Ráno keď som sa zobudila nemala som hlavu na vankúši ale na niekoho hrudi. Začali sa mi vracať spomienky zo včera. Nie,nie,nie,nie,nie. Opakovala som si furt v hlave. Toto mi Elijah neodpustí. Rýchlo som sa postavila a dala som si okolo seba perinu. „ Kam ideš?" Spýtal sa ma Klaus. „ Obliecť sa" povedala som a zobrala som si čisté oblečenie a uterák. Chcela som si dať aj sprchu. „ To nebude treba" povedal mi a pritiahol si ma späť do postele a všetky veci čo som mala v rukách mi spadli na zem. „ Klaus musím sa obliecť. Môže prísť Stefan" povedala som mu. „ No a?" Spýtal sa ma. „ O tomto sa nesmie Elijah dozvedieť!" povedala som mu a on sa zasmial. „ Nesmej sa. Sľub mi že mu to nepovieš" povedala som mu. „ Nič ti sľubovať nemusím" povedal mi. Pozrela som sa na neho nahnevane. „ Pod jednou podmienkou" dodal.
„ Akou?" Spýtala som sa ho. „ Daj mi posledný bozk" povedal mi. Nadýchla som sa a vydýchla.
„ Fajn" povedala som mu. On sa usmial. Natiahla som sa k nemu a dala som mu bozk. On mi ho oplatil.„ Ešte jeden" povedal. „ Nie. Zájdi po Princa" povedala som mu. „ Raz sa to aj tak dozvie" povedal mi. „ Ja viem" povedala som trošku smutne. Postavila som sa a šla som do kúpeľne.
- Klaus : Pov -
Ľahol som si a dal som ruky pod hlavu. Počul som ako sa spustila voda. Viem že ju to trápilo. Viem že áno, ale mňa nie. Mne je jedno či sa to Elijah dozvie. No ale sľúbil som že ja mu to nepoviem.- Stefan : Pov -
Celú noc som ich počul. Učíte ich bolo počuť na kilometre ďaleko. Len tá predstava že to spolu robia mi prišla nechutná. Princ štekal celú noc. A keď neštekal tak kňučal. Teraz momentálne spal. Otvorili sa dvere od mojej izby. Princ sa zobudil a zdvihol hlavu. Bol tam Klaus. „ Prišiel som po Princa" povedal a ukázal na psa. On sa postavil a šiel sám. Akoby vedel kam má ísť. Zasmial som sa. „ Príprav sa za hodinu ideme" povedal mi Klaus a odišiel.
Pretočil som očami.- Kate : Pov -
Sprcha mi trvala tak pol hodiny. Keď som bola už aj oblečená šla som spať do izby. Už tam bol
aj Princ. Čakal na posteli a ležal. „ Ahooj" povedala som a sadla som si k nemu. On mi hneď skočil na nohy a začal mi oblizovať tvár a vrtel chvostom. Začala som sa smiať. „ Trochu žiarlím" povedal Klaus a opieral sa o rám dverí.
Ale ja som ho nevnímala len som sa hrala s Princom. „ Musíš sa nachystať pôjdeme preč" povedal mi. Ale nepočúvala som ho. „ Kate!" Povedal hlasnejšie. Zdvihla som hlavu a pozrela som sa na neho. „ Huh?" „ Že pôjdeme do toho baru. Čo vravela tá žena" povedal mi.
„ Aha Dobre" povedala som. „ Budeš návnada" povedal mi. „ Čo?!" Nechápala som ho aká návnada. „ Na" povedal a hodil po mne šaty. Odkiaľ zobral šaty? Položila som Princa na zem a šla som do kúpeľne. Keď som bola prezlečená vyšla som von. Boli obyčajné ale pekné.- Klaus : Pov -
Keď som ju videl v tých šatoch polkol som.
Bol v nich.... Krása. Musím uznať. „ Ideme Stefan už čaká " povedal som a rýchlo som vyšiel z izby. Šiel som do auta a Stefan tam už čakal. Odomkol som a on si sadol dovnútra.
Sadol som si dopredu za volant. „ Kde je?" Spýtal sa Stefan. „ Berie veci pre toho psa" odpovedal som mu. „ Večer som vás počul" hneď ako to povedal dal som ruku do jeho hrude a zmačkol som mu srdce. „ Niekomu to povieš nezabijem ťa ja. Ale ona" povedal som mu. A on kývol hlavou. Dal som ruku preč a on ticho sedel. Všimol som si Kate ako ide do auta. Otvorila dvere najskôr dovnútra skočil ten pes a potom ona. „ Čo ste tak ticho?" Spýtala sa Kate. „ Nič" odpovedal som a šli sme do toho baru.- Kate : Pov -
V bare:: Sadla som si ku baru a objednala som si Whiskey. Princ mi sedel na nohách.
„ Môžem si prísadnuť?" Spýtal sa ma niekto.
Kývla som hlavou. „ Ray Sutton" povedal a podal mi ruku. „ Kate Mikaelson" povedala som s podala som mu ruku tiež. „ Čo tu tak sama?" Spýtal sa ma. „ Nie som tu sama. Vieš mám priateľov ktorý by sa s tebou radi porozprávali" povedala som. On nechápal a zrazu sa za mnou objavil Klaus. „ Ray. Ray Sutton?" Spýtal sa Klaus. „ Kto sa pýta?" Spýtal sa ho Ray.
