3.

10 1 1
                                    


Ovaj put je kasnila na posao. Uspavala se.
Kao i uvek ostavila je svoj motor u garaži kompanije.
Istog momenta je utrčala u sobu za vežbanje.

Sedam momaka i tri devojke su se okrenule ka njenom pravcu.

"Žao mi je.. uspavala sam se "

"Ko kasni i koliko kasni toliko i ostaje."

"Završićemo probu danas ranije J-hope."

"Zapravo mi ćemo završiti. Tae i Jk su danas kasnili takođe. Tako da ćete ostati."

Nije smela da se raspravlja sa njime. On je bio glavni za svaku probu njihove grupe. Kod njega je uvek moralo biti savršeno.

Znala je da će danas ispustiti dušu.

Zagrejavanje...

Lea ju je gurnula rukom. Rina ju je već gledala popreko ali je brzo uspravila pogled ka nečem drugom. Tae i Jungkook su je gledali i došaptavali se.
Da li znaju ? Zapitala se..
...

Već ko zna koliko sati su u sali.. parket je već počeo da se puši od njih. Bili su umorni....

"Gde je Tae ? "
"Otišao je po kafu. Rina možeš li sići dole ? Ne verujem da može poneti sve "
"Naravno."

Očima je prevrtala kafeteriju dok nije našla Taehyunga koji se bori da mu sve ne poispada.

"Hej. Daj to meni ! "

"Hvala."

Ušli su u lift,međutim on nije skidao pogled sa nje i situacija je postala neprijatna.

"Taehyung zašto.."

Odjednom svetlo je nestalo i lift je stao. Blaga lampa iznad njih osvetlela je njihova lica.

"me gledaš tako.? "

"Ti si ta zar ne ? "

Približavao joj se sve bliže i bliže dok ona nije naslonila leđa uz zid.

"Koja ta ? "

"Ona koja se trka sa Kookijem svako veče ? "

"Odakle tebi to? "

"Video sam te. Znaš i sama kako to može da utiče na tebe. A i na njega."

"Ja ga nisam terala da se trka sa mnom ! Niti sam ga terala da me juri po putu ! "

"On može samo da te juri.Ja te ne bih jurio."

"Jel ? "

Njegova ruka je bila na njenom struku. Nosevi su se skoro dodirivali. Tae nikada nije imao ovakvu reakciju prema njoj. Uvek su bili prijateljski nastrojeni. Ali... Da li je istina ono što je rekao. Da li je Jk juri jer mu se sviđa? Da li mu je ovaj vanzemaljac rekao da je to ona ?

Taman se sagnuo da je poljubi i lift je ponovo krenuo spasivši je. Izletela je iz istog i utrčala nazad u sobu za probe. Mogla je da čuje Taehyunga kako psuje iza nje.

"Nestalo je struje."

"Ah Jin da li si se uplašio jer nećeš moći da vidiš svoje zgodno lice ?"

"Namjoon  kafa ! "

U sekundi je Namjoon oborio prosipajući po Jungkooku. Majica mu je bila skroz mokra.

"Ah,kako ste smotani ! "

"Izvini hjung. Ali nemamo više majica ovde.."

"Rina u našoj sobi za presvlačenje ima još velikih majica. Ako mu odgovara neka se presvuče. "

"Zašto Rina ? Zašto ne recimo ti Lea ? "

"No no nooo ti kasniš curo"

"Aish kao da nešto radite."

"Ne ujedam Noona."

"Noona ? Izvini ajushii "

Ušli su u sobu i dodala mu je prvu veću majicu koju je našla. Sve su bile iste samo smenjane po veličinama. Kompanija je uvek brinula o odeći tako da su uvek imali po neku viška. Krenula je da izađe ali ju je on povukao za ruku.

Divno drugi put danas. Šta se dešava sa muškarcima ? Pogledala ga je značajno međutim on je samo trepnuo okicama.

"Izgubiću se ako odeš."

"Sačekaću te ispred."

"Hoćeš li se i večeras voziti ? "

Znao je. Zažmurila je očima pre nego što je odlučila da se pravi mutava.

"Kakva vožnja? "

"Imaš dobar ukus. Dobar model si izabrala."

"Za razliku od tebe."

"Hoćeš da potvrdimo to ? "

"Večeras posle probe. Gangam street."

Vratila se kod Lee i Iren koje su je čekale. Povukla je devojke na stranu moleći za pomoć.

" On zna "

"I? "

"I pristala sam na trku."

"Woooa"

Pogledala je užasnutim pogledom dve devojke koje su skakutale od sreće. Namjoon je prekinuo njihovo kikotanje.

"Mislim da je vreme da mi idemo. Ali vi imate još jednu probu. Treba li nekome prevoz ? Mogu da sačekam."

"Hvala Joon,možemo same,vidimo se sutra ! "

Momci su otišli ali ostali su Jk Tae,Lea i Iren.

"Hajde Rina hoću da idem kući. Red je na tebe "

Iren je pustila muziku i Rina se takmičila sa momcima. Bilo je nemoguće pobediti je. Međutim Tae je gurnuo nogu i izgubila je ravnotežu.

Jk je uspeo da je uvati pre nego što je pala.
Ubrzo se uspravila skačući pravo na Taehyunga.

"Hjuung ! Spasi me ! Ona je luda ! "

"Zašto bih ? Kriv si ! "

"Ti jedan mali..."

Vijala se još dugo dok se nije umorila. Ali čim je stao skočila je na njega kao lisica i izvukla mu uši. 

Ah... Jedva su dočekali kraj.

Jk ju je već uveliko čekao u garaži,međutim ona je zaglavila sa devojkama.

Bar preko puta kompanije bio je predivan za opuštanje i jelo. Uživale su.

Nagrnula je svoj soju i jela.

Sve je bilo sjajno dok nije začula zvuk motora.

Znala je čiji je.

Skinuo je kacigu i prišao njihovom stolu. Međutim ona je već bila pijana.

"Šta ti radiš ovde ? "

"To treba ja tebe da pitam. Čekam te odavno već."





Late night drive Jk💜Where stories live. Discover now