TaeMin~3.Bölüm

336 25 7
                                    

Sıla hâlâ meraklı gözlerle Minho'yu arıyordu. Taemin, Key, Onew ve Jonghyun ise gülümseyerek bize bakıyorlardı. Bir yandan da meraklı meraklı bizi süzdüklerini fark etmedim değil. Aynı şekilde bizler de onlara bakıyorduk.

Bir süre herkes birbirine baktıktan sonra ilk adımı Onew attı. Yavaşça önümüzde durup "Ben Onew." diyerek kendini tanıttı ve gülümsedi. Arkasından Taemin, Key ve Jonghyun da geldi. Onlarda kendilerini tanıttıktan sonra bende "Memnun oldum. Benim adımda Mina." dedim. Onew gülümsedi ve "Mina." diye ismimi tekrarladı. Aslında daha çok Minao demiş gibiydi. Bizim kızlarda kendilerini tanıttıktan sonra Sıla daha fazla dayanamadı ve Onew'nun yanına giderek "Minho nerede ?" diye sordu. Onew gülümsedi ve "Ben nereden bilebilirim ki ? Hem burada ben varken Minho  da ne demek oluyor ?" dedi. Sıla bir süre boş boş baktıktan sonra yüzünü çevirmene çevirdi ve Onew'nun ne demek istediğini sordu. Ne kadar Korece öğrenmiş olsak bile bazen anlayamadığımız da oluyordu. Çevirmen Onew'nun ne dediğini söyledikten sonra Sıla küçük bir şok geçirdi. Ardından da Onew'ya dönerek "Nerede olduğunu biliyorsun, değil mi?" dedi Sıla şaka amaçlı kızarken. Onew yere bakan kafasını hafifçe kaldırdı ve "Şaka yaptım. Minho'nun bir çekimi vardı. Çok geçmeden gelir. Sanırım onu bugün göremeyeceksiniz." dedi. Cümleler yine fazla olunca Sıla çevirmene doğru döndü. Onew'nun ne demek istediğini anlayınca "Anladım." dedi ve kafasını üzgün bir şekilde yere eğdi. Bense o sırada Taemin'in yanına gitmiş yüzüne yakından bakıyordum. Tam da rüyamdaki gibi kusursuz bir yüzü vardı. Tabii gereğinden fazla bir süre suratına baktığım için Taemin bundan rahatsız olmuştu. Taemin kafasını bana çevirdi ve göz göze geldik. Birbirimize gülümsedikten sonra Onew'nun sesi duyuldu. "Burada kalabileceğimiz 5 oda var. Herkes ikişer kişi olarak kalacak. Kalacağınız kişileri belirleyin ki bizlerde bavullarınızı odanıza götürebilelim." dedi Onew. Kızların yanına gittim ve konuşmaya başladık. Züzü ve Effe aynı odada kalacaktı. Ben de Sıla ile beraber kalmak istiyordum fakat Asu tek başına kalamadığı için Sıla ve Asu aynı odada kalmaya karar verdi. Onew'nun yanına giderek kimlerin beraber kalacağını söyledim. "Tamam. Bizden de Minho ve Key bir odada diğer odada da Taemin ve Jonghyun kalacak." dedi. Daha sonra elimden bavulumu alarak "Gidelim." dedi. Gülümseyerek Onewyu takip ettim. O sırada Taemin ve Key, Sıla ve Asu'nun bavullarını alıyorlardı. Jonghyun ise tek başına Züzü ve Effe'nin bavullarını taşıyordu.

Otelin üst katına çıktığımızda çok lüks bir yerde olduğumuzu fark ettim. Ben etrafı incelerken Onew bir süre durdu ve cebinden bir kart çıkararak kapıyı açtı. "Önden bayanlar." dedi ve içeriye geçmemi bekledi. İçeriye girer girmez içeriden gelen mükemmel kokunun büyüsüne kapılmıştım. Bir iki adım attıktan sonra daha fazla dayanamadım ve "Wow !" diye bağırdım. Elindeki bavulla yanıma gelen Onew "Gerçekten güzel bir oda." dedi ve gülümsedi. Sonrasında bana banyonun yerini falan göstererek odayı gezdirdi. "Sen bu yatakta yatacaksın." dedi üst kısımdaki yatağı göstererek. Merakla yukarıya çıkan merdivenlere baktım. Aşağıda da bir yatak olmasına rağmen ben neden üst yatakta yatacaktım acaba ? "Bu odada başka biri de mi kalıyor ?" diye sordum merakla. Onew gülümsedi ve "Benim sokakta kalacak halim yok." diyerek kendini yatağa attı. 'N-Ne ? Şimdi ben... Ve Onew... Aynı odada mı kalacağız ?' diye içten içe kendimi yiyordum. Onew ise "Yorgunsundur. Hemen bavulunu yerleştirip duşa gir. Sonra da güzelce uyu." dedi ve yataktan doğrulup çoraplarını çıkardı. Kafamı onaylarcasına salladım ve yukarıya çıktım.

Sıla'nın ağzından;

Odamıza yerleştikten sonra hemen kısa bir duş alıp Asu'ya hava alacağım diyerek otelin lobisine indim. Çünkü Minho'yu bugün göremezsem uyuyamazdım. Nasıl olsa uyuyamam diyerek buraya inmiştim. Elime telefonumu alarak kulaklığımı taktım ve beklemeye başladım. Aradan yarım saat geçtikten sonra yorgunluktan gözlerimin kendiliğinden kapandığını fark ettim ve daha fazla dayanamadım.

TaeMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin