-14-

34 2 0
                                    

-Оповідає т/і-

 
Вихідні, вечір. Я лежала, зараз, з наушниками у вухах і книгою в руках. Вихідні завжди були такими. Для інших це було "нудно", але для мене це був ідеальний план. Бути самій вдома з музикою і книгами. Хоча на цей раз все було трохи інакше.

Я була повністю поглинена книгою, вона була романтичною, я насолоджувалася відчуттям, які вона викликавала у мені. Дивитися, як хлопець ставиться до дівчини, їхні фрази, їхні проблеми. Читати про закоханість, що повільно виникала між ними, було просто прекрасно, хоча і нереально.

Бажання, які я мала можливість висловити, завжди були про романтику, яка була такою ж чудовою, як у книгах.

Раптом музика переривається через дзвінок. Я зморщила лоб і перевіряю свій телефон, а потім ставлю закладку в книзі і чую:

- Відкриєш мені?

- Як...?

- Так. Я стою зовні.

Трохи посміхнулась і повісила трубку, а потім зійшла вниз і відчинила двері, де в мене перед очима з'явився розслаблений Ейдан.

- Прийшов за тобою, мила, - підморгнув він. Я забула про це.

Я прийняла пропозицію Галлагерів залишитися з Ейданом, поки вони вирушають у службову поїздку, здається. Після того, як ми зустрілися в такій соромливій ситуації, я мала враження, що вони вважали, що їхній син і я щось більше, але насправді ні він, ні я не обговорювали це.

Піднявшись до рюкзака з необхідним одягом на вихідні, я спустилась, будучи повністю одягненою, і вийшла з будинку. Я зачинила його і Ейдан обняв мене збоку, щоб рушити вперед.

(....)

- Буде весело, повір мені, - сказав він, посміхаючись, поклавши руки за голову, лежачи на ліжку.

- Саме це мені і страшно, - сказала я, сідаючи на край ліжка. Він зробив дивний звук, щоб привернути мою увагу, і я обернулася, щоб подивитися на нього.

- Підійди, - він простягнув руку.

З коливанням я зітхнула і прильнула до нього, повзаючи по ліжку після того, як я зняла свої кросівки. Він обняв мене, сильно обійняв. Стиснуте. Прекрасне. Воно випромінювало ніжність, мов хотіло б сказати мені щось тільки цими обіймами, але я не знала що.

- Ти забираєш у мене кисень, - ми трохи засміялися, і він зменшив силу обійму. Я прилягла на бік, а він все ще обіймав мене, гладячи моє плече.

Моя ботанка...|Ейдан ГаллагерWhere stories live. Discover now