14

619 100 22
                                    

"Oydu. Sanki beni hiç tanımıyormuş gibi bana baktı."

Asker ve Era'nın kaçışından sonra S.H.I.E.L.D. olay yerine gelip Sam, Steve ve Natasha'yı içinde korumalar olan bir arabaya bindirmişlerdi.

"Bu nasıl olabilir? 70 yıl kadar önceydi."

Diye sordu Sam.

"Zola. Bucky'nin bütün ekibi 1943'te esir alındı. Zola onun üzerinde deney yaptı. Her ne yaptıysa Bucky'nin çöküşten kurtulmasına yardım etti. Onu bulmuş olmalılar."

"Anladım."

"Aynı şekilde kardeşim Emma'ya da ne olduğunu asla öğrenemedim. Bir anda kaybolmuştu. Ortada ceset falan yoktu."

"Beynini daha fazla yakmadan dur bence. Henüz kardeşinle ilgili ortada bir şey yok."

Sam'in cümlesinden sonra Natasha devam etti.

"Hiçbiri senin hatan değil, Steve."

"Hiçbir şeyim yokken bile kardeşim ve Bucky vardı."

Konuşma durduktan bir süre sonra Sam, Natasha'nın omzundaki kanamanın arttığını fark edip arabadaki korumalardan birine seslendi.

"Buraya bir doktor getirmeliyiz. O yaraya baskı yapmazsak burada, kamyonda kanamadan ölecek."

Fakat koruma, Sam'in bir kelime daha etmesine izin vermeyerek şok cihazını çalıştırdı ve adamın geriye sıçramasına neden oldu.

Ancak daha sonra kimsenin beklemediği bir hamleyle şok cihazını yanındaki diğer korumaya savurdu ve onu bayılttı. Ardından kaskını kafasından çıkardığında ise o kişinin Maria Hill olduğunu anladılar.

"Bu şey beynimi sıkıştırıyordu."

Arabadaki üç kişinin de ona şokla baktığını görünce konuşmaya devam etti.

"Bu adam kim?"

Dedi Sam'i kastederek.

_____________________

4'lü, arabanın zeminini eriterek oradan çıkıp başka bir arabaya geçtiler. Ve gizli bir yerdeki terk edilmişe benzeyen binanın önünde durdular. Hepsi arabadan inince de binaya girdiler.

"Kurşun yarası. En az yarım litre kan kaybetmiş."

"Belki de 1."

"Onu alayım."

Dedi içerideki bir adam.

"Önce onu görmek isteyecektir."

Biraz daha ilerledikten sonra Maria önlerindeki bir perdeyi kaldırdı ve herkes hastane yatağında yatan Nick Fury'yi gördü.

____________________

"Spinal kolonda yırtılma, göğüs kemiğinde çatlak, parçalanmış köprücük kemiği, delinmiş karaciğer ve berbat bir baş ağrısı."

Diye açıkladı durumunu, Nick.

"Çöken akciğerini unutma."

Maşallah, adam İbrahim Tatlıses 0.2 mübarek.

"Onu da unutmayalım. Onun dışında ben iyiyim."

"Seni kesip açtılar. Kalbin durdu."

Dedi Natasha.

"Tetrodotoksin B. Nabzı, dakikada bire düşürür. Banner, stres için geliştirdi. Onun pek işine yaramadı ama biz kullanımını bulduk."

"Bu gizlilik niye? Bize neden söylemiyorsun?"

Anti-Hero // Steve Rogers SisterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin