قبل ما نبدأ أول حلقه طالبه منكم إنكم متنسوش الڤوت أو النجمه زي ما بتقولوها"⭐
ومتنسوش الصلاه علي سيدنا محمدﷺ"♥🌿
وأي حد لسه مصلاش الفرض اللي عليه، يقوم يصليه ويجي يقرأ الروايه"♥🌿❥..........❥..........❥..........❥..........❥..........❥..........❥
أُريـدگ…ربّـما تُـجيب هـذه الكلمة …عن تسـاؤلاتـگ…♥♥”
❥..........❥..........❥..........❥..........❥..........❥..........❥
أنت باين عليك إتجننت..يعني إيه يعني إغتصبتها...؟!
....
انت عاوز تحط وشنا و أسم عيله الشرقاوي في الطين..!!
أنت عارف لو الإعلام شم خبر..هتبقا سيرتنا علي كل لسان!
أي حد ماسك جريده وبيقرأها او سمع اخر الأخبار في التلفزيون حتي...ويشوف سيادهرجل الاعمال:... "أدهم الشرقاوي"
...أغتصب بنت هتبقا فضيحه بجلاجل!!
هتشَّمت فينا اللي يسوا وللي ميسواش!!و يا شماته راغب الجيَّار فيك أول ما يعرف بفضيحتك..!هتشَّمت فينا ألَّد الأعداء..
و كل ده بسبب ايه..؟! بسبب غبائك اللي هيضيعنا و هيجيبك وراء!!
.
.
.
ألقي الجد تلك الجمل بإندفاعٍ شديد وبغضبٍ أعمي من تصروفات حفيده الطائشه!!و كالمعتاد أردف أدهم بـ برودٍ كالثلج....فـ هو لا يكترث بكلام جده:.....
أهو اللي حصل بقا...!أغتصبتها.....
و بعدين انا كنت راجع سكران في اليوم ده و مش شايف قدامي...!
أروح أعتذرلها يعني و أحب علي رأسها علشان تتراضوا و تبطلوا تقطيم فيا....؟!و أكمل بـ برودٍ أكبر:...........
و بعدين متقلقوش!! الإعلام مش هيعرفوا حاجه عن اللي حصل ده!!
البنت وحدانيه وملهاش حد غير أخوها و علي قدهم جداً.. مين دول اللي يقدروا يدخلوا محاكم و يرفعوا قضيه..؟!
و حتي لو رفعوا عليا قضيه..!!
أنا.. "أدهم منصور الشرقاوي" و في إيدي سلطه إني أخرج نفسي من كل المتاهات دي
....هما قرشين أطلع نفسي بيهم.ثم نهض بهدوء من مقعده:.............
.
.
عن إذنكم أنا بقا معطلكمش!!..همشي علشان عندي شغل في الشركه!!تحرك ناحيه المخرج و كان علي وشك أن الخروج.....
و لكن أوقفه جده الذي تحدث بحده:.........و حتي لو روحت و أعتذرت...فكرك إنك كده رجعت المياه لمجاريها...؟..و هما مثلا هيقبلوا إعتذارك؟
أنت تقرأ
لـستُ عـذراء/مكتمله♡بقلمي: سندس الشرقاوي♡.
Romanceروايه: لـستُ عـذراء". بقلم: سندس الشرقاوي". جميع الحقوق محفوظه لدي الكاتبه: سندس الشرقاوي". لا أصرح بأخذ الروايه الا بإذن مني ومن سيخالف هذا سيتم الإبلاغ عن صفحته مما يؤدي لإغلاقها الي الأبد". وسيعرض علي المسائله القانونيه و دفع تعويض مادي".