NOT: 18. bölümü silip tekrar attım. Bu ilk attığım halinin uzatılmış versiyonu. Başları önceki bölümle aynı ama devamı yeni yazıldı. Ve karşınızda 2700 kelimelik bir bölüm.
__________________________
2016
Nijerya/Lagos
Steve Rogers, Rumlow'un 2014'te öldüğünü düşünüyordu. Ama aylar önce S.H.I.E.L.D. binasının yıkımdan sağ çıktığını öğrendi.
Rumlow ve ekibi, Bulaşıcı Hastalıklar Enstitüsü'üne saldırı düzenlediler. Bazı planları için oradan biyolojik bir silahı çalacaklardı.
Yenilmezler, diğerleriyle uğraşırken Rumlow ve başka bir adamı, ufak bir şişedeki biyolojik silahı alıp binadan çıktılar.
Kaptan Amerika silahın olması gereken yerde olmadığını fark ettiğinde o da binadan dışarı çıktı.
Rumlow, takım arkadaşlarıyla kamyonun içinde oradan uzaklaşırken elindeki biyolojik silahı adamlarından birine verdi.
"Bunu uçuş pistine götür. Onlardan kaçmayacağız. Kamyonu bırakın."
Bununda beraber, Lagos sokaklarındaki bir pazarın ortasında kamyonu durdurdular ve içinden indiler.
Takımdan birisi oradan ayrılmadan önce son kez Rumlow'a döndü.
"Bizimle nerede buluşacaksın?"
"Buluşmayacağım."
Ve ikisi de ters yöne ilerlemeye başladı.
Kaptan Amerika, park edilmiş -daha çok etrafı mahvettikten sonra sokağın ortasında öylece bırakılmış gibi duran- kamyonun yanına ulaşınca Rumlow'un ekipmanlarını orada bıraktığını fark etti.
"Ekipmanlarını bıraktılar."
Kulaklığından diğerlerine haber verdi.
"Artık bir kandırmaca oyunu. Kargo herhangi birinde."
Yenilmezler ekibi dağıldı ve her biri, biyolojik silahı bulmak için, başka bir adamı takip etmeye başladı.
Kaptan Amerika cümlesini bitirir bitirmez, kalkanına fırlatılıp yapışan bombayı fark edince kalkanı fırlatabildiği kadar yukarıya fırlattı ve bombanın havada patlamasını sağladı.
O, havadaki kalkana bakarken arkasından gelen Rumlow'u fark etmedi. Rumlow elindeki aletlerden biriyle sırtına yumruğunu geçirince de önündeki bir standın üstüne fırladı.
"İşte buradasın, pislik herif."
Rumlow, Kaptan Amerika'nın üstüne yürümeye başladığında Kaptan hâlâ ayağa kalkmaya çalışıyordu.
"Bu anı bekliyordum!"
Elinden başka bir silah çıkarıp Kaptan tam ayağa kalktığında ona tekrar vurdu ve tekrar düşmesini sağladı. Kaptan bu sefer daha hızlı ayağa kalktı ve ikisi dövüşmeye başladılar.
Bir süre dövüştükten sonra bu sefer Kaptan'ın vuruşuyla Rumlow yere düştü. Ayağa kalkmak yerine suratındaki maskeyi çıkardı ve yanıklarla dolu yüzünü göstermiş oldu. Bu yanıklar ve yaralar 2014'te, yanan S.H.I.E.L.D. binası üstüne yıkıldığı için olmuştu.
Bunların hepsi İbrahim Tatlıses varyantı bak söylüyorum.
Rumlow dizlerinin üstüne doğruldu ve Kaptan'ın yanına gelmesini bekledi.
Steve yanına ulaştığında Rumlow'un yakasını kavradı ve yüzünü kendine doğru çevirdi. Rumlow'un suratına baktığında, yüzünün uzaylıdan başka bir şeye benzemediğini fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Hero // Steve Rogers Sister
Fanfiction"𝘐𝘵'𝘴 𝘮𝘦, 𝘩𝘪. 𝘐'𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮, 𝘪𝘵'𝘴 𝘮𝘦." ~𝘈𝘯𝘵𝘪-𝘏𝘦𝘳𝘰 ↻ ◁ II ▷ ↺ Emma Isabella Rogers'ın tek istediği şey savaş sırasında ülkesine yardımcı olmaktı. Bunun sonucunda benliğini tamamen kaybedeceğini nereden bilebilirdi k...