Az összes dolgomat bepakoltam a költöztető autóba a nagybátyám segítségével. Mint kiderűlt Sang bácsi nem is olyan borzasztó mint hittem.
-Sang bácsi, kérdezhetek valamit? - szólalok meg.
-Persze. Mi lenne az?
-Miért nem láttalak az utóbbi 10 évben?
-Tudod Rose, köztem és apad között volt egy nagy veszekedés.. - sóhajt majd folytatja. - És Min-Young úgy látta jobbnak ha többé nem találkozunk. - magyarázza. Fura anyu nevét újból hallani, egyből eszembe jutnak az emlékeim vele. A szívem szinte ketté szakad.
-Értem. Köszi, hogy elmondtad! - mondom majd lecsukom a költöztető autó tetejét majd az elindul. Sang bácsi oda navigál a Kia EV6-os kocsijához és elindulunk.
Az út gyorsan eltelt. Lehet azért is mert elszundítottam. Mikor leparkolt az autó, kisebb gyomorgörcsel indultam be a házba. Gyönyörű ez a ház, 2 emeletes, nagy ablakok, nagy kert, medence, terasz. Mi kéne még? Beérve egy kisebb folyosón találtam magam, ahol volt egy fogas és egy cipősszekrény. A falon volt egy családi kép. Ott volt rajta Sang bácsi, Yoora néni és egy számomra ismeretlen velem egyidősnek tűnő fiú. A falak krémszínűre voltak festve. Rögtön levettem a kabátom, majd a cipőm és belebújtam az otthonról hozott lámás mamuszomba. Beljebb érve egy konyha-nappali részben találtam magam. A konyha tipikus amerikai konyha volt, márványmintás pulttal de persze tele volt a tipikus koreai kellékekkel, mint például a rizsföző. A nappali részén egy világosszürke szőnyeg, egy narancssárga kanapé, egy nagy tévé a falon és egy egyszerű üveg dohányzó asztal volt. Bal oldalt 3 ajtó van mint késöbb megtudtam az első ajtó a fürdőszobába vezet a második a pihenő szobába a harmadik pedig Joora néni és Sang bácsi hálószobája. Időközben beér Sang is Joorával együtt a dobozaimmal.
-Szia kicsi Sook! Rég láttalak! - köszönt Joora néni. Csak apa hívott Sooknak. A nevem hallatán egyből eszembe jut a sok veszekedés amiért így hívott. Könnyek szöknek a szemembe amiket egy mozdulattal eltüntetek.
-Szia. Kérlek ne hívj így! Nem szeretem a nevem. - kértem.
-Jaj sajnálom nem tudtam. Akkor maradok a Rose-nál.
Körbe vezettek a házban nagy "mázlimra" a szobám üresen áll és még butoraim sincsenek es lefestve sincs. Ezért valami Oliverrel egy szobába kell majd aludnom akit meg évekkel ezelőtt fogadtak be mivel nem lehet gyerekük. Épp bemutatnák nekem a szobát és Olivert viszont elég hangos női nyögéseket/sikolyokat hallunk az ajtója előtt.
-Oliver! Oliver! Gyere ki vendégünk van! - kopogtat Joora néni.
-Óh bazdmeg! Cica most el kell menned! - hallok meg egy mély, ellentmpndást nem tűrő hangot.
-Oké. -szólalt meg a lány, vékony halk hangon.
Pár perc múlva egy szőke, vékony, magas lányt látok kirohanni a fiú szobájából. Egy rózsaszín virágos combig érő ruhát visel egy rosegold magassarkúval. Ő az a tipikus sulis ribanc lányok csapatba tartozik a külsejét elnézve. Gyomorforgató.
-Oké, bejöhettek! - szólalt meg ezúttal normális hangszínben. Meg kell hagyni a hangja olyan mély, hogy a hallatán egyből pillangók lepik el gyomromat. De szerencsére ezeket egy szempilaktás alatt el sikerült hesegetnem.
Bemegyünk a szobába ahol pár perce még forró szeretkezés folyt. Undoritó.
A szoba viszonylag tiszta és rendezett. Sötétkék falak, box zsák, gitár a falon, francia ágy ami nincs bevetve [Nem is csoda mivel csak pár perce fejeződött be az itt tartó sex.] Fekete asztal rajta 2 monitoros számítógéppel, 2 fekete bőr fotel egy kis asztal rajta hamu tálcával. Az ágya felett van 2 polc eggyik polcon sörös dobozok pihennek a másikon pedig egy rakat bontatlan doboz cigaretta. Az ágy mellett található egy nagy fekete szekrény, semmi extra. A sarokban pedig egy csomó Nike, Jordan, Adidas, Balenciaga és még sok más márka cipős dobozai voltak felelhetőek és valószínthetőleg minden dobozban van egy cipő.-Oliver. Ő itt a hugom lánya Rose. A szülei meghaltak pár napja szóval mostmár velük fog élni. A szobáját meg meg kell csinálni meg berendezni stb. Szóval addig veled lesz egy szobába ha nem probléma. Mutatkozzatok be egymásnak mivel ti még nem találkoztatok. Mától fogva úgynevezett "unokatestvérek" vagytok.
-Hello én Oliver vagyok. - nyújtja a kezét.
-Rose. - kezet fogunk. Jó nagy keze van..
Na halihó!💓
Igen élek még!😱
Nagyon sajnálom, hogy nem jelentkeztem lassan 2 hónapja nem volt erőm írni.😔
Vagyis írtam csak sosem volt elég időm befejzni elfelejtödött meg ilyenek.
De nem mentegetőzöm tovább. Próbálok aktívabb lenni most hisz nyári szünet van!😻❤️
Remélem mindenkinek jól sikerült az évvégi és senki sem bukott meg.☺️
Akik pedig elballagtak remélem mindenkit felvettek oda ahova szeretett volna jelentkezni!💗
A Szomszéd fiú című könyvemmel fogalmam sincs mi lesz.
Jelenleg nem tervezem folytatni mert ígyis erre a könyvre is hónapokat kell várni mire kijön egy fejezet(próbálok ezen változtatni). Nem ígérek semmit de egyszer folytatom majd azt is.
Próbálom minél hamarabb hozni a kövi fejezetet!💓Bocsi a helyesírási hibákért ha van!!🙏🙏
Ha tetszik a story akkor nyomj egy ⭐️-ot előre is köszi ha megteszed!💓💗
YOU ARE READING
Csillagfény
Romance𝗥𝗼𝘀𝗲 𝗦𝗼𝗼𝗸 𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁 - Egy bandában játszok, a zene az életem, bár nem éppen lányos hangszeren játszok, mivel dobolni a fiúk szoktak. Anyukám koreai, apukám amerikai így félvér vagyok. Én vagyok a cuki csendes lány. Mindenem megvan amire szü...