Her sabah olduğu gibi yine sabaha hırslı uyanan ve direkt eline silahı alan Hyunjin odasının kapısına doğru yürüdü.Sertce kapı kolunu keçib merdivenlere koyuldu.Aşağıdan bağırış sesleri geliyordu.Hyunjin kapının önüne geldi.
Hyunjin: Ne bu gürültü size ben uyurken evde çıt çıkarmamanızı söylemişdim.
Hizmetçi: Efendim özür dileriz amma bu adam 1 saatdir burda bekliyor sizi ihbar edicem diyib duruyor
Hyunjin: Demek öyle ha.Hyunjin elini beline doğru götürdü ve ucunda susturucu olan silahını çıkarıb kapıdaki adama 3 el ateş etdi.
Hyunjin: Şimdi gidib ihbar etsin bakalım.
Hyunjin ateş etdiyi adam oradaca ölmüştü.
Hyunjin:Sen cesedi kaldır ve kahvaltı hazırla .
Hyunjinin öldürdüyü adam onun eski koruması olan Yeonjunun babasıydı.Yeonjunu Hyunjin öldürdü diye ihbar ediceğini söylüyordu.
Hyunjin yemek salonunda oturmuş silahını temizliyordu ve o sırada babası Bangchan içeri girdi.
Chan: Yine ne yaptın.Adam ölmüş
Hyunjin: Hakk etdi.
Chan: Böyle devam edersen başın belaya girecek ve ben bile seni kurtaramam.Hyunjin asabi şekilde ayağa kalkar ve babasının yanına gider.Göz göze gelirler ve Hyunjin gülümser
Hyunjin: Ah babacım benim şimdiye kadar başımın belaya girdiyini gördün mü ki böyle ukala ukala konuşuyorsun
Bangchan: Yaşanmadı amma bu gidişle olucak,zaten düşmanlarımız fırsat kolluyor bizi alt etmek için.
Hyunjin: O düşmanlarla görüşmek istiyorum babacığım.
Bangchan: Bunu yapamam.
Hyunjin: Yapacaksın baba ölmek istemiyorsan eğer yapacaksın.Yine tehtid içerikli laflarıyla babasını alt etmişdi.Bangchan ne yapacağını bilemedi ve düşmanları olan Uyuşturucu şirketinin başı Seo Changbini aradı ve ailece yemek yemeyi teklif etdi.Ve Changbin bunu olumlu karşıladı.
Hyunjin babasının yanından ayrıldıkdan sonra iki korumasın yanına alarak onlardan borç para alıb amma geri vermeyenleri teker teker ziyaret etmeye gitdi.
İlk olarak Park Jiminin evine doğru yol aldılar.Yol boyunca Hyunjin korumaları tembihlerken diğer yandan telefonunda öldürdüyü kurbanların son vergilerini kontrol ediyordu.
1 saat sonra Park Jimin evine vardılar.
Hyunjin ve diğer iki koruma Hyunjinij arkasınca eve doğru yürüdüler.Hyunjin kapıyı çaldı ve kapıyı Jiminin sevgilisi Yoongi açdı.Yoongi: Buyurun kime bakmıştınız.
Hyunjin: Jimin,Park JiminYoongi bir Hyunjine birde korumalara bakıb ne için aradıklarıni sordu.
Hyunjin: Daha kaç saat burada durup bizi sorguya çekeceksin çekil önümden.
Diyip Yoongini kenara itekledi ve içeri daldı.
Hyunjin: Vay Vay Jimin beyler benim geldiyimi bildiyi halde karşılamamış.
Jimin: Ne istiyorsun yine paranı verdim ya
Hyunjin: nç nç nç ikimizin arasında paranın lafımı olur canım biz eski arkadaşız.
Jimin: Sikerim arkadaşlığını da.Hyunjin ayaga kalkar ve silahı eline alır ve Jimin doğrultur
Hyunjin: benimle düzgün konuş istersen çünkü sonucu iyi bitmez.
Yoongi: Ne yaptığını sanıyorsun sen.
Diyerek Hyunjinin üzerine atılır.Hyunjin tek el ateş eder ve Yoonginin bacağın yaralar.
Jimin: Siktir git evimden orospu bu yaptığın yanına kâr kalmayacak ne istiyorsun bizden 1 yıl önce paranı geri ödedim hâla peşimdesin.
Hyunjin: No no no no canım sen benim paramı deyil babamın parasını ödedin. Bak şimdi ya benim 6 milyonumu verirsin yada bu sefer sevgilinin bacağını deyil kafasını uçururum.
Bunu söyleyib dışarı çıkan Hyunjin telefonun sesiyle duraksar.Arayan Bangchandır.
Hyunjin: Konuş
Chan: Hazır yarın akşam saat 8-de.
Hyunjin: Okay daddy.Hyunjin sırıtaraq bu iş oldu diyerek kahkaha atar.
Hyunjin: Hadi lan pezevenkler eve gidiyoruz.
Ve korumaların yanına çağırarak arabaya dönerler.
Bu bölüm hoşunuza gitdiyse beyenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Sonsuzluk
ActionBu bir mafya ve aşk hikayesidir Tüm insanlardan nefret eden ve önüne geleni öldüren zengin mafya oğlu Hwang Hyunjin Ve onların düşmanı olan uyuşturucu şirketinin patronunun temiz kalpli amma bir o kadar da asabi oğlu Lee Felix. Onların yolu kesişece...