časť - 9

85 5 0
                                    

Prešli už asi 3 týždne aj viac a Damon mi odpustil. Trochu to trvalo ale už v pohode. A Rose zomrela.
Elijah(a) ešte trápim. Viem že už ho trápim dlho ale zaslúži si to. Nehovorte že nie. No momentálne teraz je víkend a Stefan odišiel s Elenou na nejakú ich rodinnú chatu. Ja teraz momentálne ležím v pyžame ( spodnom prádle) na gauči pijem víno a pozerám seriál. Niekto zazvonil. „ Damoooon" kričím na Damona lebo sa mi nechce ísť až ku dverám, no ale uvedomila som si že není doma. Super Fakt.
„ Ďaleeej" kričím. Počula som ako sa otvorili a zatvorili dvere. „ Alaric ty čo tu robíš?" Spýtala som sa ho. „ Prišiel som za Elenou" povedal mi.
„ Si zabudol alebo ti ten chlast už úplne otupil mozog?" Spýtala som sa ho a on sa nahneval.
„ Veď šla so Stefanom na tu chatu" povedala som mu. „ Aha. Zabudol som" povedal.
„ Si v pohode? Správaš sa divne" povedala som mu. „ Hej len ma.. troch bolí hlava. Áno bolí ma hlava" povedal. „ Tak ja pôjdem " dodal.
„ Hej Alaric" otočil sa. „ Dáš si burbon?" Spýtala som sa ho. „ Nie. Nemám chuť" povedal. Pretrela som si oči. „ Ja snívam?" Spýtala som sa samej seba ale nahlas. On sa na mňa čudne pozrel. „ Alaric Saltzman nechce burbon? Čo sa stalo?" Spýtala som sa. „ Alebo vieš čo? Dám si" povedal a šiel si sadnúť na gauč. „ Dobre idem ti zobrať pohár" povedala som a postavila som sa. Burbon je vždy na stole takže ten som brať nemusela. Keď som šla cítila som ako sa na mňa pozerá. Divné.

- Klaus : Pov -
Som v tele toho trápneho učiteľa. Mal som informácie že dvojnička je v penzióne Salvatore. Ale bol tam niekto iný. Nejaká žena nechcel som aby ma prekukla tak som povedal že si dám ten burbon. Ale musím uznať nevyzerá najhoršie. A nechápem ona chodí s tým jedným Salvatore alebo nie? A prečo sa tu takto prechádza v spodnom prádle. Ale zaujíma ma ako sa volá. Počul som že už ide späť. Dala na stôl poháre a obidvom naliala. „ Nechápem prečo sa Stefan na mňa stále hnevá" povedala. „ Veď nič strašné som nespravila" dodala a napila sa. Čo spravila? Vŕtalo mi hlavou.
„ Není moja vina že som sa za neho vydala. Nemôže mi to vyčítať. Čo ja môžem za to že ho nemá rád? Veď aj Damon to už pochopil." Povedala. Vydala? „ Úprimne je mi jedno čo sa stane Elene. Pre mňa za mňa nech ju ten Klaus zabije. Ja jej pomáham len preto že ju má Damon rád ináč by som ju už dávno zabila" povedala mi. To ma zaskočilo ešte viac. Kto je tá žena? Čo je zač? Mal som milión otázok a žiadnu odpoveď. Niekto jej napísal a ona sa usmiala. „ Kto ti píše?" Spýtal som sa. Bože ja som debil. Na čo sa pýtam. „ Ale nikto" povedala a vypla ten telefón. Stále sa usmievala. „ Tvoj manžel?" Spýtal som sa. Ona sa prestala usmievať. „ To není tvoja vec Alaric. Dohodli sme sa že sa o Elijah(ovi) baviť nebudeme" povedala mi. Elijah?!! Ako môj brat Elijah? To sa mi prestáva páčiť čo je zač?
Niečo spadlo. Obaja sme sa otočili a bol tam nejaký upír. „ Kate Mikaelson. Tak dlho som ťa hľadal" povedal nejaký upír. Kate Mikaelson??!
To snáď nie. Elijah je ženatý? A ani som nebol pozvaný na svadbu? Vlastne to nikto nevedel myslím zo súrodencov. Zas viac a viac otázok.
„ Poznáme sa?" Spýtala sa ho. „ My nie ale zabila si mi môjho kamaráta" povedal upír.
„ Ktorého? Zabila som veľa ľudí a upírov či iných stvorení musíš mi to upresniť ináč neviem" povedala mu. „ Jackson" povedal upír.
„ Ktorý? West? Medrano? Tomes?Suaréz alebo Amaya?" Spýtala sa a ja som sa zasmial.
„ Nie ani jeden s nich  Jackson Carrillo" povedal upír. „ Aha už viem" povedala. „ Zabila si ho bol to môj kamarát" povedal a mal slzy v očiach.
„ Hádam nejdeš plakať. Bol to len upír. Takých nájdeš ešte veľa" povedala mu. On spravil svoju uprírsku tvár, a ona svoju. Ale ona mala fialové oči. To ma zaskočilo. Čo je zač???
Behom sekundy bola u neho a jedným ťahom mu padla hlava. Mala ruku od krve. Oblízala si palec od krve. „ Tá dĺžka bola umyta" povedala  pozrela sa na mláku krve na zemi a zamračila sa. „ No nič . Kde sme to skočili" povedala a šla si sadnúť späť na gauč. „ To čo bolo?" Spýtal som sa jej. „ Bolo čo?" Spýtala sa ma. „ Tvoje oči" povedal som jej. „ Ja neviem. Ale páči sa mi to je to také výnimočné" povedala mi.
„ Ale neriešime moje oči" povedala.
„ Síce nemám rada Elenu. Ako som vravela. Ale pomôžem jej lebo ju má rád Damon. Aj keby ma to malo stať život. Nechcem vidieť Damona smutného. Zničím ten plán Klausa" povedala a napila sa. Ja som polkol. Neviem čo môžem od nej čakať. Musím o nej všetko zistiť.
„ Neviem ako ty ale ja idem do Grillu" povedala a postavila sa. „ Ale najskôr sa idem prezliecť" dodala.

Kate Wilson Kline / Mikaelson Where stories live. Discover now