3.BÖLÜM

88 8 0
                                    

    
      Sabah saçımdaki hareketlilikle uyandım. Biri saçlarımı okşuyordu.
Gözlerimi açtığımda yanımdaki kişinin Kuzey olduğunu gördüm. Hemen ayağa kalktım .

     "Sen ne yaptığını sanıyorsun."dedim

     "Sakin ol, bağırma"dedi.

      "SEN KİMSİN."diye bağırdım. Sessiz kaldı. Sadece gözlerime bakıyordu. Sanki bir şey söyleyecekte söyleyemiyor gibiydi.

        " Neden saçlarımı okşuyordun" diye sordum.

        Sorumu görmezden geldi. Bir süre konuşmadı sonra derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

       

        "Senin orada o saatte ne işin vardı " diye sordu. Sessiz kalıp sadece gözlerinin içine baktım.

       Tekrar sordu bu sefer gözlerinin içine bakmak yerine gözlerimi parmaklarıma çevirdim. Parmaklarımla oynamaya başladım.

         Bir süre bana baktı ama ben konuşmayinca  ayağa kalktı "kahvaltı hazır üstünü degistir ve aşağı gel ."dedi.

Üstümü değiştirdim banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fircalayıp merdivenlerden aşağı indim.

Salonda biriyle telefonda konuşuyordu . Konuşmak değil de daha çok bağırıyordu. Birden telefonu karşısındaki kişinin yüzüne kapattı. Volta atmaya başladı. Yandaki sehpanın örtüsünü birden çekti ve masadaki tabaklar ve bardaklar yere düşerek kırıldı.
 
Hızla üst kata kendi odasına gitti . Elinde bir dosyayla aşağı indi. Kapıya doğru gitti ve evden uzaklaştı.

  Gün boyu geri gelmesini bekledim ama geri gelmedi . Evde yapacak bir şey bulamayınca bahçeye çıktım .  Her taraf koruma doluydu. Birazcık adamlardan korkttum ama evde yapabileceğim bir şey yoktu. Bahçeyi gezmeye başladım . Bahçede küçük bir kedi yavrusu buldum.Kedinin bana bakışı çok tatlı gelmişti.Kediyi içeri aldım.

       

Dolaptan süt çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dolaptan süt çıkardım. Küçük bir cezvede ısıtmaya başladım. Isındığını hissedince altını kapattım ve küçük bir kaseye koyup kedinin önune koydum. O sütü içerken bende onu rahatsız etmeyecek şekilde tüylerini okşamaya başladım. Kedi Yavaş yavaş doymuş olacak ki sütü içmeyi bıraktı. Gözleri kapnmaya başlayınca tüylerini okşamayı rahat rahat uyusun diye  bıraktım. Zaten kediyle ilgilenirken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Ayağa kalkıp pencereden dışarı baktım. Hava çok karanlıktı. Benimde uykunun geldiğini fark ettim. Yukarı çıkıp odamdan kıyafetleri alıp giyindim ve yatağıma uzandım. Kısa sürede uyuya kalmışım.
 

  Nasılsınız iyi misiniz?
 
   Valla ben ne yapmam gerektiğini bilemeyecek kadar bir boşluktayım hani insanların kendilerine ayırmaları kafa dinlemeleri gereken zamanlar olur ya bende onlardan biri deyim zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile bu kitaba da zaman geçirmek kafamı dağıtmak için başladım umarım yapabilirim ve beğenirsiniz. Ben bu zamana kadar hep Wattpad üzerinden kitaplar okudum şimdi ilk defa deniyorum. Aklıma geldikçe yazmaya devam edeceğim. Yazmayı uzattım galiba ama içimi döktüm .🙃🙃🙃

Mafyanın Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin