3.bölüm

168 26 41
                                    

°J E O N G İ N°

"

ya jisung iyiyim diyorum, neden anlamıyorsun!" Şu an jisung'un evindeydim ve durmadan bana iyi olup olmadığımı soruyordu.

"Sen onu bunu bırakta beni en son hyunjin götürüyordu ne oldu sonra?" Jisung heyecanla elimi tutup konuşmaya başladı.

"Bak şimdi hyunjin seni revire götürdü, ben tam arkandan gelecekken minho bana bir şeyler söyledi kavga felan ettik. Ben yukarıya çıktım, hyunjin senin yanında sana bakıyordu. Ben geldim bir kaç bir şey konuştuk sonra işim var dedi "ben jeongin'i görmeye geri geleceğim ama geçmiş olsun dileklerimi ilet" dedi."

Yerimde bir kaç kez tepinip jisung'un tombul yanaklarını öptüm. "Beni bayılttığın için teşekkürler! benim için mükemmel bir iyilik yaptın!"

Jisung koluma sertçe vurup "ben ne kadar korktum biliyor musun? Daha dalga geçiyor benimle!" Dedi

Vurduğu yeri üfelerken "off! Tamam tamam ya bir şey denedim!" Tekrardan heyecanla jisung'a dönüp "bugün seçmeler vardı, sen de gittin Nasıl geçti?!"

"Eh yani, girerken aklımda hep sen vardın kazanır mıyım bilmem?"

Elimle jisung'un yanaklarını sıkıp"oyşş, ben seni yerim yerim. Sen benimi düşündün?!" jisung iki elimide sertçe itip sahte sinirle bana baktı.

"Bak hâlâ dalga geçiyor! Sen görürsün şimdi!" Cümleyi bitirir bitirmez karnımı gıdıklamaya başladı. Ben kahkahalar atarken birden kapının çalması ile ikimizde durduk.

"Bekle ben bakarım." Yerimden kalkıp yavaşca kapıyı açtım. Gördüğüm kişiyle gözlerim şokla açılmıştı.

"Hyunjin!?"

______________

Çok çok  kısa bir bölümdü biliyorum ama sanırım artık kısa kısa bölümler atacağım çünkü yazarken hem aklıma bir şey gelmiyor hem de sıkılıyorum. Eğer böyle yazarsam daha çok bölüm gelir.

Ee nasılsınız ben iyiyimmm

Umarım beğenmişsinizdir sizleri çooook seviyorummm bebeklerim oy ve yorum yapmayı unutmayın görüşürüzzzz ❤️

Romeo And juliet~°HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin