Part #7

290 37 28
                                    


Maa: haseena beta tu Kahan ja rhi hai

HM: maa hum nay Jab ghar chornay ka faisala kar liya tha toh ap yahan ruknay ki koi wajah nahi hai.

Maa: tu aaksh ko is halat mei lay k Kahan jaey gi.

HM: Lucknow jaen gay hum maa. Sameer k pass bus ek wahi rasta hai humaray pass.

Maa: tujhe Kiya lagta hai Sameer tumhain Aksh k Sath bardasht kar lay ga?

HM: toh hum kiyà Akshara ko zindagi or maut say junjta hua chor dyn. Apni bachi ko marnay dyn waisay hi jaisay us k pita nay chor diya tha usay.

Maa: hum baat kartay hain na samdhan ji say tu kahen mat ja.

HM: maa humain Jana hoga woh Pushpa ji ki nahi sunain gay.

Maa: toh kiyà teri sunay ga woh. Mat bhool woh aaj bhi Karishma say bayhad pyar karta hai. Or aaksh say nafrat.

HM: jantay hain maa.

Maa: par raho gay Kahan? Yeh lo humaray Lucknow walay ghar ki chabiyan wahan Chali Jana

HM: nahi maa hum apna intezam khud kar lyn gay bus ap hum dono k liey Dua Karen bus.

Maa: Beta ghar bhi tera hai.. tum or Aksh kahen nahi jao gay"

AS: maa kyun zid kar rhi hain. Ap Jin say zid kar rhi hain woh ap k apnay nahi hain maa. Acha hai janay dyn inhain. Waisay bhi bee h rastay mei Sath chor Jana inki aadat hai.

HM: Maa hum nay Sunna tha k aurat ka apna koi ghar nahi hota.. na yeh ghar kabhi humara tha na hi kabhi ho sakta hai, ap apna khayal rakheay ga, kyun k Jo is ghar ka mallik hai woh loat aaya hai toh humara yahan say Jana toh tay hai. Warna shaid hum dono ka ateet ki yadoon k Sath Jeena mushkil ho jaey ga, isliey hum dono k liey acha hai k hum apnay rastay yahen say alag kar lyn kyun k hum jab bhi milay hain ek dosray ko dard takleef k Siwa kuch diya hi nahi hai, ap humari chinta na Karen hum bay Sahara nahi hai humari beti humaray Sath hai.
Hum chaltay hain maa duaon mei yad rakheay ga. Ab hum kabhi loat k nahi aaen gay.

Maa: beta par hum tere or pooti k bina kaisay rahen gay?

HM: apnay bete ko kaheay ga k ap k liay ek bahu lay aaey. Apka Dil bhi laga rhy ga. Chaltay hain warna train miss ho jaey gi, Chalo AKSH dadu ko bye bol do.

Aksh: bye dadu. Apna khayal rakheay ga mei buhat jald wapis aaungi. Or uncle ap dadu ka khayal rakhna.

AS: theek hai or ap apna khayal rakhna guriya.

HM: Mr Singh kehnay ki zaroorat toh nahi hai par hum nay apki maa ko apni Ammi ka darja diya hai toh please unka khayal rakheay ga unhain akela chor k nahi jaeay ga. Kyun k ab unhain Kisi k Sath ki zaroorat hai, kisi ki judai hum toh sehan kar gay hain par maa nahi kar paen gi. Maa hum phone kartay rahen gay.. apna khayal rakheay ga yun samjh lijeay ga k apki beti apnay susaral mei hai.

Maa: tum bhi khayal rakhna apna or Akshara dono ka. Jao.
She said with moist eyes , haseena wiped out her tears and hugged her tightly.

"KUCH KAHI ANKAHI"Where stories live. Discover now