Časť - 15

62 4 0
                                    

Práve sme v nejakom lese a ideme za tou svorkou velkou. „ Už ideme vyše 2 hodiny. Zastavme sa nachvíľu" povedala som. Bola som unavená. Áno som upír ale ja som väčšinou lenivá. „ Není Rat ťažký?" Spýtal sa Klaus Stefana a neodpovedal na moju otázku.
„ Ja už nikam nejdem" povedala som a urazene som si sadla na zem. Princ prišiel ku mne sadol mi na nohy. Klaus pretočil očami. „ Zvyhni sa" povedal Klaus. „ Choďte mi tu počkáme" povedala som. Princ sa postavil a šiel ku Stefanovi. Dal sa na zadné a prednými labami sa oprel o Stefanovu nohu. Asi chcel aby ho Stefan tiež nosil. Zasmiala som sa. „ Postav sa okamžite!" Povedal Klaus. Zavrtela som hlavou že nie. Chytil ma a prehodil cez rameno.
„ Pusti ma" kričala som na neho a on šiel Ďalej. Stefan sa zasmial. „ Prestať sa smiať" povedala som mu. „ A ty ma Okamžite pusti" povedala som Klausovi hnusne. „ Pôjdeš sama?" Spýtal sa ma. „ Nie. Počkám tu" povedala som mu.
„ Tak potom nie" odpovedal a šiel ďalej.

Neviem asi som zaspala ale keď som sa zobudila bola som opretá o strom na zemi.
„ Niečo je zle" povedal Klaus nahnevane. Keď som sa pozrela okolo seba tým ľuďom začala z očí tiecť krv. „ Niečo sa pokazila a teraz sú všetci mŕtvi" povedal Klaus bez emócií. Ale videla som na ňom že je nahnevaný. A veľmi.

Potom čo sme došli k autu sme šli hneď do Chicaga. Klaus chcel zistiť nejaké odpovede.
Chcel vedieť prečo mu nejdú stvoriť hybridi a že vraj tam je niekto kto by vedel získať nejaké odpovede.

„ Vitaj späť v Chicagu Stefan" povedal Klaus.
Pozrela som sa okolo seba. „ Teraz to tu vypadá úplne inak" povedala som a s úžasom som sa pozerala okolo seba. „ Ty si tu bola?" Spýtal sa ma Klaus. Kývla som hlavou. „ Kedysi sme tu boli s Elijah(om)" odpovedala som mu. Keď som povedala že s Elijah(om) pretočil očami. „ Čo tu vôbec robíme?" Spýtal sa Stefan.
„ Ja viem ako si to tu mal rád. Spomínaš si na staré dobre časy rozparovača?" Spýtal sa ho Klaus. „ Na väčšinu nie. Veľa krve a párty. Detaily si nepamätám" odpovedal Stefan.
„ To je aká hanba. Detaily vytvárajú Legendy" povedal Klaus.

- Toto je taká kratšia časť lebo teraz nemám čas. Ale sľubujem že tá ďalšia bude dlhšia.
Love yall <3

Kate Wilson Kline / Mikaelson Donde viven las historias. Descúbrelo ahora