3.Bölüm: KİMSE YOK MU?

1.4K 85 114
                                    

Başımdaki ağrıyla birlikte gözlerimi açmaya çalıştım. Fakat ne gözlerimi açabildim ne de vücudumu haraket ettirebildim.

Ne oluyor lan burada?

Çabalamayı bıraktım çünkü her kendimi hareket ettirmeye çalıştığımda vücudumdaki ağrı katlanılmaz bir hal alıyordu.

Neden hiç ses gelmiyor?

Ve son kez gözlerimi açmaya çalıştım.

Çok şükür bunda başarılı olmuştum fakat gördüğüm manzara karşısında aslında başarılı olmadığımı anladım. Çünkü bütün arkadaşlarım ve diğerleri bir sandalye de elleri,ayakları bağlı şekilde baygın yatıyordu.

Evet kaçırılmak tam da beklediğim birşeydi. Keşke bu kadar  fazla mafya kitabı okumasaydım. Gerçi kitaptaki mafyalar genelde yakışıklı başrol karakter oluyordu.

Yine de benim yakışıklı bir mafyaya ihtiyacım yok çünkü benim bir adet sarı civcivim var.

"Gerizekalı buraya bak." Dedi bulut ne ara uyanmıştı bu.

"Ne var?"

"Bakıyorum da ismini de biliyorsun." Salak bulut.

"Bizi kim kaçırdı bilmiyorum  ama inşallah bir akıllılık yapıp ilk senin organlarını alır." Evet bunu diyen bendim.

"Organ mafyası olduğunu da nerden çıkardın?"dedi bulut.

"Senin gibi bir salağı başka ne için kullanırlar ki sadece organlarını almak için."dedim.

"Bana diyene bak kaçırılmamıza rağmen serviste oğuz senin elini tutuyor diye bir göbek atmadığın kaldı."

"Bu seni ilgilendirmez."

İşim gücüm yok bu salakla uğraşıyorum. Aslında işim gücüm gerçekten yok olsada bu halde ben yapamam. Ayrıca Irmak'ı benim  karşıma kim koydu çok seviyormuşum gibi bu tipin suratına mı bakacağım.

"Kıza niye öldürecek gibi bakıyorsun?" Yine konuştu.

"O kim ki ben ona öyle bakayım."dedim

"Oğuz'un eski sevgilisi."vay canına ben bunu bilmiyordum.

"Olabilir." Olamaz aslında ama oldu işte.

"Oğuz'la sevgili misin?" Bunun cevabını ben bile bilmiyorum ki.

"Seni sevdiğini sana düşündüren ne ada? Bu çocuk bir anda geldi senin yanına normal ilişkiler yavaş yavaş gelişirken sizinkisi sadece birgün sürdü." Haklı bunu bende çok düşündüm ama cevap bulamadım.

"Belki sonradan fark etmiştir beni." Yani inşallah öyle olmuştur.

"Buna sen inandın mı peki?" Sıkıntıyla  verdiğim nefes  almak istediği cevabı ona vermişti.

"Seni üzerse onu mahvederim biliyorsun değil mi?"dedi bulut. Beni üzerse onu bende mahvederim.

"Biliyorum." Bulut'un bana anlatmaya çalıştığı şey oğuz'un benimle eğlenmek istiyor olabileceği ama ya gerçekten seviyorsa.

" Ada onun gibiler sevmeyi bilmez karşındaki kızla iki yıldır sevgiliydi peki noldu kıza bile sormadan ayrıldı. Sence böyle biri seni sevebilir mi?" Yutkundum çünkü dedikleri doğruydu ben hiç bu açıdan bakmamıştım.

"Biz kaçırıldık ve siz cidden bu konuyu mu konuşuyorsunuz?" Diyerek  Mete araya girdi.

"Ne konuşalım Mete burada konuşulacak başka bir konu mu var sence?" Dedi Feride bunlar uyanınca niye hiç ses vermiyor lan?

TERCİH SENİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin