1- İlk Aşk

42 4 4
                                    

Merhaba.
Başlama tarihinizi yazar mısınız???💕
Medya;
Cem Adrian: Ayrılık

Bilinmeyen Numara: Kuzey...

Bilinmeyen Numara: Kuzeyimmm.

Bilinmeyen Numara: Özledim seni. Çok ama çok. Benim gibi kalbin acımıyor mu?

Bilinmeyen Numara: Hayat zaten zor da... Ahhhh

Bilimeyen Numara: Anlatamam. Sen anlardın ama beni. Bilirim.

Kuzeyim: Kim olduğunu biliyorum. Anonim saçmalığımı şimdi de.

Kuzeyim: Yaşandı bitti Ela. Girme bu toplara. Basitleşme.

Bilinmeyen Numara: Ela mı?

Bilinmeyen Numara: Gerçekten mı Kuzey. Bu kadar adi oldun mu?

Bilinmeyen Numara: Çocukluk aşkımdın sen benim. Bende senin. Yıllardır birlikteyiz.

Bilinmeyen Numara: Yok bu sen değilsin. Neden oldu bilmiyorum ama nedenini bulacağım benden uzak durmanın.

Bilinmeyen Numara: Beni kendinden bu şekilde soğutamazsın.

Kuzeyim: Vay vay Narin hanım. Sen zor kızı oynadın yıllardır. Sıkıldım kızım senden. Sana da söyledim ayrılırken. Sıktı artık bu ilişki.

Kuzeyim: Evet senleyken Ela da vardı. Hesap mı vercem sana ben Narin.

Kuzeyim: Bitti kızım ayrıldım senden. Bırak yakamı artık.

Kuzeyim: Gurur yok mu sende!!!!

Bilinmeyen Numara: Yok Kuzey. İnanmıyorum bu dediklerine. Ne olur söyle aşkım. Çözebiliriz birlikte. Uzaklaştırma bu şekilde beni kendinden.

Kuzeyim: İnan inanma. Benim problemim değil. Bana askıntı olma artık.

Kuzeyim: Yazma daha. Kız arkadaşım yanımda. Yanlış anlıyor. Anlarsın ya gecenin sonu yakın. İşimi bozma.

Bilinmeyen Numara:Adisin Kuzey.

💧💧💧

NARİN'DEN

Bugün okul vardı. Bilmiyorum nasıl gideceğim o yolları. Kuzeyim ah kalbimin efendisi. Seninle hep el ele giderdik o yolları. Şimdi nasıl....

Kuzey benim çocukluk aşkım. Kalbim. Nefesim. Herşeyim. Lise birde açıldık birbirimize. Şimdi son sınıfız. Ama ne olduysa yazın oldu ve ayrıldı benden. Kabullenemiyorum. Bütün hayallerimiz yalan mıydı?

Hayır inanmıyorum. Bugün bunu çözeceğiz Kuzey efendi. Beni tüm bunlara inandıramazsın.

Hemen kalkıp hazırlandım ve erkenden evden çıktım. Otobüs beklerken sıkıntı bastı. Kalbim sıkıştı. Umarım Kuzey umarım bunlar doğru değildir. Yine de canına okuyacağım o ayrı Kuzey efendi.

Otobüse bindim. Fazla kalabalık değildi. Cam kenarı bir yere oturdum. Kulaklıklarımı taktım. Okula yaklaştıkça kalbimdeki sızı da arttı.

Nedenini ise otobüsten inince anladım. Kalbimdeki sızı artık bir ağrıya dönüştü. Sağ elimi kalbimin üzerine koydum. Hayır Allah'ım. Ne olur gerçek olmasın.

Kuzey. Çocukluğum. İlk aşkım. Tek aşkım.

Ah Kuzey...

Bir kızla sarmaş dolaş. Bizim yerimizde. Eğlendiğimiz, ağladığımız, sessizliğimizi, hayallerimizi paylaştığımız yerde...

Gerçekler acı bir şekilde böyle vurulur surata. Böyle yıkılır bütün hayaller. Geçmiş artık bir harabe. Bütün duvarları üzerime çöktü.

KALPSİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin