6. BÖLÜM

79 8 1
                                    

KUZEY KARADAĞ 'IN AĞZINDAN

Sabah büyük bir gürültüyle uyandım . Akşamki kız uyanmış bağırıyordu.sanki bağırmak onu oradan kurtaracakmış gibi. Kapısının kilidini açıp kızın yattığı yatağın ucuna oturdum . Kıza o saatte orada ne yaptığını ve yüzündeki morlukların nedenini sordum ama o bana sorularıma cevap vermek yerine onu burada zorla tutamayacağımı söyledi ama ben onu dinlemek yerine kahvaltıya çağırdım.

15-20 dakika sonra geldi. Normalde asla sözümü dinleyecek birine benzemiyordu belli ki acıkmıştı. İştahla yemek yedi. Benim onu izlediğimi fark etti . Fark edince yemek yemeği bıraktı. Bana benden iğreniyormuş gibi baktı. Sonra bana ne zamana kadar onu burada tutacağımı sordu. Sordu ama cevap vermedim o da tekrar sormak yerine dün gece onu yatırdığım odaya gitti. İşlerim olduğu için daha fazla ugraşmadan evden çıktım.

Şirkete girdikten sonra asistanıma bir kahve söyleyip Baran'ı beklemeye başladım. Baran geldi konuşmaya başlamak yerine önüme bir dosya biraktı.

ADI: BALIN
SOYADI: ÖZTÜRK
DOĞUM TARİHİ: 10 EKİM 2002
ANNE: ÖLÜ
BABA: ÖLÜ

ADI: BALIN SOYADI: ÖZTÜRK DOĞUM TARİHİ: 10 EKİM 2002ANNE: ÖLÜBABA: ÖLÜ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha bunu gibi bir çok bilgi vardı. Anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş sonra amcası ve yengesinin çocuğu olmayınca onlar Balın'a bakmış ama yaptıklarına tabi ki bakmak denmez . Kıza etmediği kötülüğü bırakmamış. Amcasını buldurup bir depoya kapattım aynı Balın 'a yaptığı gibi günlerce yemek vermedim sadece hayatta kalmasına yetecek kadar su verdim. Çünkü ölmesi bir işime yaramaz ben Balın 'a yaptığı şeylerin intikamını alacaktım ki aldım da hastanelik olunca mecbur bıraktım . Ama hırsımı alamadım. O amcası olacak şerefsizin bunlar iyi günleri sayılırdı.

      Balın ile aynı evin içinde günler geçirdim. Başta anneme çok benziyor diye tanışmak istediğim kızdan hoşlanıyorum. Bana baş kaldırmaya çalışıyor. Şu zamana kadar bana hiç kimse böyle bir saygısızlık yapamadı. Hiç kimseye bu toleransı göstermedim. Herkes önümde el pençe divan dururdu.

       Sabah odasına gittim . Çok güzel bir şekilde uyuyordu. Uyandırmak istemedim. Ben annemin saçlarımı okşamasını çok severdim. Onu görünce aklıma annem geliyor. O kadar çok anneme benziyor ki. Balın 'ın yanına gittim ve saçlarını okşamaya başladım. Bir süre sonra Balın uyandı. Bana bağırmaya başladı. Şu zamana kadar kimse bana bağırmamıştı. Yanından geçerken bir anda bir iki adım benden geri çekildi. Hoşlandığım kız benden korkuyordu. Ve ben hiç bir şey yapmadım. Sadece gözlerine baktım. 

      
      Ben Kuzey , Kuzey Karadağ ömrüm hayatım boyunca hiç bir kadına elimi dahi kaldırmadım. Çünkü ben kadınları ayrı bir yere koyuyorum. Belki de anneme yapılan yüzünden hiç bir kadına ve çocuğa zarar vermedim ki verememde.

        Ama Balın benden korkarak geri çekildi. Daha fazla kendimi evde tutamadım . Diğer evlerimden birine gittim bir süre Balın'ı yalnız bıraksam iyi olacaktı.

   Nasılsınız ?

   Bölüm nasıldı?

Mafyanın Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin