TaeMin // Röportaj

223 16 7
                                    


*Öncelikle bu yeni bölüm değil, daha çok spoiler gibi bir şey~~ Başlıktan da anlayacağınız gibi bugün "TaeMin" isimli hikayemin karakterleri ile röportaj yaparak size spoiler vermelerini isteyeceğim O yüzden bir sunucu gibi davranacağım Umarım beğenirsiniz!!

Evet, herkese merhaba! Bugün her yıl düzenlenen Müzik Ödülleri galasındayız! Birçok ünlü grubun fanları, gruplarını desteklemek için burada olduğu gibi Uluslararası Müzik Yarışması'na katılacak olan SHINee'nin kardeş grubu da onları desteklemek için buraya geldi! Şimdi onlarla kısa bir röportaj yaparak Kore'yi nasıl bulduklarını ve çalışmaların nasıl gittiğini soralım. Ah, evet... Hey, liderimiz buradaymış!
+Mina...
-Ah, evet.
+Burada kardeş grup olarak SHINee desteklemeye geldiniz değil mi?
-Kesinlikle! Aynı zamanda burada fanı olduğum diğer K-pop gruplarını da gördüm.
+SHINee ödül aldı mı?
-Tabii ki! Orada parlayan yıldızları görmüyor musunuz? (Sahneyi işaret ediyor.)
+Görüyoruz!! Peki sen nasılsın? Burada mutlu musun (Kore'de yani)? Çalışmalar nasıl gidiyor?
-İyiyim. Gerçekten burada olmak beni mutlu hissettiriyor. Buraya geleli yaklaşık iki hafta oldu ve bence biz bu iki haftada çok sıkı çalıştık. Sunbaelerimiz de bize gerçekten çok yardımcı oldu. Bunun için onlara minnettarız.
+Bize ipucu vermeyecek misin?
-İpucu... Hayır! (Gülüyor.)
+Pekala. Teşekkür ederiz.
-Ben teşekkür ederim. (Çılgınca kameraya el sallıyor.)
Liderimizin görüşlerini aldıktan sonra büyük bir tutkuyla sahnedeki sunbaelerini izleyen ikilinin yanına gidiyoruz.
+Züzü. Effe!
Züzü: Omo...
Effe: Merhaba.
+Ne yapıyorsunuz?
Züzü: Tabii ki oppalarımın ödül törenini izliyorum. (Gülüyor.) Onlar en iyisi!
Effe: SHINee Fighting! (Ne yaptığını söylemedi...)
+Burada mutlu musunuz? Sunbaeleriniz size nasıl davranıyor?
Züzü: Jonghyun oppa gerçekten çok özel biri. Onu kendi ağabeyim gibi görüyorum. Ama... Aslında ağabeyim yok. (Gülüyor.) SHINee sunbaelerimiz gerçekten bize karşı çok anlayışlılar. Her zaman bizi düşünüyorlar. Burada mutlu olmamak elde değil!
Effe: Züzü'nün de dediği gibi biz SHINee'nin kardeş grubu olduğumuz için çok şanslıyız. Onlar çok kibarlar. Ve... Maknaeleri (Taemin'den bahsediyor) bile bizden büyük olduğu için onları ağabeylerimiz olarak görüyoruz. (Burada mutlu olup olmadığını da söylemedi. Bu kız bir soruya cevap verirken diğer soruyu tamamen unutuyor!) (Cidden ağabey olarak mı görüyoruz?)
+Söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Züzü: Fighting!
Effe: Fighting!
Grubun en garip üyeleri ile olan röportajımızı da bitirdik... Hey, oradaki uykucu bizim Asu değil mi?
+Asu..
-Ah, merhaba. (Neredeyse kapanacak olan gözlerini ovuşturuyor.)
+Uyuyor muydun?
-Ah, hayır! SHINee'nin performansını izliyordum tabii ki! (Neredeyse uyuyordu...)
+Burada mutlu musun? Ve SHINee de favori üyen kim?
-Uyku problemi yaşamama rağmen burada kardeş grubumuz ile beraber mutlu ve huzurlu hissediyorum. Key ile oldukça yakınız. Buraya gelmeden önce de onları tanıdığım için az çok karakterlerini biliyordum zaten. En başından Key ile anlaşabileceğimizi biliyordum...
+Key ile ne kadar yakınsınız?
-Hey, bir ödül daha mı geliyor! (Konuyu değiştirmeye çalışıyor.)
+SHINee bugün kaç ödül aldı?
-2! Üçüncü ödül için oylama daha bitmedi!
+Oylamaya katıldın mı?
-Ah, doğru ya... Röportaja dalmışım, unuttum! Üzgünüm. Gitmem gerek, üzgünüm. (Oturduğu yerden kalkarak Mina'nın yanına koşuyor.)
Uykucu Asu'yu da uyandırıp oy vermek için yolladığımıza göre geriye tek bir üyemiz kaldı...
+Rap Queen!
-Böyle yapmamamalısınız. (Utandı.)
+Neden burada tek başınasın?
-Ah, tek başıma değildim. Az önce oylama başladığı için EXO grubu da sahneye davet edildi.
+Woah, EXO grubu ile beraber miydin? Onları tanıyor musun?
-Evet, onları tanıyorum. SHINee'yi tanıdığım gibi onları da tanıyordum.
+O zaman kendine bir favori üye seçmişsindir..?
-Favori üyelerim elbette var ama şu an söylemeyeceğim. (Sırıtıyor.)
+Sehun'a meydan okuduğunu duyduk...
-Evet! Eğer bugün ödül alırlarsa onunla bir rap battle yapabileceğimi söyledim.
+Peki ödül kazandılar mı?
-Neden kendiniz bakmıyorsunuz? (Sahneyi işaret ediyor.)
+Minho ile çok ilgilendiğini duyduk.
(Bir süre sessizce yere bakıyor. Utandığı zaman hep böyle yapar.)
-O benim için özel biri. Dediğim gibi; onları buraya gelmeden önce de tanıyordum. O beni ne kadar tanımıyor olsa da...
+Ama artık seni tanıyor.
-Evet, bunun için gerçekten mutluyum. (Utangaçca gülümsüyor.)
+Söylemek istediğin bir şey var mı?
-Bizi desteklemeyi unutmayın. (💕 Kalp yapıyor.)
SHINee'nin kardeş grubu aynı zamanda da Kore'nin misafirleri ile olan röportajımız burada bitti! Şimdi ellerinde ödülleri ile yanımıza gelen SHINee üyelerinden birkaç söz kapalım!
+Lider Onew!
-Hey, nasılsınız Shawol's?
+Fanlarınız sizden biraz ipucu istiyor.
-Ah, öyle mi... O zaman şunları söylemem gerekiyor. Bu zamana kadar bizi desteklediğiniz için teşekkür ederiz. Aynı bugün de olduğu gibi Uluslararası Müzik Yarışması'nda da bizi desteklemeyi unutmayın. Size verebileceğim en iyi ipucu... Çok çalışıyoruz!
+Kardeş grubunuz ve kendi grup üyelerin hakkında ne söylemek istersin?
-Kardeş grubumuz... Onların hepsi birer melek ve biz onların koruyucusu olacağız.
+Liderimiz en iyisi!
-Teşekkürler, teşekkürler.
Gerçekten de Lider Onew konuşma konusunda bir harika! Hiçbir şekilde ciddiyetini bozmuyor. Hey, hey... O gelen Kibum değil mi!

TaeMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin