-Оповідає т/і-
*Ранок*
Мені 17 років, я навчаюся в Лос-Анджелесі. Мої батьки у відрядженні, яке триває близько 5 років, тому я живу одна, що для мене непогано.
Що ж, моє життя цікаве і дещо сумне, хоча я завжди намагаюся отримати від речей найкраще.
У школі я дівчина, над якою знущаються за те, що я розумна, за що «популярні» називають їх «ботаніками», звичайно, вони живуть лише своїм «популяризмом», натомість ті з нас, хто «ботаніки», мають мізки, це правда.
Що ще я можу тобі сказати, о, звичайно, у мене є друзі, небагато, але є.
Так, я граю на гітарі, барабанах і вчуся грати на піаніно.
Я відчуваю, що це розслабляє мене під час стресу, так само як читання та малювання. Музика теж, я люблю класичний рок і поп, стару музику, 50-90-х років.
Я завжди більше концентруюся на музиці в усіх аспектах, музика – це життя.
Понеділок
*7 ранку*
-ДОСИТЬ! Сказала я , викидаючи годинник, потім підвелася потираючи очі. Я підійшла до шафи і вийняла форму.
Після цього я пішла купатися. Наприкінці я повернулася до своєї кімнати, щоб одягнути сукню, яка складалася зі спідниці, білої сорочки з довгими рукавами та краватки. Я завжди закочувала рукава сорочки. Волосся я розплутала, це боляче, а розчісувати було ще більше, тому просто розплутала. Одягнула шкарпетки та чорні тенісні туфлі. Взяла свій телефон і спустилася вниз, щоб щось поїсти.
Я зробила щось практичне та швидке, я сіла поїсти, але не раніше, ніж налила собі склянку смачного апельсинового соку, я любила апельсиновий сік, як і виноградний.
Поки я снідала, переглядала соцмережі, бути на самоті мені зовсім не заважало, хіба що снідати і вечеряти, але я вже звикла.
Коли я закінчила, я залишила посуд у раковині й пішла чистити зуби. Я спустилася з рюкзаком на плечі і в окулярах, вони мені не потрібні, але кому це цікаво, вони гарні. Без зайвих слів я вийшла з дому, щоб піти до школи.
Поки я йшла, надягала навушники і підключила їх до телефону, але при цьому я відчула легкий поштовх, який змусив мене викинути навушники і відразу обернутися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя ботанка...|Ейдан Галлагер
FanfictionПерезапуск історії Редагування розділ за розділом - Ти єдиний, на кого я б проміняв. - ОРИГІНАЛЬНА ІДЕЯ: FIVEHARG БЕЗ КОПІЙ АБО АДАПТАЦІЇ. ЦЕЙ ФАНФІК МІСТИТЬ НЕКРАТКУ МОВУ ТА СЦЕНИ, ЯКЩО ВИ ПРОЧИТАЄТЕ ЦЕ НА ВАШ ВЛАСНИЙ РИЗИК, І Я ПРОШУ, ЯКЩО ВАМ ЦЕ...