𝗘𝗹𝗹𝗲𝗻𝘁𝗲̀𝘁

133 3 0
                                    

-Na, mi most megyünk is ismerkedjetek meg - szólalt meg Joora néni.

-A táskáidat mindjárt behozom, hogy ki tudj majd pakolni. Oké Rose? - kérdi Sang bácsi.

-Oké Sang bácsi.

-Jajj kérlek ne bácsizz már nem vagyok én 70 éves. Hívj simán Sangnak! - kéri.

-Bocsi. Akkor csak simán Sang. - szabadkozom. Ezután pedig kimennek Joorával a szobából így kettesben maradok ezzel az Oliver gyerekkel.

-Szóval, meghaltak a szüleid mi? - kérdi.

-Igen, 2 nappal ezelőtt.

-Szívás. Engem eldobtak a szüleim. - mondja majd elővesz egy cigis dobozt a zsebéből kivesz belőle egy szálat majd rágyújt.

-Muszáj itt bent cigizned? - kérdem kissé ingerülten.

-Igen. Ha zavar ott az ajtó. - hinti oda nekem flegmán. Megforgatom a szemeim.

-Hol fogok aludni?

-Faszt érdekel. Mindenbizonnyal a földön. - fújja ki a füstöt.

-Nincs az az Isten, hogy a földön aludjak. - sziszegem.

-Miért? Aludnál inkább mellettem. - villant egy perverz mosolyt.

-Biztos, hogy nem. Elmiekben még van barátom. Habár most épp úgynevezett "szünetet" tartunk.

-Hát ha nem tetszik akkor marad a föld. Akkora egy idióta.

-Gitározol? - váltok témát.

-Igen. A suli bandájának vagyok fontos tagja. Gitározás mellett énekes is vagyok. - dicsekedik.

-Én is zenélek. Dobolok. - mondom büszkén.

-Na ne bassz. Kajak? Kéne egy dobos a bandába mert az elöző tag 1 hete lépett ki.

-Szívás. Én viszont már benne vagyok egy bandába szóval nem csatlakoznék egy újhoz. Bár belegondolva utazzak naponta több mint 2 órát, hogy zenélhessek a bandával mikor itt is találhatok olyan jó bandát?

-Te bajod. - mondja majd az elszívott cigijét belenyomja az üveg hamutálcajába.

3 órával késöbb...

Kipakoltam a böröndömből a ruháimat. Sikerült kiharcolnom Oliver szekrényének felét. A családi képeim, laptopom, könyveim egyenlőre maradtak a táskba mert nem tudnám őket hova elhelyezni.

-Gyerekek vacsora! - halljuk Joora néni kiáltását a konyhából.

-Megyünk. - szólalok meg.

-Csak te mész. - helyesbít.

-Miért? Lusta vagy felkelni az agyról? - kuncogok.

-Nem szoktam vacsorázni.

-Vaaaggyy megélégedtél azzal a lánnyal "vacsora" gyanánt. - csipkelödök.

-Fogd be inkább menyj enni. Kislány. - parancsolja. Tudod ki a kislány..

-Seggfej.. - mormogom. Majd kisétalok a szobából.



Na helokaa.💓💓
Tudom, tudom azt mondtam minnél hamarabb hozom a kövit de ezt kitenni kevésnek éreztem, most mégis kitettem🤗
Ne maradjatok fejezet nélkül💗
Az elöző hónap eléggé zsúfoltra sikeredett.
És már muszaj volt ezt kitennem azért is mivel ugy 1 hét múlva megyunk nyaralni(végre)😍😭❤️
Bár mondhatnék valami fansy helyet, hogy merre megyünk pl. Olaszország, Görögország stb. De sajna nem, csak Békés Szent Andrásra megyünk kikapcsolodni a családdal.
És nem hiszem hogy fogok írni.
Mindenestre probalom minél hamarabb hozni s következő fejezetet!!🥰💓

Bocsi a helyesírási hibákért ha van!!🙏🙏

Ha tetszik a story akkor nyomj egy ⭐️-ot előre is köszi ha megteszed!💓💗

CsillagfényDonde viven las historias. Descúbrelo ahora