„ Hľadali sme ťa úplne všade. Začali sme na Floride. Stretol som mladíka s ktorým si kedysi pracoval, než si sa presťahoval Memfisu a ten nás poslal ku dvoma krásnym dámam. A tie nás poslali sem." Povedal Klaus.„ Myslím že pôjdem" povedal. Postavil sa a chcel odísť ale Klaus ho zastavil. „ Nie tak rýchlo práve si prišiel. Na tvoj druh len tak človek nenarazí" povedal Klaus. Rozhodol sa že pôjde iným smerom ale stál tam Stefan.
„ Upíri" došlo Ray(ovi). „ Ty si ale múdra hlavička. Áno túto môj priateľ je upír. A celí bar je pod jeho vplyvom. Nečakaj že ti niekto pomôže. A túto tá krásna slečna je tiež upír. Ale ja som niečo iné" povedal Klaus.
„ Ja som iný druh monstra. Mám v sebe vlkodlaka ale aj upíra" dodal. Pretočila som očami. Aby sa z toho nepoondil že je z neho hybrid.
„ Čože?" Spýtal sa Ray zmätene. „ Som hybrid. Jediný svojho druhu. A chcem stvoriť viac svojho druhu. A ty si prvý vlkodlak ktorého som po veľa úplnkoch stretol. Potrebujem aby si ma zaviedol k tvojej svorke. Takže... Kde ich nájdem?" Spýtal sa Klaus. „ Mňa neovládneš" povedal Ray.„ Skotsku s ľadom poprosím" povedal Stefan a vytiahol menší sáčok s niečím v ňom. Nasypal to do tej vody. „ Ray. Zahráme si hru. Pravda alebo Vlčí mor" povedal Stefan
Už nejakú tú dobu tu sedíme a Ray nechce nič povedať. „ Už sa tu nudím" povedala som a pozrela som sa na Klausa. „ Pokiaľ nám nič nepovie ostaneme tu" povedal mi. Pretočila som očami.
- Klaus - Pov -
Sme tu už niekoľko hodín a furt je ticho. Ale zabiť ho nemôžem. Ten pes sa od Kate nepohol ani na krok. Vlastne kde je Kate? Pozrel som sa po bare. Ona sedela na jednej stoličke s spala. Na nohách mala toho psa. Zasmial som sa a zartrel som hlavou. „ Povieš už niečo?" Kričal Stefan na Ray(a). On sa zasmial. Prišiel som k nemu a chytil som ho pod krkom. „ Okamžite mi povedz kde je tá vlčia svorka" nakričal som na neho. „ Čo kričíš?" Spýtala sa ma Kate ktorá stála vedľa Stefana a mala o jeho rameno opretú hlavu. Myšlienkami ešte spala.
„ Nechce nič povedať" povedal som jej. Ona si rukami pretrela oči a zívla. „ Pusti ma k nemu" povedala. Odstúpil som od neho a postavil som sa k Stefanovi. „ Určite ho nepresvedčí" povedal Stefan. „ Ja si myslím že áno" povedal som mu. „ Stavíme sa?" Spýtal sa Stefan.
„ A o čo?" Spýtal som sa ho. „ Neviem. Len tak" povedal. „ Dobre" povedal som. Obaja sme si sadli a sledovali čo bude Kate robiť. Ten pes skočil Stefanovi na nohy a pozeral sa na Kate.- Kate : Pov -
„ Takže Ray chcem aby si mi okamžite povedal kde je tvoja vlčia svorka" povedala som mu.
„ A prečo by som to robil?" Spýtal sa ma.
Prišla som k nemu a rukou som ho chytila pod krkom a pozrela som sa mu do očí. Moje oči mali v zápätí fialovú farbu. „ Lebo to chcem vedieť" povedala som mu. On polkol a díval sa mi do tých oči. Bolo to niečo ako hypnóza. Ale bez ovládnutia. „ Sú v lese tam je jedna zátoka" povedal a ani nežmurkol. „ Aký les?" spýtala som sa. Povedal mi v akom lese. Usmiala som sa. „ Vidíš ako dobre to išlo" povedala som mu a on žmurkol a zatriaslol hlavou. „ Ako si to spravila? Nemôžeš ma ovládať" bol zmenený.
„ Jednoducho. Chcela som to" povedala som mu. Šla som za Klausom a Stefanom a povedala som mu kde je tá vláčia svorka.
„ Ako si to urobila?" Spýtal sa ma Stefan.
„ Odpoviem ti tak ako aj Ray(ovi). Chcela som aby mi to povedal" odpovedala som mu.
„ Vravel som ti to" povedal Klaus. Stafan pretočil očami. „ Vyhral som stávku" povedal Klaus. „ Vy ste sa stavili?" Bola som trošku nahnevaná. Stefan len pokrčil ramenami a odišiel. „ Kam išiel?" Spýtala som sa Klausa.
„ Damon nám je bližšie a bližšie na stope" odpovedal mi. V zápätí som bola u Klausa.
„ Ak ublíži Damonovi zabijem tých vlkov skôr než ich stihneš premeniť" povedala som mu a moje oči od hnevu mali fialovú farbu.
„ Ukľudni sa. Damonovi neublíži" povedal mi.
Moje oči mali späť modrú farbu.
YOU ARE READING
Kate Wilson Kline / Mikaelson
VampireToto je príbeh Kate Wilson Kline. Je to upír. Miluje byť upírom. Na svete je vyše 300 rokov. Bola premenená v roku 1723. Jej najlepší kamarát je Damon. Od roku 1984. Ale Kate má tajomstvo o ktorom nevie všetko ani Damon. Bola vydatá. Za jednoho z pô...