I am so sorry for late update.
I become so lazy to write.
Please tolerate me with my laziness.. so without wasting time I am going to start with the promise of a long update..
Here it isAS: Akshara abhi tak Soo rhi hai haseena ji?
HM: ha medicine mei thodi si sedation hai isliey woh abhi tak Soo rhi hai. Ap fresh ho jaen hum jab tak nasha lagatay hain.
AS: haseena ji ap nay phir Kiya soocha hai?
HM: kis baray mei?
AS: hum dono k baray mei.
HM: is baray mei hum soochna nahi chahtay hain, kyun k jab jab hum nay apni khushiyun k baray mei soocha hai , tab tab humara sab kuch hum say cheen Jata hai. Ab hum is baray mei soochna nahi chahtay. Hum Khush hain Akshara k Sath.
AS: hum jantay hain phir say wahi sapnay deekhna ap k liay mushkil hai, kyun k hum nay jab bhi humari shadi k sapnay sajaey humain dard or judai k Siwa kuch nahi mila.
Par haseena ji hum ap say alag nahi reh saktay hain. Ap humari hi zaat ka hissa hain. Hum ap ko khud say alag bhi nahi rakh saktay.
Hum wada toh nahi kartay ha par koshish Karen gay k khud ko ap say dour nahi janay dyn. Hamesha ap ko apnay sath apnay pass apni ardhangni bana k rakhain..
Ek aakhiri bar ap humain maaf nahi Karen gi?HM: hum toh ap say kabhi khafa thy hi nahi par humain humari qismat par Zara bhi bharosa nahi hai. Kab woh phir say apko hum say dour kar day. Hum yeh dard dobara nahi seh paen gay. Hum bhi bus ap k hi ho k rehna chahtay hain. Par har bar humaray hathon ki lakeerain humain dhoka day jati hain.
Anubhav is bar ap humain hamesha k liey apna bana lyn. Aaisa na ho k Kal phir koi toofan aaey or hum dono hamesha k liey juda ho jaen.AS: bus haseena ji hum ek bar us apradi tak pohnch jaen jis nay humari haseena ji or behna ko itnay ghao diey hain. Phir hum maa say humari shadi ki baat Karen gay.
Ap duniya ki nazar mei toh Mrs Singh hain hi hum ap ko hamesha k liey apna naam day k apna bana lyn gay..HM: apka naam toh kab ka humaray say jud gaya hai.
Or duniya bhi humain ap k naam say hi janti hai.. phir intezar kyun?AS: maa , maa ki aagiya k bina hum kaisay yeh qadam utha lyn..
HM: maa ko jab pata chalay ga woh toh khush hun gi Anubhav.
AS: ha par abhi nahi..
Bus Akshara ki sehat thodi behtar ho jaey ap maa k pass dehli loat jaeay ga. Kyun k humaray dushman hum par nazar rakhay huay hain. Kahen woh phir say apko koi nuqsan na pohncha dyn. Hum bus Kuch hi din mei yeh mission samapth kar k aa jaen gay.HM: par hum ab hamesha ap k Sath rehna chahtay hain apko akela chod k hum dehli nahi jaen gay.
AS: ap baat samjh nahi rhi hain haseena ji. Zara soochain k agar phir say unhon nay humari Jan ko takleef daynay ki koshish ki toh hum kaisay sehan Karen gay?
HM: toh ap say humara dour rehna sehan ho jaey ga??
AS: nahi par hum paryas Karen gay.
YOU ARE READING
"KUCH KAHI ANKAHI"
Fanfictionthe story start from the end... when we think everything is finished and the actual story stars from there.. life is unpredictable when we think everything is now on normal path the life takes turn and finish all...