Şimdi bir şey diyeceğim.
OHA BUNA UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMAMIŞIM. NEYSE ATIYORUM AMA ŞİMDİ
Aslında bunun bölümü hazırdı yani planlaması ama hızlı mı oldu diye düşünmedim değil. Kafamda kurduğum planlara uyamıyorum. Yazmaya başladığımda aklıma be gelirse öyle devam ediyorum. Pişman olduğum yerleri de değiştiriyorum. Ama bu bölümün böyle olması yani bence hoş oldu. Sevmeyen olabilir bilemiyorum.
Neyyyseeee bol bol oy ver yorum bekliyorum ⭐️💬
Fok balığı sunar... 🍿
●●●
Y
ine her zamanki gibi bir sabaha uyanmıştım. Sabahları yataktan kalkarken ayrı bir enerji lazımdı bana ve ben bu enerjiyi toplayabilmek için yatakta boş boş 10 dakika oturuyordum. Bugün akşam dışarı çıkacağım için sabah duş almak istemedim. Bu yüzden ilk lavaboya gidip işlerimi hallettim ardından üzerimi değiştirdim. Aynadan kendime bakıp odadan çıkacağım sırada şifonyerin üzerindeki kutu dikkatimi çekti. Dün Jungkook'un bana hediye olarak aldığı bileklik. Takmam için özel olarak not bile yazmıştı. Açıkçası bu ince davranışına karşı güzel duygular hissetmiştim. Arada bana da iyiliği tutası geliyordu. Onun gibi olmadığım için takmaya karar verdim.
Bilekliği kutudan dikkatli bir şekilde çıkarıp bileğime taktım. Bileğimi biraz kendimden uzaklaştırıp baktım. Gerçekten güzel, hoş bir bileklikti ayrıca bana da yakışmıştı.
Bilekliğe hayran kalarak odadan çıkıp merdivenleri indim. Masaya geldiğimde herkesin oturup beni beklediğini gördüm.
"Günaydın herkese."
"Günaydın oğlum. İyi uyuyabildin mi?"
"Uyudum anne."
Hizmetli noona gelip bize servis yapmaya başlamıştı. Kolum masanın aşağı kısmında kaldığı için Jungkook hala bilekliği görememişti. Gözlerinin içine baktığımda saf merak olduğunu görebiliyordum. Bilekliği takıp takmam onun için neden bu kadar önemliydi ki?
Servis bittiğinde bende kollarımı yukarı çıkartmıştım. Gözleri anında bileğime inince yüzünde tarif edemeyeceğim derecede güzel bir gülümseme oluşmuştu. Onun gülümsemesi ile bende gülümsemiştim. Neden bilmiyorum ama gülümsemesi beni mutlu ediyordu.
Gözleri beni bulunca yüzümde gülümsememi görünce daha da mutlu olmuştu. Kafamı iki yana sallayıp tabağıma indirdim bakışlarımı. Ama gülümsemem yüzümdeki yerini hala koruyordu.
Nasıl bu kadar fazla yiyip kilo almadığımı bende bilmiyordum. Ama bu gayet iyiydi bana göre. Riskli bir durumum yoktu ve kilom gayet sağlıklıydı.
Bardağımdaki meye suyunu tepeme dikip ayağa kalkmıştım. Afiyet olsun dedikten sonra odama çıkmıştım. Son sınavlarım kaldığı için sıkı çalışmalıydım.
Kendime bugün için kısa bir sürede bir plan kurmuştum. Biraz ders çalıştıktan sonra havuza girecek ondan sonra hazırlanacak ve akşamki buluşmaya gidecektim. Bence gayet güzel ve öz bir plandı. Bugün başka bir işimde olmadığı için zaman bana gayet yetmişti. Dört beş saat ders çalıştıktan sonra havuza girebilirdim.
♡
♡
Kafamı masadan kaldırıp kendimi geriye doğru atıp tutulan belimi kütlettim. Uzun saatler boyu sandalyeden kalkmadan ders çalışmıştım ve bu beni baya zorlamıştı. Vücudum ağrıyordu. Ama sınavlar zor olduğu için buna mecburdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Are Not Brothers-Taekook
FanfictionBirbirinden nefret eden iki üvey kardeş. Anlaşmaya başladıkları zaman yapılan bir hata yüzünden her şey alt üst olmuştu. ☆|Semekook ☆|Uketae Başlangıç tarihi: 31.07.2023 #hayran 89 (09.10.2023) #üvey 75 (09.10.2023) #semekook 136 (09.10.2023) #uket...