Part#4

319 43 23
                                    

Haseena enters unaware about Anubhav's presence..soon they enters Aksh runs and hides herself in ragini's embrace.

Aksh: dadu mei aa gae.

Ragini: Kahan Chali gae tum,apni dadu ko bhi pareshan kar diya tha tum nay. Haseena Kahan thi akshu.

HM: maa humain akshu hospital say mili hai woh behosh ho gae thi toh koi usay hospital lay gaya. Maa koi aaya hai kiyà?

Here Anubhav also comes outside after hearing noise...

HM: Anubhav, maa yeh kaisay mumkin hai..maa Anubhav yahan kaisay.

AS: kyun Ms mallik ap achambit reh gaen na humain jeevit deekh k, k jis shaks ki Jan ap nay apnay hathon say li hai aaj wahi ap k samnay jeevit khara hai.

HM: ji nahi Anubhav humain koi shock nahi laga apko deekh k. Kyun k hum jantay hain ap Kuch bhi kar saktay hain.or aaj nahi toh Kal ap humaray samnay kharay hun gay is baat ka humain andaza tha.

AS: acha ... Par ap toh aaj tak samjhti aaen hain k hum jeevit nahi hain.

HM: bhalay ap nay nahi magar hum nay kabhi ap say pyar Kiya tha. Or jantay thy k jab tak apki sansain hain tab tak hum bhi zinda hain.

AS: pyar ki baat kar Kaun rha hai haseena ji.. maa ap say humain yeh umeed nahi thi.

  Aksh: dadu yeh toh wahi ganday
Uncle hain na jinhon nay mama ko hurt kiyà tha. Inki tasveer ap k room mei lagi hai yeh wahi hain na.

HM: akshu chup raho kuch bhi mat kaho.

AS: ha beta hum wahi ganday uncle hain. Wah kiyà khoob zehar bhara hai ap nay is bachi k zehan mei humaray khilaf.. par kyun.
Jab k humara is say koi rishta bhi nahi hai. Or log keh rhy hain k hum say pyar kartay thy.

HM: maa Kiya ap thori dyar Aksh ko sambhalain gi hum room say apni cheezain nikal k Mr Singh k liay ready kar daytay hain, hum or Aksh aaj say ap k Sath ap k room mei rahen gay.

Maa: theek hai. Aksh Chalo beta dadu k Sath hum tumhain achi achi kahaniyan sunain gay.

AS: maa humain humaray sawalon k Jawab nahi milay hain haseena mallik yahan Kiya kar rhi hain or yeh bachi Kaun hai? Or ap sab kuch Jan k bhi unhain is ghar par rehnay ki ijazat kaisay day sakti hain, jab k ap janti hain k unhon nay ap k bete ki Jan laynay ki koshish ki thi.

Maa: Anu yeh Akshara hai humari pooti or haseena ki beti. Or Haseena ko hum nay apni bahu mana hai.apni.

AS: maa yeh sach nahi hai.

Maa: sach hum jantay hain tu janta hai haseena janti hai par duniya nahi. Tu bhool rha hai Anu tu nay hi haseena ko humari bahu k Roop mei chunna tha. Khair pareshan na ho woh haseena Singh zaroor hai par haseena Anubhav Singh nahi.. humari bahu hai par teri patni nahi hai woh. Samajh mei jeenay k liay kabhi kabhi Kuch baynaam rishtay bananay or nibhanay partay hain.

AS: maa apki yeh batein humaray samjh say paray hain.. par maa bhalay hi woh apki bahu hun. Par hum is ghar mei unka ya un say juday Kisi bhi rishtay ka wajood bardasht kar saktay hain. Woh yahan say jitni jaldi Chali jaen utna hi acha hai..

"KUCH KAHI ANKAHI"Where stories live. Discover now