MERHABA CANLARIM FOK BALIĞINIZ GELDİ. BU SÜRE İÇERİSİNDE SICAKTAN ERİMEDEN GELDİM.
Ya ben bu sıcaklarda bölüm yazamıyorum. Yerimden kalkasım yok ama hava serin oldukça yazıyorum. Bir de bilgisayardan yazıyorum bölümü o yüzden o sıcak hava sıcak ikisi hiç iyi bir ikili olmuyor benim için neysseee.
Bol bol oy ve yorum bekliyorum ⭐💬
Fok balığı sunar... 🍿
●●●
Şu an kapıda üvey abimin sevgilisi vardı. Bizim evimize getirip aile ile tanıştıracak kadar ciddi düşündüğünü bilmiyordum. Bu zamana kadar olan ilişkileri genelde kısa süreli olurdu. Aileden de kız arkadaşlarını kimse bilmezdi. Jungkook'u tanıdığım bu 3 senede çorap değiştirir gibi sevgili değiştirmişti. Kendisi her ne kadar işinde başarılı bir mimar olsa da gece hayatına düşkün bir insandı. İkisini aynı anda nasıl yürüttüğünü bazen ciddi ciddi oturur düşünürdüm.
Ben ise onun tam tersiydim. Üniversite birinci sınıftayken bir tane erkek arkadaşım olmuştu. Onunla da saygı çerçevesinde ayrılmıştık. Hatta şu an arkadaştık. İkimizde genç olduğumuzu düşünüp arkadaşlığımıza zarar gelmesini istemedik.
Ondan sonra da başka bir sevgilim olmamıştı. Elbette flörtlerim olmuştu fakat hiçbir zaman işi ilerletmemiştim. Bu yüzden okulda ulaşılması zor bir imaj çizmiştim. Eğer benden hoşlanıp çıkma teklifi etmek isteyen insanlar varsa, sırf bu kendime çizdiğim imajdan dolayı gelip bir kelime bile söylemezlerdi.
Bu durumdan hiçbir zaman şikâyetçi olmadım. Sevdiklerime ve değer verdiğim kişilere karşı aşırı uyumlu ve sempatik bir tavır sergiliyordum. Yani kısaca hak eden insana hak ettiği gibi davranıyorum. Bu tavırlarımdan Jungkook'ta nasibini alıyordu. Başlarda kendisine karşı sempatik tavırlarım olsa bile şu an için bunları göremiyordu.
Karşımdaki kadın hala kapıda dikilirken onu eve geçmesi için bir şey demediğim aklıma gelmişti. Kenara çekilip elimle içeri geçmesi için işaret vermiştim.
Gayet alımlı biriydi. Kızıl saçları beline kadar uzanıyordu. Fiziği mükemmeldi. Gerçekten hayran olunası biriydi. Tam yanına yakışan biriydi gerçekten. Kim birbirini buldu bilmiyorum ama tam bulmuşlar gerçekten. Acaba bu kadının dışı kadar karakteri de güzel miydi? Bunu tanıdıkça öğrenecektik.
"Şey Jungkook nerede acaba?"
"İçeride salondalar."
İçeriye önden o arkasından ben girecek şekilde salona yürüyorduk. İçeri ilk önce o girdiğinde kimse fark etmemişti. Çünkü herkes şu an Jungkook ile ilgileniyordu.
"Ben hallederim."
Diğerlerinin yanına gidip dikkat çekmek için öksürmüştüm. Gözler bana dönerken bir an gerginlik hissetmiştim.
"Şey Jungkook bir misafirin var."
"Öyle mi kim?"
"Bence sen kendin gör tam arkanda."
Jungkook elindeki içki bardağını masaya bırakmış arkasını dönmüştü. Gözleri hemen orada gülümseyerek duran kadını bulurken aynı gülümseme Jungkook'un yüzünde de oluşmuştu.
Vakit kaybetmeden kızın yanına gidip onu kolları arasına aldı. İkisi de birbirine sevgi dolu sarılıyordu. Bizde annem, Bay Jeon ve ben üçümüz arkalarından anlamsız bakışlar atıyorduk onlara. Çünkü Jungkook'u hiçbir zaman böyle görmemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Are Not Brothers-Taekook
FanfictionBirbirinden nefret eden iki üvey kardeş. Anlaşmaya başladıkları zaman yapılan bir hata yüzünden her şey alt üst olmuştu. ☆|Semekook ☆|Uketae Başlangıç tarihi: 31.07.2023 #hayran 89 (09.10.2023) #üvey 75 (09.10.2023) #semekook 136 (09.10.2023) #uket...