mirat.
"Vorbesc eu cu el" spune Melissa si fuge dupa el pe hol.
Perspectiva Melissei
"Loooouuuis!! Stai!" Spun eu gafaind.
Louis se opreste si se uita la mine.
"Ce e?!" aproape tipa el.
"Ce ai? Ai plecat pur si simplu si acum intrebi ce e?! Care e problema ta?! Tot timpul te comporti ca un ciudat, m-am saturat de iesirile tale!" Ma descarc eu.
Imi ridic privirea si vad ca Louis... plange?
"Vrei sa sti de ce sunt un prost?!
De ce ma comport ca un ciudat?!
PENTRU CA M-AM INDRAGOSTIT NAIBII DE TINE! De cand te-am cunoscut, te-am placut... si ma comportam ca un ciudat pentru ca aveam emotii. Sunt un retardat. Si acum ca esti cu Niall, m-am simtit ranit. Si nu stiu de ce. Pentru ca eu am gresit, am fost un las pentru ca nu am vorbit cu tine. Cand mai vorbeam mai mult ne indepartam. Te iubesc...
Oh doamne asta suna atat de ciudat, scuze pentru tot... acum esti cu Niall... inteleg.Louis spune asta printre lacrimi. Isi sterge cu maneca lacrimile si pleaca.
Eu nici nu mi-am dat seama, dar am inceput sa plang. De ce plang? Doar nu... nu imi place de el! NU.
Ma intorc la masa. Toata lumea sare pe mine.
"Ce ai, Liss?"
"Sunt bine...putin obosita atata tot."
Niall ma ia deoparte.
"Haide, vorbeste cu mine. Ce s-a intamplat?
"Eu.. nu. Nimic."
"Daca nu vrei sa vorbesti cu mine, plec."
"Nu, nu, stai."
"Ce e?"
Il sarut lung. Pe el il iubesc. Pe el! Niall James Tomlinson.
Stai
Ce?
Nu.
Tocmai am spus Tomlinson, nu?
Horan
Horan
Horan!Ma desprind din sarut speriata.
"Ce s-a intamplat?"
Imi ridic privirea si il vad pe Louis. Ce?! Imi frec ochii si il vad iar pe Niall."Lissa, esti bine?"
Astea sunt ultimele cuvinte pe care le aud. Deodata nu mai vad nimic, totul se face negru.
CITEȘTI
Prinsă cu fratele meu
FanfictionMelissa este o simpla fata de 15 ani, pana cand fratele sau devine celebru. Oare se va schimba radical viata ei?