1.bölüm:GERÇEK Mİ?

1.8K 102 85
                                    

Ve her zamanki gibi alarm sesiyle uyanmıştım.Acilen Alarm sesini değiştirmem gerek çünkü artık sinirlerimi  bozmaya başladı bu ses.

Ve her gün yaptığım gibi kıyafetlerimi giyip okul yolunu tuttum ama bugün geç kalmamıştım. Bunu karşımda beni bekleyen arkadaşlarımdan anlıyordum.

Bulut'un " Çok şükür gelebildin aksi takdirde beklemeyip gidecektim."

Bulut bizim grubun en sakin ve bi o kadarda insanlara soğuk davranan sessiz bireyiydi. Sevdiklerine bile  sevgisi göstermez lakin yeri geldiğinde hiç düşünmeden canını bile verebilecek kişiydi. Zaten dış görünüşüne bakıldığında da sert bir tipi vardı. Siyah saçları, koyu kahve gözleri,kemikli yüz hatları,boy desen zaten maşallahı var kısacası bizim grubun bence en yakışıklısıydı.

"Ada ne mal mal bakıyorsun suratıma?"  Demesiyle kendime geldim.

"Sana sevgili falan mı ayarlasak?"derken buldum kendimi.

"Ne dedin se-" diyorduki yiğit araya atlayıp"Biliyordum bana aşık  olduğunu sevgilim"demesiyle Bulut'un gazap dolu bakışları üzerimizde gezindi. Valla ben bişey yapmadım. Sadece Yiğit'in kafası arada gelip, iki dakika takıldıktan sonra geri gidiyor.

"Bir şey derdimde  onuda anlamayacaksınız."dedi ve son lafını söyleyip yürümeye başladı. Zaten biz gerizekalıyız anlamayız.

Hepsi Bulut'un arkasından gülerken gözüm birşeye takıldı.

Bir gruba içlerinde Oğuz ve sevgilisi Irmak'ın olduğu gruba sanki tartışıyorlardı. Evet tartışıyorlardı bu Irmak  Oğuz'u kolundan tutup " Ne yani hiçbir şey olmamış gibi bitirecek misin?" Demesinden anlaşılıyordu.

Ne yani ayrıldılar mı? İki yıldır süren ilişki bitti mi şimdi? Gerçi ayrılsalar ne olacak başka birisiyle çıkar. Ya da  geri barışırlar. Ya da siktir et ne bok yerse yesin.

Feride'nin" Ada gelsene ne dikiliyorsun orada!"demesiyle dikilmeyi bırakıp yanlarına gittim. Ben zaten seviyorum dikilmeyi. Hobi olarak yani.

"İzin belgelerini doldurdunuz mu?"dedi kerem.

"Ben doldurdum siz?"diyerek cevap verdi yasemin.

"Bizde doldurduk acaba diğer sınıf kim?"diyerek sorduğum soruya Mete cevap verdi.

"12/D"

"Ne dedin sen?"bunu soranda bendim çünkü Oğuz'da o sınıfta,hayır olamaz rezil olmak istemiyorum. Gerçi çokda normal bir insan değilim ama yine de olmak istemiyorum.

"12/D dedim."Mete'ye saçma geliyordu verdiğim cevaplar  çünkü Oğuz'a aşık olduğumu sadece Feride ve yiğit biliyordu. Ben onlara niye söyledim ki?

Bu diyalogdan sonra fazla konuşma isteğim kalmamıştı. Ama iyi yanından bakarsak sevgilisinden ayrılmıştı. Acaba gelirmiydi kampa? Ya da gelmesin gelirse daha çok bağlanırım. Ama gelmezse özlerim. En iyisi kararı Oğuz'a bırakmak.

                      ~🏝️~

Okul bugün bitmişti bizim sınıftan 14 kişi diğer sınıftan ise 8 kişi yazılmıştı.

Kampa gitmek istemiyordum  ama bizimkiler dün çok ısrar edince mecburen kabul etmek zorunda kaldım.

Yetmezmiş gibi birde kursa kaldığım için eve tek gidiyordum. tam sokağı dönerken bı anda karşıma çıkan şeyle çığlık attım.

"Salak mısın be? Böyle bir anda insanın karşısına çıkılır mı Allah'ın aptalı?"

" Bu kadar korkacağını düşünmemiştim kusura bakma." Kafa mı kaldırmaya korkuyordum çünkü bu ses... Allah'ta benim belamı versin. Dakika bir gol üç.

TERCİH SENİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin