BALIN ÖZTÜRK'ÜN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda sert bir şeyin üzerinde uzanıyordum. Neyin üzerinde uzandığıma bakmak için gözlerimi araladım. Çıplak bir göğüsün üzerinde uzanıyordum. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım.Üzerinde uzandığım kişi Kuzeydi. Önce rüya görüp görmediğimi anlamak için gözlerimi ovuşturdum ama rüya görmüyordum. Gerçekten Kuzey'in göğsünde uzanıyordum. Yataktan hemen kalktım. "KUZEY KALK" diye bağırdım. Ama uyumaya devam ediyordu.
Gözlerini açmayınca" KUZEY KALK" diye tekrar bağırdım. Ve bu sefer çıplak omuzundan dürttüm. Biraz mırıldandı ama yine uyandıramadım.
Etrafa bakınmaya başladım. Komodine gözüm takıldı. Bir sürahi su ve bir bardak vardı. Sürahiyi aldığım gibi Kuzey'in kafasından aşağı suyu döktüm. Hafif bir irkildi. Sonra gözlerini açtı ve bana baktı. Elimde sürahi ile beni görünce uzun uzun baktı. Sonra tepki vermeden yataktan kalktı. Banyoya gitti. Kısa bir süre içerde kaldıktan sonra hiç bir şey demeden odadan çıktı . Çıktığı kapıya gözüm takıldı ben bana kızacak bağıracak zannettim ama o hiç bir şey demedi. Şaşırmıştım.
Kendimi toparladım. Ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Günlük işlerimi halledip aşağı indim.Kahvaltı yapıyordu. Karşısındaki sandalyeye geçip bende kahvaltı yapmaya başladım. Bir süre beni inceledi. Sonra kahvaltısına kaldığı yerden devam etti.
Sabrımın sonuna geldim ve konuşmaya başladım. " Sabah kalktığımda neden yanımda uzanıyordun ? diye sordum.
Kuzey " bence orası benim odam ve benim yatağım olduğu için başka nerede yatabilirdim? " Dedi.
Bende " yanıma yatarken bana sordun mu? " dedim.
Kuzey "kendi yatağıma yatarken senden izin alacağımı bilmiyordum. dedi.
Bende " beni kaçırdınız gün beni oraya yatırmıştın o günden sonra orası bana ait oldu. dedim.
Tam bana cevap vereceği sırada telefonu çalmaya başladı. Ekranı görünce kaşları çatıldı. Masadan kalktı . Bahçeye doğru çıktı ve telefonu cevapladı . Bir süre sonra telefondaki kim ise ona bağırmaya başladı . Telefonu karşısındaki kişinin yüzüne kapattı. Üst kata çalışma odasına gitti elinde dosyalarla geri döndü . Ceketini yemek yerken sandalyenin üzerine asmiştı onu aldı ve bir şey demeden evden ayrıldı .
O gittikten sonra biraz televizyon izledim . İzlediğim film bitince odama çıktım . Kediyle oynadım. Bu süreçte zaten hava kararmıştı. Anlaşılan Kuzey bu gece eve gelmeyecekti. Yatağıma uzandım . Yatakta hala Kuzey'in kokusu vardı. Parfümü hafif mentollü bir kokuydu. Parfümün dışında sigara kokusu da alıyordum . Normalde sigara konusundan nefret eden ben onun kokusuyla mayıştım. Ve Kuzey'in kokusuyla huzurlu bir uykuya daldım.