Rina i Jungkook su bili umorni i svi su mogli da primete to.
Njegovi saigrači su znali razlog,i zezali su ga. Međutim sve ih je zbunilo Rinino ponašanje.
Izgubljena u nekom svom svetu zujila je u jednu tačku dok su je drugi bezuspešno dozivali.
"Rina!! "
Taehyung ju je potapšao po ramenu zabrinuto.
Konačno se trgla i ugledala sve te poglede na njoj.Njeni saigrači,ljudi iz firme... BTS glavom i bradom.
"Izvinite.."
"Kao da si ti jurila Kookija sinoć sa motorom"
Oči su jok se otvorile širom.
"K-kkakav motor ? "
Zaledila se. Dobro je znala da je njeno motanje motorom opasno po njenu karijeru. A sada i motanje oko idola još gore.
"Hajde,idemo po kafu,pauza pa rad."
Ubrzo su se vratili sa pauze. Rina je bila prva u redu koja je pokazivala momcima uvodni deo koreografije.
Suga i Namjoon su bili ispred nje.
Nikako nisu mogli da uhvate pokrete."Namjoon ! Pogledaj mene,leva noga napred,desna još malo. Eto ga. Okret ! Bravo! "
Dva sata kasnije uklavirili su svi svoj deo.
Rinim deo je bio najteži.
Trebala je da stane između njih baci se unazad i stane na jednu ruku. Uvežbavala je do sata milion puta taj pokret. Bila je sto posto sigurna u sebe.
Svi su pogledali u nju.
Zažalila je što je bila u šorcu danas. Nikada nije volela da se pokazuje,međutim danas je ometena.Na sekund pre skoka opazila je Jungkooka.
Da li ju je prepoznao ?
Njegovo telo je stajalo savršeno mirno,dok su njegove oči opažale svaki njen pokret.
Zaletela se unazad.
Sekund....dva...
Bam !
Stala je na ruku,noge u visu.
Nasmešila se.
Ali izgubila je ravnotežu i krenula da pada.
Srećom Jimin i Tae su je uhvatili.
Tae ju je uhvatio za struk spuštajući je na pod.
Jimin je pak uhvatio patike i brzo se sklonio.
Rini se ovo nije svidelo.
....
"Kako sam glupa !!! "
Udarala se u glavu dok je psovala samu sebe.
Ona koja je šampionka u gimnastici. Prva u plesu. Pogrešila je.
Sada joj treba izduvni ventil.Krenula je da izlazi iz kompanije međutim neko ju je povukao za ruku.
"Treba li ti prevoz ? "
"Taehyung..ne.. imam prevoz hvala."
Razišli su se i opet se upustila u vožnju.
Letela je po putu.
Vetar joj je vijao kosu i hladio njeno vrelo telo.Opet isti zvuk..
Motor iza nje obišao ju je ovaj put.
Bio je to poziv na trku.
Trenutno joj treba jedna i dodala je gas.
Isti motor.. ista kaciga..
170 km/h.
Jungkook...
Srce joj je bilo puno. Kucalo je ludački znajući da je on .
Međutim glava se bunila.
Ako sazna da je ona doći će do haosa. Njen posao u kompaniji,njena karijera..."Samo još večeras.."
Uzdahnula je uzaludno obećavajući da će odoleti ovom porivu. Obožavala je motor i vožnju više od svega. Ovaj put se opustila gledajući njega kako izvodi akrobacije. Penjanje na jedan točak i vožnja bez ruku dizali su joj tenziju ali na dobar način.
Znajući da je to on na neki način godilo joj je. Njih dvoje su se uvek lepo slagali i on je bio dobar u svemu. Čak je godinu dana stariji od nje.Ti mišići. Te krupne okice koje te gledaju kao košuta. Ta navika guranja jezika u obraz kada je ponosan. To sakrivanje kada je kriv. Ta ljuta faca kada je hrana dobra.
Ček ček.
O čemu ona to razmišlja ?
On je samo idol.
Naglo je skrenula i pobegla sa scene opet. Proletela je do svoje kuće ponovo se bacajući pravo na krevet. Ovaj put je došla ranije i imaće malo više vremena za odmor.
KAMU SEDANG MEMBACA
Late night drive Jk💜
Fiksi PenggemarNoćima je razmišljao o devojci koja izvodi akrobacije na motoru. Danima ju je gledao kako igra rame uz rame sa njim. Hoće li je osvojiti ?