Continue from previous..
Anuseena are lying on two corner of bed while Akshara is peacefully sleeping in between.
AS: kiyà hua haseena ji ap ko neend nahi aa rhi hai kiyà?
HM: nahi yeh ghar humaray liey naya hai toh thori si problem ho rhi hai humain. Or hum Kuch or bhi sooch rhy hain..
AS: hum jantay hain ap Kiya sooch rhi hain. Ap jab tak chahain yahan reh sakti hain. Hum bus yahan ek case k liay aaey hain us k solve hotay hi hum yahan say chalay jaen gay. Or agar ap chahain toh maa k Sath ap reh sakti hain.
HM: Kiya hum wajah Jan saktay hain Mr Singh? Aachanak hum par or humari beti par itni daya kyun ki ja rhi hai.
AS: hum apko pareshan nahi deekh saktay hain haseena ji. Isliey hum yeh sab kar rhy hain.
Ap or akshara aaram Karen humain neend nahi aa rhi hai hum bahir balcony mei ja rhy hain. Jab neend aaey gi toh hum Soo jaen gay.HM: theek hai...
She turns off the side table lamp and try to sleep. But sleep is too very far from her eyes. She decides to join him...
HM: Anubhav ap Kiya deekh rhy hain aasmano par?
AS: kuch bhi toh nahi.
HM: yahan humari taraf deekhain.
AS: kuch kehna chahti hain ap?
HM: ha par pehlay ap humari taraf deekh k batain k baat Kiya hai. Kuch hai Jo apko buhat pareshan kar rha hai..
AS: koi baat nahi hai haseena ji.
HM: ap aaj bhi ap ki ankhain padh saktay hain Anubhav, humain pata chal jata hai jab ap pareshan hotay hain. Isliey hum say jhoot na hi kahen toh behtar hai.
He turns to her side and hugs her tightly not her let to read his eyes.
HM: ap roo rhy hain? Kiya baat hai ap roo kyun rhy hain?
AS: haseena ji hum buhat buray hain haseena ji hum Kisi k bhi pyar k qabil nahi hain. Hum nay ap say kitna pyar Kiya deekhain ap hi hum say dour ho gaen hain. Hum apko itna sa bhi dard daynay k baray mei sooch bhi nahi saktay hain. Kyun k agar apko takleef hoti hai toh dard humain hota hai haseena Ji.. us roz ap par pistol tannah humari majboori thi hum apki Jan nahi layna chahtay thy. Agar hum aaisa nahi kartay toh ap sooch bhi nahi sakti thi k Kiya ho Jata..
Un logon nay har pal hum par or ap par nazar rakhi hui thi. Woh log apki Jan layna chahtay thy ta k woh hard drive hasil kar saken. Par hum apko Kisi khatray mei nahi daal saktay thy haseena ji. Isiliey hum nay saara ilzam khud par laynay ki koshish ki ta k agar hum maar bhi gay toh ap humain wajah say khud ki zindagi barbad na Karen apni jeewan mei aagay barh jaen.. deekhain aaj ap apni zindagi mei aagay barh chuki hain in guzray saloon mei apki zindagi mei kiyà hua Kiya nahi hum nahi jantay hain, par apko is tarha Akshara k Sath akeli Zindagi guzarta hum deekh nahi saktay. Hum jantay hain ap apni zindagi mei Khush nahi hain bus Akshara k liey jee rhi hain.HM: Anubhav kyun k ab Akshara hi humaray jeenay ka maqsad hai.
Jab do bay Sahara log ek dosray ka Sahara ban jaen toh Zindagi ka safar aasan ho Jata hai. Yahan toh maa bhi humaray Sath thi. Hum teeno khush thy apni zindagi mei. Par shaid khushiyan humari qismat mei likhi hi nahi hai. Hum nay aaj say 6 saal pehlay buhat Kuch khoya tha Anubhav.. kuch nahi bacha tha humaray pass.. na ap thy na humari Ammi thi na hi humari Sathi Karishma Singh.. sab kuch khatam ho gaya tha.
YOU ARE READING
"KUCH KAHI ANKAHI"
Fanfictionthe story start from the end... when we think everything is finished and the actual story stars from there.. life is unpredictable when we think everything is now on normal path the life takes turn and finish all...