Seungmin'den
Uzun süren bir tren yolculuğunun ardından cepheye varmıştık. Bizi başında Lee amcanın olduğu bir grup asker karşılayıp çadırlarımızı gösterip etrafı gezdirip kurallardan yapılması gereken işlerden ve bazı önemli şeylerden bahsettiler. Şimdiyse akşam yemeği yiyorduk, sıcacık çorba içimi ısıtmıştı. Hem etrafı gözlemleyip hem de karnımı doyururken aklıma Minho'nun mektubu geldi onu Lee amcaya yani komutana teslim etmeliydim.
Yemeğimi bitirdikten sonra kalacağım çadıra geldim. Yavaştan eşyalarımı yerleştirip yatağa uzandım. Diğer üç yatak boştu, çadırımız diğerlerine göre küçük olduğu için dört kişi kalıyorduk, kimlerle kalacağımı bilmiyorum ama ne fark eder hepimiz aynı saftayız. Bugün iyice yoruldum güzelce dinlenip yarın çok dinç olmam lazım.
~
Dışıradan gelen yüksek seslerle uyanıp dışarıya baktım. Uyanmamız içinmiş tabi su uyur düşman uyumaz derler erken kalkan yol alır. Üniformalarımı giydikten sonra hâlâ uyuyan çadır arkadaşlarımı uyandırmaya karar verdim geç kalacaklar.
-Devrem uyanın geç kalacaksınız içtimaya.
Yavaş yavaş uyanan Hyunjin, Chan ve Changbin beni görünce şaşırdılar uyku sersemi.
-Günaydın Seungmin bu çadırda mı kalkıyorsun? Dün gece yorgunluktan hiç fark etmedik kusura bakma.
-Yok ne kusuru ben de aynıydım seslensenizde duymazdım. Haydi hazırlanın da gecikmeyin.
Onlar hazırlanana kadar ben sıraya geçmek için toplanma yerine gidiyordum ki komutanı gördüm hemen mektubu cebimden çıkarıp yanına gittim.
-Komutanım sabah şerifleriniz hayırlı olsun!
Hafif yüksek sesle konuştuktan sonra asker selamı verip hazır ola geçtim. Komutan tebessüm edip komut verdi.
-Günaydın asker. Rahat!
Komutla hemen rahata geçip cebimden mektubu çıkarttım.
-Komutanım bunu Minho gönderdi size.
-Sağol Seungmin. Dün seni gördüm ama konuşmadım hoş geldin oğlum.
-Sağolun komutanım her şey vatan için.
-Aferin asker haydi bakalım geç sıraya.
Selam verip sırama geçtim çadır arkadaşlarımda hazırlanmış sıraya geçmişlerdi.
Komutanın konuşması ve sayımdan sonra herkes nöbet yerine geçmişti. Biz bugün Chan ile birlikte revirde nöbetçiydik.
-Ee Seungmin konuşamadık nasılsın?
-Yani ne kadar iyi olabilirse o kadar diyelim sen nasılsın?
-Haklısın ben de aynı haldeyim.
-Sence başarabilir miyiz?
-Umarım Seungmin.
_
Ayy upuzun bir zamandan sonra bir geçiş bölümü gibi bir şey oldu bu. Az önce bildirimlere bi baktım iki kişi listesine eklemiş sonra ben bir gaza gel insanlar yarım kalmış iki bölümlük fic mi okusun sen öyle olunca hevesin kursağında kalıyor git ve yaz diyerek bu idarerlik bölümü yazdım bok gibi yazıyorum ama hadi bakalım neyse.
STAY 🤟🏼
Kendinize dikkat edin havalar bi garip hasta olmayın 💗