Već pola sata je kunula sebe,gazeći kroz vodurinu Seoula. Koliko god bila gladna jednostavno je mogla poručiti doručak.
Jungkook je prosto išao ispred nje,sada već gurajući kolica i trpajući namirnice.
Sreća pa prodavnica nije bila toliko daleko.
Ubrzo Rina se bacila na krevet,ostavljajući kook-a da se snađe u kuhinji.
....Gledao je u nju kao u svoj najdraži crtani film. Zaspala je ubrzo čim se izvrnula.
Jungkook sav srećan spremio je doručak i izleteo iz kuhinje pravo,ugledavši je kako spava.
Ko zna koliko dugo ju je gledao sve dok njen telefon nije počeo da zvoni probudivši je.
Uspravio se vidno crven i osramoćen.
Zbunjenim okicama javila se na telefon ."Da.? Oh... Sa mnom je.. u redu.. oko 7? Oh... Okej.."
"Doručak ? "
"Kook. Joon te traži. Do 7 moramo da smo ispred firme. Pokupiće nas na aerodrom."
"Zar nismo trebali ujutro da idemo? "
"Taj let je otkazan. Dobili smo naš avion."
"Oh.. ok... Doručak.?"
....
Doručkovali su i ispratila ga je da se spakuje.
Odjednom stan je bio tako prazan... Njegov smeh i zadirkivanje su isparili.
Rina se bacila na pakovanje..
Posle mučnih par sati pakovanja prevrtanja odeće i proveravanja dokumenata stigli su na aerodrom.
Ispraćeni ogromnom grupom novinara koji su stalno bljeskali tim aparatima.
I konačno seli su u avion.Momci su i dalje trljali oči od prejakog blica.
Pozdravila ih je posada aviona i smestili su se.Ovaj put Joon je seo do Rine da bi se spremili. Razumela ga je. Joon je imao ogromnu odgovornost na sebi. Trebalo je kontrolisati šest momaka i tri devojke.
"Imaš li nekakvu ideju za izlazak ? "
Joon ju je u pravo prekinuo u zurenju kookija koji se udobno smejao sa ostale dve devojke do sebe."Zapravo istraživala sam malo i našla sam doosta toga. Pre svega mislim da je dobro obići lokalne restorane. Kažu da imaju najbolju hranu malo dalje od centra."
"Ko o čemu Rina samo o hrani."
"Joon ! "
Šaljivo ga je udarila i nastavili su razgovor. Ubrzo svi su zaspali.
Rina je jedina bila budna.
Ima li kraja ovom putu? mislila se...Krajem oka gledala je u njega. Skoro ukočen sa namrštenim licem spavao je neugodno između dve devojke čija su lica bila naslonjena na njegova ramena.
Prošetala se kroz avion da se uveri da su svi članovi uredu."Želite li kafu gospođice ? "
"Ice Americano bez šećera."
"Ali on je gorak? "
"Da kao i ja."
Iako je na trentak zažalila jer je bila gruba prema stjuardesi sela je na prazno sedište.
Odličan pogled na njega i nervoza.Hoću li uspeti da se udaljim od tebe ? Hoću li prestati da mislim o tebi i tvom mirisu?
"Rina? "
Trgla se na Lein glas.
Sranje.
"Šta je bilo Lea ? "
"Dokle ćeš gledati u njega ? "
"Šta to tebe zanima ?"
"Upropastićeš ovo. I svoju i njegovu karijeru."
"Već smo imali problema sa menadžerom . Znamo svi gde je spavao sinoć."
"Ne znam kakve to gluposti pričaš."
"Rina.Savetujem te. Ne kao tvoj saigrač. Nego kao tvoj prijatelj. A ti kako hoćeš."
Vratila se pravo na svoje sedište,dok je Rina ključala u sebi.
Znala je i ona da čak i da ima neka osećanja prema njemu previše je rizično.
Kao i njihovo vozikanje motorom po Seulu. Ali bilo joj je tako udobno sa njim.
Iako je idol a ona samo plesačica...
Polako joj se uvukao pod kožu.......
Još tri sata i stižu...
Ovaj put nije imao kraja. Dosta spavanja,jela netflixa...Doduše Rina nije oka sklopila. I to se sada videlo po tamnim kesama ispod njenih očiju.
Zabola je slušalice u uši i odvrnula muziku što je glasnije mogla. Želela je da isčezne odavde što je pre moguće.
Njene oči su zatvorene potpuno pokušavajući da zamisli svet iz pesme..
Osetila je kada se neko spustio pored nje. Ali nije marila. Bila je ljuta. Na sebe,svoja osećanja. Na Leine reči. Na njega.
Na njega ? Ne..
Nije mogla da bude ljuta na njega. Ona je njega vol....Šta ?
Hahaha. Ne.
Nije moguće.
Volim li ga ?
Nečija glava spustila se u njeno krilo.
"Lea kunem ti se ako još jednom...."
"Ako još jednom šta ? "
Ti....
"Rina? "
''Jungkook..."
"Izgledaš umorno... Da li si uopšte spavala ? "
"Ne..."
"Zašto ?"
Zato što sam gledala tebe.
"Nije mi se spavalo."
Brzo se uspravio. Par sekundi gledali su jedno u drugo sve dok je snažno nije povukao na svoje grudi.
Opustila se osetivši njegov miris..
Negde iz ćoška mogla je da spazi Lein pogled. Ali nije je bilo briga. Bilo joj je udobno,i polako njeno uznemireno srce se smirivalo,puštajući je da ode daleko.. u zemlju snova...
YOU ARE READING
Late night drive Jk💜
FanfictionNoćima je razmišljao o devojci koja izvodi akrobacije na motoru. Danima ju je gledao kako igra rame uz rame sa njim. Hoće li je osvojiti ?