-Оповідає т/і-
Повільно розплющила очі, почуваючи себе заплутаною, все булоо розмите, але з миттю ставало чіткіше. Оглянулася навколо - це була кімната. Дідько, мене викрали найтупішим чином.
Повністю відкрила очі і нахмурилася,розуміючи, що мої руки були вільні. Це було дивно. Я їх ретельно оглянула і рухнула лівою ногою, але коли спробувала рухнути правою, щось мені в цьому завадило. Ланцюг. Я вже думала, що щось тут не так.
Він була прив'язана до конструкції під ліжком, на якому я знаходилася.
- Допоможіть! - це було все, що мені прийшло в голову зробити.
Знову оглянула кімнату, шукаючи щось, що допоможе мені зняти цей ланцюг, але це було неможливо, в кімнаті не було нічого, крім шухлядки на боці і шафи.
- Ейдан! Джеймс! Хтось! - знову закричала, тягнучи прикуту до ліжка ногу.
Чула тихі голоси за дверима і замовчала, спробувавши роздекодувати їх. Це були двоє чоловіків, хоча один звучав молодіше за іншого.
- Агов?! - сказала, і двері відчинилися, налякавши мене занадто, але також показавши те саме обличчя, що й увечері. Так, щонайменше я пам'ятала його - Відпустіть мене! - сказала злісно.
- Слухай, мені шкода, це не моя ідея - похилився біля ліжка. Я погано подивилася на нього. Що тут взагалі відбувається? - Я наполягав, що є інші способи, але це складно пояснити.
-Хто ви? -запитала абсолютно збентежена- І чому ви тримаєте мене тут?! -підвищила голос і знову схопила свою прикріплену ногою ланцюгом.
-Ні! -взяв мою ногу- Бля, ти можете поранити себе.
Я розумію все, та все ще не розумію. Думала, що через сп'яніння від минулої ночі я погано побачила зкривлену фігуру. Але ні, це було справді так. Білий, блондин зростом не менше 1,96 метра. Це дурість, я ніколи раніше не бачила такого великого чоловіка.
-Могли б ви мене відпустити? -попросила я збентежена.
-Я б хотів, але це не залежить від мене.
-Що? Що я тут роблю? Будь ласка, поясніть мені, і чому ви так люб'язні до мене? Я не розумію, відпустіть мене! -знову я начала тягнути за ногу.
-Я просто хотів пробачитися перед тим, як... -голос видався ззовні, і я звернула свою увагу на двері.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя ботанка...|Ейдан Галлагер
FanfictionПерезапуск історії Редагування розділ за розділом - Ти єдиний, на кого я б проміняв. - ОРИГІНАЛЬНА ІДЕЯ: FIVEHARG БЕЗ КОПІЙ АБО АДАПТАЦІЇ. ЦЕЙ ФАНФІК МІСТИТЬ НЕКРАТКУ МОВУ ТА СЦЕНИ, ЯКЩО ВИ ПРОЧИТАЄТЕ ЦЕ НА ВАШ ВЛАСНИЙ РИЗИК, І Я ПРОШУ, ЯКЩО ВАМ ЦЕ...