22

419 75 11
                                    

2017

"Selam."

Emma, yıllar sonra tekrar okula başlayalı iki ay olmuştu ve senenin ortasında okula geldiği için Peter ve Peter'ın en iyi arkadaşı Ned'den başka konuşacağı kimse yoktu.

Şimdi ise kız, Peter'ı dolabından kitap alırken görüp yanına gelmişti. Aynı zamanda kızın dolabı da Peter'ın dolabının yanındaydı bu yüzden neredeyse okulun her yerinde yapışık ikiz gibi geziyorlardı.

"Selam, Mia."

"Şimdiki dersin ne?"

"Fizik. Seninki?"

"Benimki de fizik."

Emma, sinir olmuş gibi iç çekti.

"40'larda da en sevmediğim dersti. Bazı şeyler hiç değişmiyor."

Peter, Emma'ya bakıp gülümsedi.

"Biliyor musun, hâlâ 2. Dünya Savaşı'nda görev alan bir ajanla aynı okula gittiğime inanamıyorum."

"Bir de bana sor. 70 yıl boyunca Hydra'da dünyanın ne kadar değiştiğini fark etmedim. Şu an ise ayak uydurmak hiç kolay olmuyor."

Onlar bir süre daha konuştuktan sonra Ned yanlarına gelip Peter'ın arkasına geçti ve elindeki bir LEGO figürünü göstererek konuşmaya başladı.

"Bana katıl ve birlikte yeni LEGO Ölüm Yıldızımı yapalım."

Peter şaşkınlıkla Ned'e döndü.

"Ne?!"

Ned kafasını salladı.

"Bu muhteşem. Kaç parça var?"

"3.803."

"İnanılmaz."

"Biliyorum! Bu gece yapmak ister misin?"

Peter dolabının kapağını kapattı ve tekrar Ned'e döndü.

"Hayır, bu gece olmaz. Stark..."

"Stark stajı."

"Aynen öyle."

Üçü birden yürümeye başladılar. Peter'ın Örümcek Adam olduğunu bilen tek kişi Emma'ydı. Bu yüzden Peter, gerçeği söylememek için insanlara Stark stajı yaptığını söylüyordu.

"Hep şu stajın var."

"Evet, umarım yakında orada gerçek bir işim olur."

"Bu çok iyi olur."

"Değil mi?"

"Sana der ki, 'Tabloları güzel yapmışsın Peter. Al sana bir altın para.' İş nasıl yürür bilmiyorum."

"Aynen böyle yürüyor."

Dedi Emma.

Ned, ikisine de bakarak konuştu.

"Evde Ölüm Yıldızının temelini kuracağım. Sonra sana uğrarım. Çünkü işin en zor kısmı zaten temelini kurmak. Mia müsaitsen sen de gelsene. LEGO yapmayı seviyorsundur herhalde?"

"Daha önce hiç yapmadım ki."

Diye mırıldandı kız.

"Ne?"

"Tabii gelirim dedim."

"Tamam o zaman. Temel bitince kalanını en fazla iki saate hallederiz beraber."

İkisi konuşmaya devam ederken Emma, Peter'ın onları dinlemediğini ve etkilenmiş gibi bir yere baktığını fark etti. Kafasını Peter'ın baktığı yere çevirdi ve çocuğun, okuldaki en güzel kızlardan biri olan Liz'i süzdüğünü gördü.

Anti-Hero // Steve Rogers SisterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin