Oliver Gelbero
SzemszögeAhogy az autóm felé cipelem a lányt, elgondolkodok. Értem én hogy hiányoznak neki a szülei meg rossz passzban van de ez akkor sem megoldás de ő mégis belement... Mindig is tudtam, hogy Mason nem 100-as, sőt azt is tudtam, hogy időnként füvezik is. De azt nem selytettem, hogy miket művel a lányokkal. A legrosszabb az, hogy ötletem sincs hány lánnyal játszotta már el ezt. Az is lehet több 100 lánnyal. Akik vagy sex rabszolgák vagy halottak. Egy biztos ha mégegyszer Rose közelében látom szólok a rendőrségnek. Vagy a gyorsabbik megoldás, addig ütöm míg lélegzik. Kissé pszihopata gondolat menetemet Rose szakítja félbe.
-Tegyél le apuu. Mostmár nem fáj a lábim. - szólal meg kislányosan. Nem értem. Most mitörténik? Miért hív 'apunak'?
-Itt vagyunk a kocsinál. - közlöm majd óvatosan leemelem magamról a lányt. Szerencsére meg áll a lábain.
- Szálj be kiscsillag! - kérem meg. Nem tudom mi ez. Valószínűleg halucinál. Így úgy döntök legjobb ha úgy viselkedem mintha tényleg az apja lennék ő pedig tényleg a gyermekem lenne.-De hát apuu! Eddig miért mentünk gyalog ha végig jöhettünk volna kocsival? - nyafogott.
-Így tűnt a legjobbnak, legalább sétálunk kicsit. - improvizáltam. Nem tudom milyen emléket él át jelenleg.
-Há jó. Kicsit álmos vagyok. - ásít egy hatalmasat. Erre akaratlanul is elmosolyodok. Olyan..aranyos. Jesszusom Oliver! Miket nem gondolsz! Utálod! Meg amúgy is, úgymond unokatestvérek vagytok! Nem szabad ilyeneket gondolnod se! Szidom le saját magam.
-Azt látom. Aludj csak hercegnőm. - mondtam neki lágyan, majd hátra tűrtem egy hajszálat az arcából. Milyen szép..
-Oké. De..de ugye felkeltesz ha odaértünk a játszóházhoz? - kérdezi félálomba. Látom, ahogy küszködik azzal, hogy nyitva tartsa a szemét.
-Hát persze, aludj csak. - válaszolok szinte azonnal. De már nem is hallja. Oda hajolok és nyomok egy gyengéd csókot feje búbjára. Milyen békés.. barna hullámos haja finoman hullik vállára.. a telt ajkai pedig egyszerűen tökéletesek..Vajon milyen érzés lehet megcsókolni? OLIVER HAGYD ABBA! Szólalt meg vészcsengőm.
Ahelyett, higy ilyeneken gondolkodnék gyos beindítom a motort és azzal a lendülettel rálépek a gázra.......
Most kivételesen beállok a garázsba. Most örülök igazán annak hogy Sangék nincsenek itt. Rossz néven vennék ha hazaálítanék a kábúlt Rose-al. Apropó a lány még mindig békésen alszik. Egy bukkanóra sem ébredt fel. Óvatosan kiveszem a lányt az autóból. Menyasszon pózban viszem be szobámba mivel ez tünt a leggyorsabb megoldásnak. Leveszem róla a cipőjét és betakarom. Én elmegyek lefürdni és a nap zárása képen elszívok egy cigit. Ez ma úgy a 20 de ki számolja? Majd kivételesen úgy döntök, hogy nyugovóra térek.
.....
Sziasztok!💓
Itt össze van kövi, tudom eléggé rövid lett, de nem éreztem úgy, hogy kellene ennél több ebbe a fejezetbe.🤷♀️
Nem tudom mikor hozom a következő de igyekszem.
Addig is puszi mindenkinek!😚Bocsi a helyesírási hibákért ha van!!🙏🙏
Ha tetszett akkor nyomj egy ⭐️-ot előre is köszi!💗
Tiktok: mircsiwriter_
Insta: _.amcsi25._
YOU ARE READING
Csillagfény
Romance𝗥𝗼𝘀𝗲 𝗦𝗼𝗼𝗸 𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁 - Egy bandában játszok, a zene az életem, bár nem éppen lányos hangszeren játszok, mivel dobolni a fiúk szoktak. Anyukám koreai, apukám amerikai így félvér vagyok. Én vagyok a cuki csendes lány. Mindenem megvan amire szü...