- Kate : Pov -
Už prešli dva dni a nikde nikto. Neviem čo sa na tom rituáli stalo. Či Klausa zabili ale zabil on ich. Nič neviem. Až som z toho trochu zúfalá.
Zrazu niekto prišiel. Bol to Stefan. „ Stefan?" Spýtala som sa. On sa na mňa pozrel a v očiach mal smútok. Boli počuť ďalšie kroky Katarína natlačila Stefana na stenu.
Do bytu vošiel Klaus a Elijah. „ Elijah" povedala som potichu, usmiala som sa a šla som rýchlo za ním l. Objala som ho okolo krku on mňa okolo pása. „ Chýbal si mi" povedala som mu.
„ Aj ty mne" povedal mi. Dal mi ruky na tvár usmial sa a pobozkal ma. Bozk som ju oplatila.
Katarína si odkašľala „ Neruším?" Spýtala sa.- Klaus : Pov -
Keď som videl aká je šťastná že vidí Elijah(a) až zle mi prišlo. Ako to bude teraz medzi mnou a ňou? Spýtal som sa v hlave sám seba.
Keď si Katarína odkašľala tak sa od seba odtiahli. Jediná dobrá vec čo za tie storočia spravila.„ Potrebujem tvoju pomoc" povedal mi Stefan.
„ Musíš počkať sľúbil som niečo svojmu bratovi" podal som. Kate nechápala. „ Niklaus mi sľúbil že má odvedie spať za rodinou" povedal Elijah. „ Áno. A to aj splním" povedal som a dal som mu dýku do srdca.
„ Niee" povedala Kate. Než stihol spadnúť na zem ho chytila. „ Ak mu tú dýku vytiahneš zabijem jeho" povedal som a ukázal som na Stefana. Padla jej slza ona si ju rýchlo utrela.
Chytil som Stefana pod krkom a natlačil som ho na Stenu. „ A čo spravím s tebou?" Spýtal som sa ho a bodol som mu kol tesne vedľa srdca. „ Čarodejnica povedali že máš liek na kusnutie od vlkodlaka. Potrebujem ho pre Damona. Daj mi ho a dohodnem sa s tebou" povedal Stefan. „ Čože?" Povedala Kate chytila sa za ústa a padla na zem. Počul som ako sa jej nejde nadýchnuť. Vytiahol som z neho kol a nechal ho spadnúť na zem.Šiel som ku kuchynskemu a začal som premietať krv z krvného vaku a začal som ho prelievať do pohára. „ Problém je taký že aký si teraz nemáš pre mňa význam. Teraz si skoro nepoužiteľný" povedal som mu a napil som sa.
„ Počul som o jednom upírovi, bol to magor čo bol mimo kontrolu. A keď bol mimo kontrolu bol úžasný" povedal som.„ V roku 1917 šiel do Monterey a zničí tam celú dedinu emigrantov. Skutočný vrah. Čo ti to hovorí?" Spýtal som sa ho.
„ Taký som nebol už hrozne dlho" povedal mi.
„ No s tým upírom sa môžem dohodnúť, taký výnimočný talent sa mi môže po odchode z mesta hodiť" povedal som.„ Katarína poď sem prosím" povedal som jej. Ona prišla. Chytil som jej ruku a kusol som do nej. Ona zakričala. „ Nie,nie,nie,nie" opakovala stále dokola. Lenže to čo nikto nečakal bolo keď som sa kusol do zápästia dal som jej svoju krv a ona sa uzdravila.
„ Chcete ten liek... Tu je" povedal som im.
„ Tvoja krv je ten liek" povedala Kate.
„ Tak teraz sa spolu porozprávame" povedal som Stefanovi a hodil som mu vak s krvou.„ Chcete zachrániť Damona? Čo tak desať rokov dlhá párty" povedal som. Oby dvaja sa pozerali na fľašku do ktorej som nalievala svoju krv. „ Mám s tebou veľké plány keď odídeme z mesta, a Kate pôjde samozrejme s nami" povedal som im.
„ Ja už taký nie som" povedal Stefan. „ Tak to je blbé bol by si dobrý partner" povedal som mu a začal som vylievať tu krv do dresu. „ Počkaj " povedal Stefan. „ To už je lepšie. Chcem aby si sa so mnou napil" povedal som mu a hodil som mu vak s krvou. Stefan sa na to znechutene pozrel ale vypil to. „ Ďalšie " povedal som a hodil som mu ďalší vak s krvou.Stefan už vypil niekoľko tých krvných vakov.
„ Pekne spolupracuješ. Skoro akoby si si to užíval" povedal som mu. Šiel som k nemu a dal som mu ďalší krvný vak. On sa na to už znechutene pozrel. „ Vypi to " povedal som mu.
A on začal znovu piť. Takto sa mi to páči. Šiel som ku kuchynskemu ostrovu a zobral som tu fľašku. „ Zlato zanes túto fľašku Damonovi a potom sa vráť" povedal som Kataríne. „ Chceš aby som odišla?" Spýtala sa. „ Áno a byť tebou..." Nestíhal som dopovedať a bola preč.
„ Ponáhľal by som sa" dopovedal som.
„ Ona mu to nesaniese" povedali Kate a Stefan naraz. „ Ona mu to nedonesie" povedal znovu Stefan.- Kate : Pov -
Bála som sa že mu to Katarína nedonesie.
Stefanovi zazvonil telefón než ho stihol chytiť zobrala som ho ja. „Damon?" Spýtala som sa do telefónu. „ Kate. Čo ste to spravili?" Zakričal.
„ Nekrič na mňa. Si v poriadku?" Spýtala som sa ho. „ Áno ja som. Ale vy nie ste v poriadku, čo ste to vyviedli?!" Spýtal sa nahnevane. „ Mohol si zomrieť" povedala som. Damon sa nadýchol a šiel niečo povedať ale Klaus mi zobral ten telefón. „ Nemôže volať" povedal Klaus a zrušil. Zamračila som sa na neho. „ Vieš že sa Kethrin už nevráti?" Spýtal sa Stefan Klausa. „ Som na svete vyše 1000 rokov. Myslíte si že som hlúpy? Viem že mala Železník" povedal. Čo? Ona mala Železník? A mne nedala. „ Toto ju bude stáť draho" povedala som potichu. Obaja sa na mňa pozreli.Šli sme do nejakého skladu a Klaus dal Elijah(a) do rakve.
„ Čo odomňa naozaj chceš?" Spýtal sa Stefan Klausa. „ Časom to zistíš, keď odídeme z toho mesta." Odpovedal. „ Už sme tu skončili môžme ísť" povedal Stefan.
„ Ešte nie. Mám tu pre teba darček" povedal Klaus. „ Poď sme láska. Neboj sa" povedal Klaus a prišla nejaká brunetka. „ Chcem sa presvedčiť že dohodu dodržíš" povedal Klaus a zákusol sa jej do krku. „ Mohol som ju ovládnuť aby bola v kľude ale správny vrah rád loví" Dodal a pustil to dievča. Ona začala utekať a Stefan bol hneď za ňou.Ahojte bola by som rada keby ste aj hlasovali. Či sa vám to páči. Neviem či má zmysel to písať ďalej.
Love yall <3 ❤️🔥
YOU ARE READING
Kate Wilson Kline / Mikaelson
VampireToto je príbeh Kate Wilson Kline. Je to upír. Miluje byť upírom. Na svete je vyše 300 rokov. Bola premenená v roku 1723. Jej najlepší kamarát je Damon. Od roku 1984. Ale Kate má tajomstvo o ktorom nevie všetko ani Damon. Bola vydatá. Za jednoho z pô...