"Yaşım 19, ona 40 yıldır aşığım."
Bölümümüzün kurgusu medyadaki gün içinde geçiyor.
Zaman akışını sorgulamak yok😚
Rahatsız edici unsurlar olabilir diyerek bir uyarı yapmayı çok çok isterdim, kimsenin rahatsız olmayacağını bile bile cnsbdkkd ancak utangaçbiryazarınızınolmasısizinsuçunuzdeğildi☹
Şaka bir yana, eğer cidden rahatsız oluyorsanız bunu bana söyleyin lütfen. Yoruma yazmaya çekinirseniz özelden mutlaka söyleyin. Çünkü kurgu gereği rahatsız olmak çok doğal. Bu fice devam etmek istiyorum ancak üyeleri o şekilde hayal etmek istemiyorum, derseniz anlayışla karşılarım.
Keyifli okumalar❤
21. BÖLÜM
"Anlat."
"Git başımdan."
"Anlat dedim!"
Jay Jake'in peşini bir türlü bırakmıyor, sabah odaya geldiğinden beri Sunghoon'la nasıl bir gece geçirdiklerini öğrenmek istiyordu.
"Bak kızıyorum anlat artık!"
"Normalde zorla dinliyordun Jay." Bir yandan gülerek kolunu kurtarmaya çalışıyordu.
"Her boku anlatıyorsun çünkü! Seviştiniz de ben mi ilgiyle dinlemedim?"
Odanın içinde kaçmaya çalışan arkadaşını sıkı sıkı tutuyordu. Az vakitleri olmasına rağmen duşa girmesini engelleniyordu. Gece Sunghoon'un yatağında yatmıştı, ikinci kez. Sabah tekrar odaları değiştirdikleri zaman karşılaştılar ama konuşamayacak kadar uykulu oldukları için birbirlerine bakıp gülüp geçtiler.
Odaya geldiğinde Jake uyanmadan duşa girip çıktı. Hala uyuduğunu görünce tepesine çıkıp uyandırdı. Her ayrıntıyı bilmeliydi.
"Yemin ediyorum elimden bir kaza gelecek Jake, anlat artık! Hiçbir şeyi atlamadan."
"Utanıyorum Jay." Ellerini kızarmış yüzüne çıkardığını görünce abartılı bir hayal kırıklığı tepkisi verdi Jay.
"İnanamıyorum sana, kesin dün gece de böyle saçma sapan utangaçlıklar yapıp Sunghoon'u bunalttın."
"Hayır, güzeldi. Yeter git artık, duşa gireceğim!" Banyo kapısının önünde cebelleşiyorlardı. Jay son kez şansını denercesine sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we fell in love in october, jakehoon
Fanfiction"Keşke idol olmasaydık." Şaşkınlıkla havalandı Sunghoon'un kaşları, beklemiyordu doğrusu. "Neden?" "Çünkü o zaman tıpkı diğer bütün çiftler gibi aşkımızı gizlemeden özgürce yaşayabilirdik." "Aksine, eğer idol olmasaydık birbirimizi tanıyamazdık...