5.

7 1 1
                                    

Nedeljama kasnije naporno su radili na novoj koreografiji za novu pesmu.
"ON" je bila tako zahtevna i duga koreografija da im je uzimala dušu do kraja. Konačno danas su izvršili završnu probu.
Taeovi pogledi bi je povremeno zbunjivali ali nije dozvolila sebi da njen trud i znoj padne u vodu.
Iznenada osetila je tapšanje po ramenu.
Direktor. Glavom i bradom .
Ubrzo se ispravila i nagnula klanjajući se.

"Rina! Kako napredujete ? "

"Odlično gospodine. Još malo pa smo gotovi za danas."

"Gledao sam probe,sjajno nastavite tako.Šta kažete na jednu večeru ? Ja častim ! "

Joonijeva ruka prešla je preko njenog ramena. Nije ni stigla da se izvuče. Njemu je nemoguće bilo reći ne.

Ovog puta Jk je sedeo pored nje,dok je Jin sedeo sa njene suprotne strane. Devojke su bile za drugim krajem stola sa Joonom i Hobijem.

Uživali su u kasnoj večeri i raznovrsnoj hrani. Direktor ih je počastio čašom najfinijeg vina.
Dok je naginjala da uzme gutalj,Kookijeva ruka skliznula je uz njenu butinu.
Zagrcnula se šokirana.

"Da li si dobro ? Šta se desilo ? "

Upitao je očigledno zabrinuti Jin,dok se okrenula ka Jungkooku koji je imao nestašan smešak na licu.

"Vino je previše oporo, oprostite me na momenat."

Ustala je i krenula pravo prema kupatilu.
Ubrzo se vratila da ostali ne bi primetili njeno odsustvo.

Jin i Namjoon su je spremno sačekali za stolom.

"Gde su ostali ? "

"Već su otišli.. ujutro imamo rano probu. Možeš li da dođeš ? "

"Da naravno,onda... Laku noć momci.."

"Nemoj da kasniš !! "

Ah ponekad joj treba samo malo oduška..
Da li je ono bilo namerno ? Šta to znači ?
Zašto su svi odjednom odlepršali..?
Ah Rina opusti se malo.. Ne misle svi o njemu i tebi...

Taman je izašla napolje čekajući da se pojavi žuti znak na nekom automobilu. Do kuće ima sigurnih 20 minuta vožnje. Međutim veče je,gužve su...
Ovo veče će se odužiti...

Krenula je ka automobilu koji je u pravo stao. Konačno dočekala je taksi.

"Rina !! "

Okrenula se prema glasu koji je dolazio iza nje.
"Jungkook?"
"Svuda te tražim ! "
"Zašto ? Treba ti dodatna proba ? " zadirkivala ga je..

"Ne,hteo sam da te odvezem kući"

Ne padaj na to. Ne ne ne neee..!!!

"U redu ."

Sela je na motor iza njega,međutim on je tako brzo krenuo da ga je uhvatila za stomak.
Nije mogla da vidi njegov smešak,ali je osetila da joj stiska ruku i u trenutku joj je bilo neprijatno.

Posle njoj jako neugodne vožnje jer je celo vreme morala da se drži za njega stigli su.

"Hvala Jk.."

"Ovaj... Možda sutra... Ako hoćeš... Ovaj..."

"Da ? "

"Pa mislio sam.... Na kafu..."

"Naravno.."

"Stvarno ? Mislim jeej ! Pokupiću te sutra ! "

"Laku noć "

"Laku noć Rina"

Zatvorila je vrata i naslonila se na vrata. Šta joj se dešava ? Zašto njeno srce tako brzo lupa ?

Ting..

Pogledala je u telefon koji je u pravo zazvonio.
-U 8 budi spremna..

Nasmejala se od uveta do uveta. ..



Jutro je tako sporo došlo.. Već u pola osam je počela da gleda na prozor. Tačno u minut motor je stao ispred njenog ulaza. Sišla je tako brzo.. Dok ju je čekao prelep zečiji osmeh skrivajući vešto nešto iza ruku.

"Dobro jutro kookie"

"Dobro jutro Rina... Ovo je za tebe "

Pružio joj je buket ruža. Belih njenih najdražih. Ali kako je znao ?

"Hvala ti prelepe su.."

"Baš kao i ti"

Iako je rekao sasvim tiho samo za sebe čula ga je.

"Moolim?"

"Kažem trebalo bi da krenemo da ne zakasnimo.."

"Uzgred malo pre me je zvao direktor. Imaju nešto važno da nam saopšte,a i mislim da nije pametno da dolazimo zajedno na posao.."

"Neka onda danas bude izuzetak."

Stigli su u kompaniju gde su ih ostali nervozno čekali. Niko nije znao o čemu se radi.
Osoblje ih je pozvalo u kancelariju.
Niko nije ništa napravio to su znali ali čemu ovako odjednom?

U kancelariji ih je dočekao izravno Bang PD.
Posle dugih pogleda i petominutne ćutnje koja se činila kao večnost konačno je upitao.

"Kako ste danas ? "

"Odlično direktore vežbamo,radimo"

"Rina ? Kako napreduje vaša grupa ? "

"Radno godspodine. Ne izlazimo dok ne završimo."

"Hm...baš zato.. mislio sam da bi bilo prikladno nagraditi vas. Zato smo odlučili da vas pošaljemo na Maltu pet dana. Momci i devojke naravno. Rina.. i dva bekap densera. "

Svi su skakali od sreće.

"Kada ?"

"Za dva dana. Imate dovoljno vremena da se spakujete."

Ovo je bilo ono što im je definitivno trebalo. Odmor,i opuštanje.

Ubrzo vratili su se na posao sada već vidno svi raspoloženi.

Late night drive Jk💜Où les histoires vivent. Découvrez maintenant