1 yıl 3 ay sonra;
Orada tek başıma uyurken gecenin sabahına kendimi evimde uyanırken bulmamın üzerinden tam olarak 3 ay geçmişti.
Bugün doğum günümdü ve ben tek başıma doğum günümü kutlamak gibi bir çaba göstermiyordum.
Fincanımda ki kahvem ile çok mutluydum. Çünkü başka arkadaşım yoktu. Olanlar ise benden nefret ediyordu. Aynı zamanda da hâlâ katilin elindeydiler. Galiba oradan kurtulan tek kişi bendim. Aslında pek de kurtulduğum söylenmez her gece uykularıma girerek yine beni suçlayan insanlar psikolojimi darmadağın ettiler.
Size kısa bir şekilde herşeyi özet geçeyim.
Ben gelmeden önce sadece benim ekibim, ırmak, rüya ve oğuz kalmıştı. Bir de yanlış hatırlamıyorsam Eren.
Bunlar dışında hepsi maalesef acı şekilde hayatını kaybetmişti. Bazıları suda boğulurken çıkış yolu arıyordu. Bazıları duvarlarının her santiminde sivri uçlu kesici aletlerin bulunduğu iki duvarın arasında öldü. Diğerimiz asit dolu havuzda parçalandı. Aç kalarak ölenlerde tam olarak bu listede çünkü bazılarının cezası susuz kalmak ve yemek yememekti. Ve aç kalarak yanımızda ölenlerin cesetlerinin kokusu hâlâ aklıma geldikçe midem bulanıyor.
En acısı da kardeşim dediğim insanlarının Bulut'un sahte ölümünden sonra benim ile olan bağlarını koparıp Irmak'a kardeşim demeleriydi.
Bulut'u öldü gösterdikden sonra hayatım berbat bir hâl almıştı. Kardeşlerim dediğim insanlar Bulut'un ölümünden beni suçlarken, oğuz ise o olaydan sonra benden yavaş yavaş uzaklaşmıştı. Ve en sonunda beni sevmediğini ve ayrılmak istediğini söyleyince biz de ilişkimizi bitirme kararı almıştık.
Benden hemen sonra da tekrar Irmak'la olmuştu. Oysa ki ırmak onu önceden aldatmıştı.
Bulut'un ölmüş gibi gösterilme sebebi ise Çınar'dı. "Bana benim ile yaşamak istiyor musun?" Dediğinde arkadaşlarım olmadan oradan ayrılmayacağımı söylemiştim. Çınar ise bana "senin canından çok sevdiğin arkadaşlarının cidden seni sevdiklerini mi düşünüyorsun?" Demişti.
Evet, bunu söylemişti o zamanlar buna çok kırılsam da sonradan haklı olduğunu anlamıştım.
Hepsi beni arkadaşlıktan reddetmişti. İşin tuhaf kısmı ise Bulut'un sahte ölümünün benim suçum olmamasıydı. Fakat onlar beni suçlu görmüşlerdi. Oğuz ise benim ile sevgili olmaya devam etmişti ancak yavaş yavaş bana karşı olan tavırları değişmişti. Aslında içten içe beni suçluyordu. Bunu anlamak zor olmamıştı.
Tabi bunların arasından bana en çok koyanlardan biri ise ayrılmamızın üzerinden 3 gün geçmesiyle birlikte Oğuz'un, Irmak'la yeni bir başlangıç yapmasıydı.
O an herşeyi anlamıştım. Irmak'a kırgındı ve onu unutmak için benim ile birlikte olmuştu. Sonra ise tekrar ona döndü.
Çınar oyunu sonlandırıp Bulut'u geri bulunduğumuz yere getirince hepsi benden özür dilemişti fakat bu özürleri ben de ufacık bir etki bile yaratmamıştı. Çünkü psikoloji olarak berbat durumdaydım.
Neyse kardeş kazığını da yediğime göre artık devam edebilirim.
Acıktığımı hissettiğim için mutfağa doğru yol aldım ve kendimi rahat hissetmek adına önümdeki çekirdek paketinden çekirdekleri bir kaseye koyup yanına da büyük bardakta çay aldım.
Çay bardağı ile daha zevkli oluyor fakat mutfağa tekrar gelmeye üşeniyorum. Aslında bir akıllılık yapıp çaydanlığı yanıma koyabilirdim ama ona da üşeniyorum.
Yanımda duran telefonuma gelen mesaj ile yönümü oraya çevirdim.
05** *** ****: naber Antep fıstığı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERCİH SENİN
Misterio / SuspensoOrtamda duyulan sesle herkes bir anda duraksadı.Ses yükselmeye başlayınca bir çoğu kulağını elleriyle kapatmaya çalışırken, diğer kısım sese odaklanmakla meşguldü. kimse ne olacağını kestiremezken bir anda havadan yükselen sesden çıkan kelimeler ne...