"Bir dünya insan var,
bir insan dünyam."10. BÖLÜM
"It's your world and I'm just in it, even sober I'm not thinkin straight."
Jay'in uykulu halinin aksine Jake neşeli bir şekilde hem şarkı söylüyor, hemde hazırlanıyordu çekim için ormana gidileceğinden.
"Bugün ne kadar güzel bir gün böyle!"
"Sabahın köründe bu ne enerji?"
"Jay ingilizce konuşmayı unuttum ya, hani aynı odada kalınca sürekli konuşacaktık?"
"Of sorma japoncam ingilizcemden daha iyi." İkisi birden gülmeye başladı ama Jay'in gülüşünü Jake'in elindeki parfüm soldurdu. "Sakın onu sıkacağım deme."
"Aynen öyle yapacağım."
"Parfümlerinin içinde en kötüsü o. Hatta neden orada duruyor onu bile merak ediyorum."
"Bu parfümü sıktığım bir gün Sunghoon çok güzel kokuyorsun demişti."
"Oğlum harbi enayisin ya, diğerlerinin kokusunu bilmediği için öyle demiştir."
"Abartma Jay gayet güzel."
"İkinizinde koku anlayışı yokmuş demek. Doğum gününde sana parfüm alayım. Sunghoon'a da koklat parfüm neymiş görsün."
Jake yüzünden bir an olsun düşürmediği gülümsemesini Jay ile konuştukça çoğaltıryordu.
"Sahi sen heyecanlı mısın doğum gününe az kaldı diye?"
"Yok ya, artık eskisi gibi değil malesef. Bazen unutuyordum arkadaşlarım sürpriz yapıyordu falan çok eğlenceli ve güzel oluyordu. Şimdi ise günler öncesinden tüm sosyal medyada hatırlatıyorlar, sizin kutlayacağınızdan da eminim, neden heyecanlanayım?"
"Yo belki ben kutlamayacağım."
"Peki." Yine aynı gülüş. "Bir konuda heyecanım var evet."
"Neymiş."
"Sunghoon sürpriz bir paylaşım yapacağını söyledi, sadece onu merak ediyorum."
"En fazla ne yapabilir ki?"
Jake aynanın karşısından çekilip Jay'e döndü.
"Nasıl olmuşum?"
"Bok gibi."
"Bugün sen bile moralimi bozamazsın." Jay'in yanağından makas alıp banyoya doğru gitti.
"Önce şu parfümü değiş ya!" Yanından geçtiği için hoşlanmadığı parfümü burnuna geldi. "Zaten üzerimizi değiştireceğiz neden özendin ki?"
"Bugün özel bir gün." Diye seslendi banyodan. Jay anca hatırladı bugün Jake'in yapacağı itirafı, henüz uyku sersemliğini atamamıştı.
"Şu olayı romantize edişini anlayamıyorum, söyle gitsin ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we fell in love in october, jakehoon
Fanfic"Keşke idol olmasaydık." Şaşkınlıkla havalandı Sunghoon'un kaşları, beklemiyordu doğrusu. "Neden?" "Çünkü o zaman tıpkı diğer bütün çiftler gibi aşkımızı gizlemeden özgürce yaşayabilirdik." "Aksine, eğer idol olmasaydık birbirimizi tanıyamazdık...