Práve teraz som s Damonom na ceste do Mystic Falls. Damon chce prekvapiť svojho brata. „ No čo tešíš sa?" Spýtal sa ma Damon.
„ Ani nie" povedala som mu. „ Prečo" spýtal sa.
„ Kedysi som tu bola zo svojím manželom" povedala som mu a pozrela som sa z okna.
„ Prepáč. Zabudol som" povedal. „ To je v pohode" povedala som mu a usmiala som sa.
„ Ale furt si mi nepovedala kto bol tvoj muž" povedal mi. „ A ani nepoviem" povedala som mu a uškrnula som sa. „ Sme najlepší kamoši vyše 39 rokov a furt mi to nechceš povedať" povedal mi. „ Raz poviem. Sľubujem" povedala som mu. „ Dobre verím ti" povedal.Bola už tma a my sme boli hladný tak sme zaparkovali auto do lesa a vyšli sme z neho.
Damon si ľahol na cestu a ja som sa skovala za strom. Šlo nejaké auto a zastavilo.
„ Pane ste v poriadku?" Vravel nejaký chlap z auta. Damon sa ani nepohol tak ten chlap šiel k Damonovi. Damon sa rýchlo postavil a kusol sa mu do krku. Z auta vyšla nejaká žena a šla sa pozrieť kde je jej frajer? Neviem. To ma nezaujíma. „ Kde si? Prestaň a vráť sa" kričala a čakala kým sa jej niekto ozve. „ On už sa nevráti Láska" povedala som jej. Než stihla niečo povedať kusla som sa jej do krku a vypila všetku jej krv. Keď už v nej nič nebolo pustila som ju na zem. „ Ideme?" Spýtal sa Damon.
Kývla som hlavou. Odišli sme späť k autu a tela sme tam nechali. Našli sme si nejaký byt. Nemôžme predsa na Stefana vyletieť hneď. Musí to byť prekvapko. Nejaký čas počkáme.
Rozhodla že pôjdem do školy a skamarátim sa s ním. Nebude to čakať a to je na tom najlepšie.
Odkiaľ viem že chodí do školy? No som na svete nejaký ten čas a mám pár kontaktov.
„ Ináč vieš o tom že je tu aj dvojnička?" Spýtala som sa Damona keď som si nalievala víno.
„ Viem. V lete. Myslím. Jej zomreli rodičia. Videl som ju ešte pred tým. Myslel som si že je to Kethrin. No ale nebola tak som jej na mňa potom vymazal pamäť" povedal mi. „ To je v tedy čo si mi vravel že si musíš niečo zariadiť?" Spýtala som sa ho. On len kývol hlavou.
„ Vieš čo je najlepšie na tom byť upír?" Spýtala som sa Damona. „ Že v tom veku akom sa premenime už nezostarneme a ostaneme furt mladý a sexy?" Spýtal sa Damon. „ Presne tak" povedala som a obidvaja sme sa zasmiali.
„ Tak na nový život" povedala som a štrngli sme si.Toto je prvá časť. Mojej prvej knihy.
Budem rada keď si prečítate aj ďalšie.
Love yall <3
YOU ARE READING
Kate Wilson Kline / Mikaelson
VampireToto je príbeh Kate Wilson Kline. Je to upír. Miluje byť upírom. Na svete je vyše 300 rokov. Bola premenená v roku 1723. Jej najlepší kamarát je Damon. Od roku 1984. Ale Kate má tajomstvo o ktorom nevie všetko ani Damon. Bola vydatá. Za jednoho z pô...