"Rina ! Hoćemo li na piće ? "
"Ne danas devojke ! Preumorna sam.."
Lagala je sramno svojim suparnicama koje su upravo završile probu.
Želela je da opet vozi. Da oseti taj vetar u kosi,i ponovo dodirne slobodu.Da odmori glavu od svih napornih treninga,mučnih od jutra do mraka proba,plesnih pokreta,ponavljanja koreografija zbog nezadovoljnih idola...
Pozdravila se sa devojkama ispred ulaza u kompaniju,i krenula peške par ulica niže.
Nije dozvoljavala da bilo ko zna za njen drugi život.
Nije to bio nikakav vid kriminala. Njoj je predstavljao zadovoljstvo,ali je bilo opasno. Po glavu.
U jednom malom ćošku sačekao ju je njen motor.
Isti onaj kojeg je iskeširala posle druge zarađene plate u Hybe.Da. Dobro su plaćali. Ali i da mučila se.
Rina je bila glavni igrač i glavni mozak svih mogućih koreografija.
Pre karijere u kompaniji bila je svetska gimnastičarka. Ali u njihovoj zemlji ne može i jare i pare.
Samo je želela slobodu.Njeni roditelji su zaposleni u Americi. Dva svetska trenera medicinara.
Bave se svim povredama koje sportisti zarade.
Dala je gas i krenula niz ulice Seula.
Veče je bilo mirno i put je bio neobično čist.
Popela se na jedan točak uzdižući i svoje telo simetrično skoro kao i motor.
Uživala je,ali je njen mir prekinuo vozač koji joj je blicao.Ne jedan više njih.
Iza nje u gužvi automobila provlačio se još jedan motorista izazivajući je na trku.
Na koju je rado pristala.
Jurili su ulicama Seula provlačeći se kroz gužve.
Izvodila je akrobacije dok ju je on pomno pratio.
Zatim stigli su do kraja auto puta i mahnula mu je i odjednom skrenula.
Dosta joj je bilo igranja za jedno veče.
Otišla je pravo kući bacivši se na krevet.
.........
Jungkook je u pravo stigao ispred stana u kome su živeli njegovih šest prijatelja.
Njihovu mladost u pravo obeležava to što su jedan od najpopularnijih bendova na svetu.
Šest momaka strpljivo ga je čekalo.
Uznemirili su se,jer ga nije bilo. Znao je on i sam koliko je opasno da se sam vozi ali ovaj put nije mogao da odoli trci i akrobacijama one devojke.
Prosto ga je očarala pojava cure koja vozi motor.
Pitanja njegovih prijatelja su se ređala ali prosto je odgovorio.
"Vozio sam se."
Istuširao se i zavalio u krevet misleći i dalje na onu devojku.
Da li treba da kaže ostalima ? Ili da je čuva kao svoju slatku tajnu ?
Da li će se opet sresti ?
Sva ta pitanja vrtela su mu se po glavi dok konačno nije zaspao...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Late night drive Jk💜
ФанфикNoćima je razmišljao o devojci koja izvodi akrobacije na motoru. Danima ju je gledao kako igra rame uz rame sa njim. Hoće li je osvojiti ?