10. BÖLÜM

60 6 0
                                    

KUZEY KARADAĞ 'IN AĞZINDAN

          Sabah kalktığımda Balın kafasını akşamki gibi göğsümden kaldırmadan  uyuyordu. Kedi yavrusu gibiydi. Kafasını da boyun girintime sokmuştu. Sanırım rüya görüyordu. Ve gördüğü rüya ne ise bir şeyler mırıldanıyordu. Elimi onu uyandırmayacak şekilde kaldırıp saçlarına getirdim . Saçları siyaha yakın bir renktte  ve  ince telliydi. Bir süre saçlarını okşadım . Yavaş yavaş kıpırdanmaya başladı. Uyanacağını anladım hemen elimi indirip uyuyor numarası yaptım . Uyandı bir süre kendine gelemedi . Kendine gelince kafasını kaldırıp bana baktı. Ama kaşları çatılmıştı.

       Önce adımı seslendi duymamış gibi yaptım. Sonra hem adımı seslenip hem beni omzumdan dürttü. Yine uyanmamış gibi yaptım. En sonunda böyle uyandıramadığı için komodinin üstündeki suyu başımdan aşağı döktü uyanmış gibi yaptım . Bana neden onunla aynı yatakta yattığımı sordu . Onu sinirlendirecek cevaplar verdim . Aslında verdiğim cevaplarda  çok ciddi değildim . Ama onu sinirlendirmek hoşuma gidiyordu. Sinirlenince kaslarını çatıyordu . Ve yüzü kızarıyordu. Bu onu daha tatlı yapıyordu. Balın'ın susmayacağını anlayınca lavaboya gittim günlük rutinimi halledip odama gittim. Balın uyandırmak için üstüme su döktüğü için kıyafetlerim hala ıslaktı. Odamın içindeki giyinme odasına yöneldim . Kıyafetlerimi değiştirip aşağı indim. Bir süre sonra  Balın da üzeri değiştirilmiş bir halde geldi . Karşımdaki sandalyeye geçip oturdu. Sessizce kahvaltı yapmaya başladık .

    Balın tekrar  " sabah kalktığımda neden yanımda uzanıyordun . " Diye sordu .

   Bende "bence orası benim odam ve benim yatağım olduğu için başka nerede yatabilirdim?"diye sordum.

     Balın da " yanıma yatarken bana sordun mu ?" Dedi.

   Bende " kendi yatağıma yatarken senden izin alacağımı bilmiyordum . " dedim.

     Balın da "beni kaçırdığınız gün beni oraya yatırmıştın o günden sonra orası benim odam oldu." dedi.

    

     Tam cevap vereceğim sırada telefonum çaldı. Yurt dışına gönderilecek olan malları tuttuğum depoda görevli adamlardan biri arıyordu. İster istemez kaşlarım çatıldı. Masadan kalkıp bahçeye doğru ilerledim.

     Telefondaki adamım konuşmaya başladı. "Abi abi koş yetiş"dedi. Telefondaki adam . Arkadan silah sesleri geliyordu.

      Bende direkt ayağa kalktım. Adamla konuşmaya devam etmeye çalışıyordum.

    Adama  orada neler olduğunu sordum . Adam da bana  Savaş 'ın depoma saldırı düzenlendiğini ve çatışma yaşandığıni söyledi. Ben o acele ile eve girdim. Ceketimi alıp arabama yöneldim . Arabaya binip gaza bastım. Arabayı depoya doğru sürmeye başladım.
   

     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyanın Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin