sekiz

73 14 35
                                    

Seungmin

Henüz köydeki vakit nedir bilmeyen horozumuz dahi ötmeden Hyunjin'in sesi ile uyandım bu sabah. Devrem sağ olsun hepimizi dikti ayağa şafak sökmeden. Neyse erken kalkan yol alır derler. Hepimiz hazırlandık bugün çok çalışacağız.

---

Tatbikatı bitirip kahvaltımızı ettik şimdi de kazma küreklerimizi sırtlanıp yeni hendeklerin kazılacağı muhite doğru yola koyulduk. Düşman sınırına oldukça yakın olduğu için yolumuz uzundu lakin Komutan Eunwoo cepheyi avucunun içi gibi bildiği için bizi en kestirme ve gizli patikalardan hemencecik getirmişti. İşinin ehli bir insan Eunwoo amca.

Hendeklerin derinliği, boyu ve yerleşimini planladıktan sonra işe koyulduk. Ben ve Changbin birlikte kazıyoruz, acar adam bana iş bırakmıyor sağolsun. Hyunjin ve Chan hyung birlikte diğer hendeği kazıyor, hyunga acıyorum daha bir metre kazmasına rağmen Hyunjin mızmızlanmaya başlamıştı.

---

Yavaş yavaş işimizi bitiriyorduk. Hendekler kazılmış,  saldırı anında dizilim ayarlanmış ve işimiz bitmişti. Etraftaki eşyaları toplayıp çuvalları yerleştiriyorduk ki birden sağır edici bir ses ile olduğumuz yere çöktük.

Düşmanlarımız bomba atmış ve ateş açmışlardı. Yanımda Chan hyung vardı, silahlarımıza sarılıp hendeklere girdik. Çatışma gittikçe artırıyordu yine kansızlık ettiler ateşkes emrini ihlal ettiler.

Uzun süren çatışma nihayet onları tatmin olacak ki ateş etmeyi kestiler. Hemen çevremdeki yaralılara koştum. Kimi bacağından kimi kolundan vurulmuştu bunun yanında birçok kaybımız vardı.

Birden ileride toplanan kalabalığa doğru gittim birinin başında idiler. Aralarından geçtikten sonra gördüğüm cansız bedenle dizlerimin üzerine düştüm.

Lee Eunwoo. Komutanımız öylece yerde yatıyordu. Alnının ortasındaki mermi izi ve kafasının yanındaki kan gölü çarptı gözüme.

Aklıma gelen tek şey Minho oldu.

_________________
Selam millet beklettiğim için üzgünüm :(
Kısa bir bölüm atayım dedim.

Minhonunkeki sürprizz!

war love ; 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin