4

837 121 20
                                    

Sonunda içinde bulundukları araba binaya yanaşınca iki kardeş de ses çıkarmadan arabadan indi ve hızlıca birkaç tane aracın üstünden başka bir duvarın üstüne zıplayarak asıl büyük binanın bir camından içeri girdiler.

İlerledikleri yolda karşılarına çıkan korumaları etkisiz hale getirip yavaş ve sessiz bir şekilde yürümeye devam ettiler.

_____________________

Kafeslerin içinde kilitli olan askerler onların tepesinde nöbette duran korumanın bir anda yere yığılmasıyla o yöne döndüler. Ardından korumanın cebinden anahtarları alan Emma'yı gördüler.

"Sen de kimsin?"

"Ben, Kaptan Amerika'nın kardeşiyim, ama büyük ihtimalle onu tanımıyorsunuz. Tanrım neden benim de havalı bir ismim yok ki?"

Diye söylenirken Emma kafeslerin kilitlerini teker teker açmaya başladı.

Ardından Steve de kardeşinin yanına vardı.

"Peki sen kimsin?"

"Ben, Kaptan Amerika'yım."

"Buyur?"

Askerler birbirlerine 'Ne diyor bu deliler?' bakışları atarken Steve kafeslerden çıkarılmış askerlere bakarak konuşmaya devam etti.

"Başkası var mı? Çavuş James Barnes'ı arıyorum."

"Bir izolasyon koğuşu var ancak oradan dönen olmuyor."

"Ağaç sınırı kuzey batıda kapıdan 70 metre uzakta. Çıkıp onlara günlerini gösterin. Bulabildiklerimizle açıklıkta buluşuruz."

Diye devam etti Emma, Steve'i de onunla gelmesi için dürtüklerken.

"Dur. Ne yaptığınızı biliyor musunuz?"

"Evet. Adolf Hitler'i 200 kez nakavt ettim."

Steve'in bu dediğine Emma gülmemek için kendini tutuyordu. Steve'in çıkıtığı şu garip gösterilerin hepsinde Steve, şov gereği Adolf Hitler gibi giyinmiş bir adamı yumrukluyormuş gibi yapmak zorunda kalmıştı.

Kafeslerden çıkarılan askerler Hydra üssünde bir olay çıkarmıştı bile. Onlar korumalara, korumalar da onlara saldırıyordu. Johann Schmidt ise oturduğı yerdeki kameralardan tüm bunları izliyordu. Kamera görüntülerinden birinde, gözüne Steve ve Emma takıldı. Askerlerle dövüşmelerini izledi. Daha sonra ise garip garip ne üdüğü bilinmez düğmelere art arda basmaya başladı.

"Hayır. Ne yapıyorsun?"

Diyerek onu durdurmaya çalıştı Dr. Arnim Zola.

"Bizden kalabalıklar."

Evet. Binayı patlatacaktı.

_______________________

Schmidt ve Zola patlamaya son 2 dakika kalmışken eşyalarını toplamayı bitirdiler. Zola hızla odasından çıktı. Boş olacağını düşündüğü koridorda Emma ve Steve'i gördüğünde korktu, koşmaya başladı. Daha sonra ise Steve, Zola'nın peşinden, Emma ise Steve'in peşinden koşmaya başladı.

Emma birkaç adım koştuktan sonra kapısının önünden geçtiği başka bir odadan sayıklama sesleri duydu.

"Steve! Onu buldum."

Steve de Zola'yı kovalamayı bırakıp kardeşinin arkasından odaya girdi.

"Çavuş. 3-2-5-5-7-0-"

"Bucky?"

"Aman tanrım."

Steve Bucky'nin bağlı olduğu yatağın iplerini koparınca Emma da Bucky'nin ayağa kalkmasına yardım etti.

Anti-Hero // Steve Rogers SisterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin